HASŁO: tytuł, tonacja, numer opusu i (jeśli są) kolejne numery w ramach opusu, data ukończenia kompozycji.
- Opusy w okrągłych nawiasach oznaczają numerację Juliana Fontany.
- Dzieła w ramach tego samego gatunku są ułożone według numeracji opusowej; dzieła nie oznaczone numerami opusów następują po nich w układzie chronologicznym.
- Dzieła na fortepian nie posiadają oznaczeń obsady.
Allegro de concert A-dur op. 46, 1834-1841
Ballada g-moll op. 23, 1833
Ballada F-dur op. 38, 1839
Ballada As-dur op. 47, 1841
Ballada f-moll op. 52, 1842-1843
Barkarola Fis-dur op. 60, 1845-1846
Berceuse Des-dur op. 57, 1844
Bolero C-dur op. 19, 1833
Cantabile B-dur, 1834
Duo concertant E-dur na fortepian i wiolonczelę, 1831
cossaises (op. 72: nr 3 D-dur, nr 4 G-dur, nr 5 Des-dur), 1826 lub 1830
Etiudy op. 10, 1829-1833:
1. C-dur 2. a-moll 3. E-dur 4. cis-moll 5. Ges-dur 6. es-moll 7. C-dur 8. F-dur 9. f-moll 10. As-dur 11. Es-dur 12. c-mol
Etiudy op. 25, 1835-1837:
1. As-dur 2. f-moll 3. F-dur4. a-moll 5. e-moll 6. gis-moll 7. cis-moll 8. Des-dur 9. Ges-dur 10. h-moll 11. a-moll 12. c-moll
Etudes de la Mthode des mthodes, 1839-1840:
1. f-moll 2. As-dur 3. Des-dur
Fantazja A-dur op. 13 na fortepian i orkiestrę, 1828
Fantazja f-moll op. 49, 1841
Fuga a-moll, 1827 lub 1841
Impromptu As-dur op. 29, 1837
Impromptu Fis-dur op. 36, 1839
Impromptu Ges-dur op. 51, 1842
Impromptu-Fantaisie cis-moll (op. 66), 1834
Koncert e-moll op. 11 na fortepian i orkiestrę, 1830
Koncert f-moll op. 21 na fortepian i orkiestrę, 1829
Largo Es-dur, 1847
Marsz żałobny c-moll (op. 72 nr 2), 1826 lub 1827 lub 1829
Mazur G-dur "Jakież kwiaty, jakie wianki" wpisany do albumu Vaclava Hanki, 1829
Mazurki op. 6, 1830 (nr 3), 1832 (nr 1 i całość):
1. fis-moll 2. cis-moll 3. E-dur 4. es-moll 5. C-dur
Mazurki op. 7, 1824 (nr 4), 1830 (nr 2), 1831 (nr 3), 1832 (całość):
1. B-dur 2. a-moll 3. f-moll 4. As-dur
Mazurki op. 17, 1833:
1. B-dur 2. e-moll 3. As-dur 4. a-moll
Mazurki op 24, 1833:
1. g-moll 2. C-dur 3. As-dur 4. b-moll
Mazurki op. 30, 1837:
1. c-moll 2. h-moll 3. Des-dur 4. cis-moll
Mazurki op. 33, 1838:
1. gis-moll 2. C-dur 3. D-dur 4. h-moll
Mazurki op. 41, 1838 (nr 1), 1839:
1. e-moll 2. H-dur 3. As-dur 4. cis-moll
Mazurki op. 50, 1842:
1. G-dur 2. As-dur 3. cis-moll
Mazurki op. 56, 1843-1844:
1. H-dur 2. C-dur 3. c-moll
Mazurki op. 59, 1845:
1. a-moll 2. As-dur 3. fis-moll
Mazurki op. 63, 1846:
1. H-dur 2. f-moll 3. cis-moll
Mazurki (op. 67), 1835 (nr 1, 3), 1846 (nr 4), 1848 lub 1849 (nr 2):
1. G-dur 2. g-moll 3. C-dur 4. a-moll
Mazurki (op. 68), 1827 (nr 2), 1830 (nr 1, 3), 1848 lub 1849 (nr 4):
1. C-dur 2. a-moll 3. F-dur 4. f-moll
Mazurek G-dur, 1826
Mazurek B-dur, 1826
Mazurek B-dur, 1832
Mazurek As-dur, 1834
Mazurek a-moll, 1840
Mazurek a-moll (Notre Temps), 1841
Moderato E-dur (Feuille d'Album), 1843
Nokturny op. 9, 1832:
1. b-moll 2. Es-dur 3. H-dur
Nokturny op. 15, 1833:
1. F-dur 2. Fis-dur 3. g-moll
Nokturny op. 27, 1835:
1. cis-moll 2. Des-dur
Nokturny op. 32, 1837:
1. H-dur 2. As-dur
Nokturny op. 37, 1838 (nr 1), 1839 (nr 2):
1. g-moll 2. G-dur
Nokturny op. 48, 1841:
1. c-moll 2. fis-moll
Nokturny op. 55, 1842-1844:
1. f-moll 2. Es-dur
Nokturny op. 62, 1846:
1. H-dur 2. E-dur
Nokturn e-moll (op. 72 nr 1), 1827
