RetroKomp / LOAD ERROR #2015
Zostało nieco ponad tydzień do rozpoczęcia party.
Przyjmuję prace na konkurs na platformę C64. Można słać pliki .d64 na adres v-12_tropyx......maupa.....o2.pl
Nagrody: http://retrokomp.org/?page_id=2294&lang=pl_PL
Lista odwiedzających (dobijamy do setki): http://retrokomp.org/?page_id=1816&lang=pl_PL
Compo rulesy: http://retrokomp.org/?page_id=1551&lang=pl_PL
Zapraszam na party, jak i do przygotowywania prac na kompoty.
Przyjmuję prace na konkurs na platformę C64. Można słać pliki .d64 na adres v-12_tropyx......maupa.....o2.pl
Nagrody: http://retrokomp.org/?page_id=2294&lang=pl_PL
Lista odwiedzających (dobijamy do setki): http://retrokomp.org/?page_id=1816&lang=pl_PL
Compo rulesy: http://retrokomp.org/?page_id=1551&lang=pl_PL
Zapraszam na party, jak i do przygotowywania prac na kompoty.
http://www.riversedge.pl/ - Zapraszam na nową odsłonę mojej strony z artykułami i galerią! Scena C64, wywiady, relacje z koncertów etc.
-
- Posty: 343
- Rejestracja: 20 wrz 2010, 09:27
- Grupa: Aberration Creations
"A ile zrobisz pompek ?" (c) 2o11 eLban
http://apt.hopto.org/nes/impact/
http://apt.hopto.org/nes/impact/
Do piątkowego programu z radością dodajemy kolejny punkt, poniżej opis:
K65 - nowy język programowania procesorów 65xx
Asembler potrafi frustrować. K65 to niskopoziomowy język programowania stworzony przez KK/DMA oferujący nową składnię, umożliwiający wykorzystanie wszystkich trików i optymalizacji asemblerowych, jednocześnie automatyzujący największe bolączki asemblera jak alignment, unikanie skoków przez granicę strony, bank switching, czy generowanie tablic pomocniczych i konwersję grafiki.
Przykładami mogą być stworzone w całości K65 dema na Atari 2600: Ataventure, Ascend i Derivative 2600.
Wykład przewidziany jest na piątek (16.10.15), godz. 17:00 - zapraszamy!
K65 - nowy język programowania procesorów 65xx
Asembler potrafi frustrować. K65 to niskopoziomowy język programowania stworzony przez KK/DMA oferujący nową składnię, umożliwiający wykorzystanie wszystkich trików i optymalizacji asemblerowych, jednocześnie automatyzujący największe bolączki asemblera jak alignment, unikanie skoków przez granicę strony, bank switching, czy generowanie tablic pomocniczych i konwersję grafiki.
Przykładami mogą być stworzone w całości K65 dema na Atari 2600: Ataventure, Ascend i Derivative 2600.
Wykład przewidziany jest na piątek (16.10.15), godz. 17:00 - zapraszamy!
http://www.riversedge.pl/ - Zapraszam na nową odsłonę mojej strony z artykułami i galerią! Scena C64, wywiady, relacje z koncertów etc.
-
- Posty: 343
- Rejestracja: 20 wrz 2010, 09:27
- Grupa: Aberration Creations
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
-
- Posty: 343
- Rejestracja: 20 wrz 2010, 09:27
- Grupa: Aberration Creations
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Ma byc zrobione wsparcie dla innych procesorow 65xx, wiec moze bedzie kiedys mozna kompilowac rowniez na c64. Niektorzy Atarowcy uzywaja toolsow przeznaczonych dla komodorowcow np kickassembler, exomizer, bongo cruncher..SuperNoise pisze:Hmmm... to po co tutaj taki news?
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
-
- Posty: 1457
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04
-
- Posty: 1457
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04
To samo jądro CPU, więc pewnie ten sam. Co najwyżej może różnice w procesie technologicznym miałyby jakiś wpływ na te "illegale" które działają "analogowo" - ale z tego co kojarzę, to MOS vs Rockwell vs Synertek vs UMC (vs nawet bułgarskie klony) - nie wykazywały różnic.splatterpunk pisze:W zasadzie sam zestaw rozkazów w Atari 2600 i małym Atari powinien być ten sam
- konto nieaktywne -
Wiadomo, ze razem raźniej się podróżuje, ale tym razem imho nie ma co na to patrzeć. Wsiadać w pociągi i kierunek Gdańsk, bo warto. Szykuje się sporo prac na C64.jericho pisze:Czy ktoś z Warszawy chętny jechać?
Tak więc do zobaczenia jutro/pojutrze.
http://www.riversedge.pl/ - Zapraszam na nową odsłonę mojej strony z artykułami i galerią! Scena C64, wywiady, relacje z koncertów etc.
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Jericho, pytaj u Atarowcow i Amigowcow
http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic ... 80#p212280
http://www.ppa.pl/forum/scena/31718/ret ... ror-2015/9
http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic ... 80#p212280
http://www.ppa.pl/forum/scena/31718/ret ... ror-2015/9
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
http://retronavigator.com/post/13136453 ... -making-of
moja kontrybucja do Amiga gfx compo.
moja kontrybucja do Amiga gfx compo.
c64portal.pl, retronavigator.com
Świetna impreza, było warto! 100% scenowo-sprzętowego ekumenizmu, możliwość obcowania z komputerami o których czytałem kiedyś w Bajku, albo o których istnieniu dowiedziałem się dopiero na miejscu. Dużo imprez towarzyszących, live actów, prelekcji (darmowy szampan z okazji 20-lecia Tropyxu! ). No i oczywiście porządny scenowy klimat, pozytywni ludzie i kilku konkret kosmitów.
Jedynie zabrakło mi demoshow na c64. A może był, tylko przeoczyłem?
Za 2 lata zarezerwuję sobie weekend na kolejną edycję.
Pozdrowienia dla organizatorów i wszystkich uczestników.
ps. w załączniku moja 'fotorelacja'.
Jedynie zabrakło mi demoshow na c64. A może był, tylko przeoczyłem?
Za 2 lata zarezerwuję sobie weekend na kolejną edycję.
Pozdrowienia dla organizatorów i wszystkich uczestników.
ps. w załączniku moja 'fotorelacja'.
- Załączniki
-
- rk2015.jpg (24.27 KiB) Przejrzano 9442 razy
nosz kurcze.... miałem być nawet nocleg miałem zarezerwowany, ale w ostatniej chwili musiałem odwołać.
tak właśnie czytam to tu to tam że było fajnie. dokładnie taki typ imprezy mi pasuje. tzn troche retro + troche sceny.
ale czemu za dwa lata? to za rok nie będzie.
bomber
fajna grafika - morświny v2.0 ?
tak właśnie czytam to tu to tam że było fajnie. dokładnie taki typ imprezy mi pasuje. tzn troche retro + troche sceny.
ale czemu za dwa lata? to za rok nie będzie.
bomber
fajna grafika - morświny v2.0 ?
c64portal.pl, retronavigator.com