X'2012
wez przestan, booker nas oszukal i powiedzial, ze jest smaczne.
ale faktycznie, w tym roku postep - wole zjesc kilo frytek niz te gowna na patyku.
ps. scenka rodzajowa, stoimy drugi raz w kolejce, w rece frytki. przed nami jakis Norweg.
- dobre te frytki?
- sprobuj sobie
- bardzo dobre, czuc w nich ziemniaki
ale faktycznie, w tym roku postep - wole zjesc kilo frytek niz te gowna na patyku.
ps. scenka rodzajowa, stoimy drugi raz w kolejce, w rece frytki. przed nami jakis Norweg.
- dobre te frytki?
- sprobuj sobie
- bardzo dobre, czuc w nich ziemniaki
was twenty, is five, my friend...
Dla tych co im się podobało ale nie mają prawdziwego sid'a:
http://soundcloud.com/sta1nlesssteel/smashed-1
(brzmi całkowicie inaczej niż stream z party)
http://soundcloud.com/sta1nlesssteel/smashed-1
(brzmi całkowicie inaczej niż stream z party)
Jeszcze z kulinarnych emocji, to przypomniała mi się ta krokieto-kiełbaska dodawana do frytek. Prawie było czuć mięso w niej.
Tak czy siak jak dla mnie szacun. Ogarniałem kiedyś jedzenie dla 100 osób na turnieju i wiem ile z tym zabawy, szczególnie gdy nie ma na to jakiejś ekstra kasy.
Tak czy siak jak dla mnie szacun. Ogarniałem kiedyś jedzenie dla 100 osób na turnieju i wiem ile z tym zabawy, szczególnie gdy nie ma na to jakiejś ekstra kasy.
. : dream : .
Boom!
Boom!
Bo to chyba zgrywane z emuglarotatorakmeg pisze:Dla tych co im się podobało ale nie mają prawdziwego sid'a:
http://soundcloud.com/sta1nlesssteel/smashed-1
(brzmi całkowicie inaczej niż stream z party)
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Obejrzałem CL13 po raz kolejny i nachodzi mnie myśl, że to nie jest EOD killer, ale demo, które po prawie 20 latach potrafiło zmierzyć się z "Tower Power" Camelot'u i wyznaczyć nową jakość. Ciężko będzie najlepszym
HCL nie myśli w taki sposób, On jest maszyną liczącą cykle, ale nie designerem. Oczywiście podziwiam go, bo jakżeby inaczej, ale Oxyron zrobił rozpierduchę na kilkanaście lat (oby nie).
HCL nie myśli w taki sposób, On jest maszyną liczącą cykle, ale nie designerem. Oczywiście podziwiam go, bo jakżeby inaczej, ale Oxyron zrobił rozpierduchę na kilkanaście lat (oby nie).
Myślę, że jeszcze trochę czasu minie, zanim emocje opadną i spojrzycie na to demo trzeźwym okiem.
Jest to na chwilę obecną najlepsze demo na c64, bez dwóch zdań. Natomiast podobnie jak EoD, nie ma rzeczy nie do przebicia. I jest pytanie, w jakich płaszczyznach chce się w ogóle z tym demem konkurować. I w którym kierunku iść.
Nie porównałbym rewolucji "Tower Power" z CL13. To nadal jest trackmo, tyle że efekty znów kilka kroków do przodu. Natomiast mi zupełnie nie leży tendencja do udźwiękawiania każdego piardu dziejącego się na ekranie. Tych soundtracków nie da się później słuchać poza demem. Do tych SIDów nie wrócimy za 10 lat, jak do zaka PRI z endpartu CL12.
Także dyskutowałbym, czy CL13 wyznacza azymut dalszego marszu
Jednego jestem pewien - twisting bar is the new plasma
Jest to na chwilę obecną najlepsze demo na c64, bez dwóch zdań. Natomiast podobnie jak EoD, nie ma rzeczy nie do przebicia. I jest pytanie, w jakich płaszczyznach chce się w ogóle z tym demem konkurować. I w którym kierunku iść.
Nie porównałbym rewolucji "Tower Power" z CL13. To nadal jest trackmo, tyle że efekty znów kilka kroków do przodu. Natomiast mi zupełnie nie leży tendencja do udźwiękawiania każdego piardu dziejącego się na ekranie. Tych soundtracków nie da się później słuchać poza demem. Do tych SIDów nie wrócimy za 10 lat, jak do zaka PRI z endpartu CL12.
Także dyskutowałbym, czy CL13 wyznacza azymut dalszego marszu
Jednego jestem pewien - twisting bar is the new plasma
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.
To ja trochę z opóźnieniem podziękuje za bardzo dobre demo, które motywuje do pracy, pozwolę sobie publicznie powtórzyć deklarację do tej pory podejmowaną w prywatnych rozmowach: Black Sun wystawi kolejne demko na C64 na X'ach 2014
I pozwolę sobie na recenzję z nastawieniem na mam nadzieję konstruktywna krytykę, coś imo cenniejszego od stosu prostych pochwał.
Intro: Fajne wprowadzenie, doskonały sync.
Woda: Bardzo dobry efekt, ale jak to z world firstami bywa wykonanie nie jest doskonałe, framerate znacznie odstaje od dzisiejszych standardów, przydałoby się uproszczenie efektu typu mniejsza powierzchnia na rzecz szybkości. Plus te sprite'y zasuwające płynnie uwypuklają niski framerate.