Nokturn cis-moll (Lento con gran espressione), 1830
Nokturn c-moll, 1847
Pieśni (op. 74) i nie opusowane, na głos i fortepian: 1827 (nr 6), 1829 (nr 1, 5), 1830 (nr 4, Czary), 1831 (nr 3, 7, 10, 15, 16), 1836 (nr 14, 17), 1837 (nr 12), 1840 (Dumka), 1841 (nr 8), 1845 (nr 11, 13), 1847 (nr 9):
1. Życzenie, G-dur (S. Witwicki) 2. Wiosna, g-moll (S. Witwicki) 3. Smutna rzeka, fis-moll (S. Witwicki) 4. Hulanka, C-dur (S. Witwicki) 5. Gdzie lubi, A-dur (S. Witwicki) 6. Precz z moich oczu, f-moll (A. Mickiewicz) 7. Poseł, D-dur (S. Witwicki) 8. Śliczny chłopiec, D-dur (B. Zaleski) 9. Melodia, G-dur (Z. Krasiński) 10. Wojak, As-dur (S. Witwicki) 11. Dwojaki koniec, d-moll (B. Zaleski) 12. Moja pieszczotka, Ges-dur (A. Mickiewicz) 13. Nie ma czego trzeba, a-moll (B. Zaleski) 14. Pierścień, Es-dur (S. Witwicki) 15. Narzeczony, c-moll (S. Witwicki) 16. Piosnka litewska, F-dur (L. Osiński) 17. Leci liście z drzewa, es-moll (W. Pol) Czary, d-moll (S. Witwicki) Dumka, a-moll (B. Zaleski),
Polonez C-dur op. 3 na fortepian i wiolonczelę, 1829, 1830 (Introdukcja)
Polonez Es-dur op. 22 na fortepian i orkiestrę, 1830-1835
Polonezy op. 26, 1835: 1. cis-moll 2. es-moll
Polonezy op. 40, 1838 (nr 1), 1839 (nr 2): 1. A-dur 2. c-moll
Polonez fis-moll op. 44, 1841
Polonez As-dur op. 53, 1842-1843
Polonez-Fantazja As-dur op. 61, 1846
Polonezy (op. 71), 1827, 1828, 1829: 1. d-moll 2. B-dur 3. f-moll
Polonez B-dur, 1817
Polonez g-moll, 1817
Polonez As-dur, 1821
Polonez gis-moll, 1822 lub 1824
Polonez b-moll, 1826
Polonez Ges-dur, 1829
Preludia op. 28, 1838-1839:
1. C-dur 2. a-moll 3. G-dur 4. e-moll 5. D-dur 6. h-moll 7. A-dur 8. fis-moll 9. E-dur 10. cis-moll 11. H-dur 12. gis-moll 13. Fis-dur 14. es-moll 15. Des-dur 16. b-moll 17. As-dur 18. f-moll 19. Es-dur 20. c-moll 21. B-dur 22. g-moll 23. F-dur 24. d-moll
Preludium As-dur (Presto con leggerezza), 1834
Preludium cis-moll op. 45, 1841
Rondo c-moll op. 1, 1825
Rondo a'la Mazur F-dur op. 5, 1826
Rondo a'la Krakowiak F-dur op. 14 na fortepian i orkiestrę, 1828
Rondo Es-dur op. 16, 1833
Rondo C-dur (op. 73) na dwa fortepiany, 1828
Scherzo h-moll op. 20, 1833
Scherzo b-moll op. 31, 1837
Scherzo cis-moll op. 39, 1839
Scherzo E-dur op. 54, 1842-1843
Sonata c-moll op. 4, 1827-1828
Sonata b-moll op. 35, 1837 (Marsz żałobny), 1839
Sonata h-moll op. 58, 1844
Sonata g-moll op. 65 na fortepian i wiolonczelę, 1845-1846
Souvenir de Paganini A-dur, 1829
Tarantela As-dur op. 43, 1841
Trio g-moll op. 8, na fortepian, skrzypce i wiolonczelę, 1828-1829
Walc Es-dur op. 18, 1833
Walce op. 34, 1835 (nr 1), 1838 (nr 2, 3):
1. As-dur 2. a-moll 3. F-dur
Walc As-dur op. 42, 1840
Walce op. 64, 1847:
1. Des-dur 2. cis-moll 3. As-dur
Walce (op. 69), 1829 (nr 2), 1835 (nr 1):
1. As-dur 2. h-moll
Walce (op. 70), 1829 (nr 3), 1832 (nr 1), 1842 (nr 2):
1. Ges-dur 2. f-moll 3. Des-dur
Walc E-dur, 1829 lub 1830
Walc As-dur, 1830
Walc e-moll, 1830
Walc Es-dur, 1840
Walc a-moll, 1847
Wariacje B-dur op. 2 na temat La ci darem la mano na fortepian i orkiestrę, 1827
Wariacje B-dur op. 12 na temat Je vends des Scapulaires, 1833
Wariacje E-dur na temat Steh' auf, steh' auf o du Schweitzer Bub, 1824
Wariacje D-dur na temat arii Moore'a na fortepian na 4 ręce, 1826
Wariacja E-dur z Hexameronu, 1837