Loader pic: przecudny pic, ale zbyt długo siedzi na ekranie poprzez wolny loader.
Miasto: Nie mam się do czego przyczepić, bardzo fajna procedurka.
Loader: poprzednio był pic, teraz treści mniej, więc długi loading jeszcze bardziej subiektywnie się wlecze.
Antialiasing: Dwie rzeczy mogłyby uczynić ten part lepszym: lepsza precyzja obrotów oraz jest on zdecydowanie za krótki: jakiś trójkącik jako drugi obiekt i długość byłaby optymalna.
Bary: Mnie jakoś ten efekt nie grzeje: wygląd plus średni framerate. Prawdopodobnie wszystko przez spaczenie barami z wyższych platform.
Flip disk: średnie przejście z tymi otwartymi ramkami, sam ekranik super.
Oświetlane bob wektory: pierwszorzędny efekt, jeden z highlightów dema, przyczepie się jak przy antialiasie do braku drugiego obiektu.
Loader: Bardzo średni plus długi.
Fullscreen interference: O, a jednak można powtarzać efekt na parę sposobów, tylko, że tutaj przesadzono z tym, jeden ekran mniej i długość byłaby w punkt.
Fade: zdecydowanie najlepsze przejście w demie.
Animka: Kolejny highlight dema, animacja z klasą, megadobrze to wygląda.
Creditsy: Przełamują smutny ton, karykatury fajne ale konwersja boli, przydałby się retusz.
Promienie: Koderski opad szczęki, płynność, zajebistość, brak grafiki i szczątkowa muzyka nie odejmują efektowi uroku.
Podsumowując
Kod: 5/5 - pierwszorzędna robota: pionierstwo zamiast rzemieślnictwa.
Gfx: 4.5 - kawał dobrej roboty z małymi niedociągnięciami vide credsy.
Design/Przesłanie/Spójność : 4.0/5 - jest dobrze, ale do moich faworytów w tej kategorii trochę brakuje.
Linking/Przejścia: 3/5 - znacznie odstaje od czołówki światowej, lepszy loader plus doświadczenie i na pewno będzie o wiele lepiej w następnym demie.
Msx: 4/5 - dobrze współgra z demem, ale nic nadzwyczajnego, boli poszarpanie przez linking.
I pozwolę sobie na recenzję z nastawieniem na mam nadzieję konstruktywna krytykę, coś imo cenniejszego od stosu prostych pochwał.
Intro: Fajne wprowadzenie, doskonały sync.
Woda: Bardzo dobry efekt, ale jak to z world firstami bywa wykonanie nie jest doskonałe, framerate znacznie odstaje od dzisiejszych standardów, przydałoby się uproszczenie efektu typu mniejsza powierzchnia na rzecz szybkości. Plus te sprite'y zasuwające płynnie uwypuklają niski framerate.
Loader pic: przecudny pic, ale zbyt długo siedzi na ekranie poprzez wolny loader.
Miasto: Nie mam się do czego przyczepić, bardzo fajna procedurka.
Loader: poprzednio był pic, teraz treści mniej, więc długi loading jeszcze bardziej subiektywnie się wlecze.
Antialiasing: Dwie rzeczy mogłyby uczynić ten part lepszym: lepsza precyzja obrotów oraz jest on zdecydowanie za krótki: jakiś trójkącik jako drugi obiekt i długość byłaby optymalna.
Bary: Mnie jakoś ten efekt nie grzeje: wygląd plus średni framerate. Prawdopodobnie wszystko przez spaczenie barami z wyższych platform.
Flip disk: średnie przejście z tymi otwartymi ramkami, sam ekranik super.
Oświetlane bob wektory: pierwszorzędny efekt, jeden z highlightów dema, przyczepie się jak przy antialiasie do braku drugiego obiektu.
Loader: Bardzo średni plus długi.
Fullscreen interference: O, a jednak można powtarzać efekt na parę sposobów, tylko, że tutaj przesadzono z tym, jeden ekran mniej i długość byłaby w punkt.
Fade: zdecydowanie najlepsze przejście w demie.
Animka: Kolejny highlight dema, animacja z klasą, megadobrze to wygląda.
Creditsy: Przełamują smutny ton, karykatury fajne ale konwersja boli, przydałby się retusz.
Promienie: Koderski opad szczęki, płynność, zajebistość, brak grafiki i szczątkowa muzyka nie odejmują efektowi uroku.
Podsumowując
Kod: 5/5 - pierwszorzędna robota: pionierstwo zamiast rzemieślnictwa.
Gfx: 4.5 - kawał dobrej roboty z małymi niedociągnięciami vide credsy.
Design/Przesłanie/Spójność : 4.0/5 - jest dobrze, ale do moich faworytów w tej kategorii trochę brakuje.
Linking/Przejścia: 3/5 - znacznie odstaje od czołówki światowej, lepszy loader plus doświadczenie i na pewno będzie o wiele lepiej w następnym demie.
Msx: 4/5 - dobrze współgra z demem, ale nic nadzwyczajnego, boli poszarpanie przez linking.
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Zmurszale nozki x3
http://www.scs-trc.net/parties/index.php?id=5114
http://www.scs-trc.net/parties/index.php?id=5114
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
-
- Posty: 1457
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
"Hmmm... Zamknę na chwilę oczy i pomyślę, jakby to zakodowali chłopaki z Arise..."
http://www.scs-trc.net/parties/index.php?id=5243
http://www.scs-trc.net/parties/index.php?id=5243
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.