X'2012

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
elban
Posty: 1603
Rejestracja: 17 wrz 2008, 11:19
Grupa: aRise

#281 Post autor: elban »

wez przestan, booker nas oszukal i powiedzial, ze jest smaczne.

ale faktycznie, w tym roku postep - wole zjesc kilo frytek niz te gowna na patyku.

ps. scenka rodzajowa, stoimy drugi raz w kolejce, w rece frytki. przed nami jakis Norweg.

- dobre te frytki?
- sprobuj sobie
- bardzo dobre, czuc w nich ziemniaki
was twenty, is five, my friend...

Awatar użytkownika
kmeg
Posty: 468
Rejestracja: 08 wrz 2009, 15:33
Grupa: Albion Crew

#282 Post autor: kmeg »

Dla tych co im się podobało ale nie mają prawdziwego sid'a:
http://soundcloud.com/sta1nlesssteel/smashed-1

(brzmi całkowicie inaczej niż stream z party)

Awatar użytkownika
kenji
Posty: 914
Rejestracja: 06 wrz 2009, 20:58
Grupa: Dream

#283 Post autor: kenji »

Jeszcze z kulinarnych emocji, to przypomniała mi się ta krokieto-kiełbaska dodawana do frytek. Prawie było czuć mięso w niej. :D :D :D

Tak czy siak jak dla mnie szacun. Ogarniałem kiedyś jedzenie dla 100 osób na turnieju i wiem ile z tym zabawy, szczególnie gdy nie ma na to jakiejś ekstra kasy.
. : dream : .
Boom!

Awatar użytkownika
booker
Posty: 1272
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:54
Grupa: MultiSyte Labz

#284 Post autor: booker »

kmeg pisze:Dla tych co im się podobało ale nie mają prawdziwego sid'a:
http://soundcloud.com/sta1nlesssteel/smashed-1

(brzmi całkowicie inaczej niż stream z party)
Bo to chyba zgrywane z emuglarotatora
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

#285 Post autor: kotrobot »

Niedziela, przedpołudnie, autobus nr 20 z Someren do Eindhoven.

http://youtu.be/gifVkOy3UF4
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#286 Post autor: carrion »

W 1:20 minucie koleś je chyba kebaba.

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#287 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

Dosc! Jest tu jakis admin? Prosze o zamkniecie kebaba, tzn prosze o zamkniecie watku :)
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

jericho
Posty: 229
Rejestracja: 12 sie 2010, 18:52
Grupa: Draco Tropyx WST

#288 Post autor: jericho »

carrion pisze:W 1:20 minucie koleś je chyba kebaba.
No tylko słabo mu idzie bo koleś nie ma zębów heheh!
Bee boozed together in Comaland!!!

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#289 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

gryf pisze:Struś 24.
Czy Struś to amigowiec BlackWine, ktory polecial z nami na X? Niezly debiut.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

gryf
Posty: 54
Rejestracja: 14 kwie 2012, 10:31
Grupa: Elysium

#290 Post autor: gryf »

Sebaloz/Lepsi.De pisze:
gryf pisze:Struś 24.
Czy Struś to amigowiec BlackWine, ktory polecial z nami na X? Niezly debiut.
Nie. Struś co prawda pochodzi ze sceny amigowej (Pepsi Drinkers) ale nie ma nic wspólnego z Blackwine/Anadune o którym mówisz.

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#291 Post autor: isildur »

Obejrzałem CL13 po raz kolejny i nachodzi mnie myśl, że to nie jest EOD killer, ale demo, które po prawie 20 latach potrafiło zmierzyć się z "Tower Power" Camelot'u i wyznaczyć nową jakość. Ciężko będzie najlepszym :)
HCL nie myśli w taki sposób, On jest maszyną liczącą cykle, ale nie designerem. Oczywiście podziwiam go, bo jakżeby inaczej, ale Oxyron zrobił rozpierduchę na kilkanaście lat (oby nie).

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#292 Post autor: wackee »

Myślę, że jeszcze trochę czasu minie, zanim emocje opadną i spojrzycie na to demo trzeźwym okiem.

Jest to na chwilę obecną najlepsze demo na c64, bez dwóch zdań. Natomiast podobnie jak EoD, nie ma rzeczy nie do przebicia. I jest pytanie, w jakich płaszczyznach chce się w ogóle z tym demem konkurować. I w którym kierunku iść.

Nie porównałbym rewolucji "Tower Power" z CL13. To nadal jest trackmo, tyle że efekty znów kilka kroków do przodu. Natomiast mi zupełnie nie leży tendencja do udźwiękawiania każdego piardu dziejącego się na ekranie. Tych soundtracków nie da się później słuchać poza demem. Do tych SIDów nie wrócimy za 10 lat, jak do zaka PRI z endpartu CL12.

Także dyskutowałbym, czy CL13 wyznacza azymut dalszego marszu :)

Jednego jestem pewien - twisting bar is the new plasma ;)
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

#293 Post autor: Nitro »

To ja trochę z opóźnieniem podziękuje za bardzo dobre demo, które motywuje do pracy, pozwolę sobie publicznie powtórzyć deklarację do tej pory podejmowaną w prywatnych rozmowach: Black Sun wystawi kolejne demko na C64 na X'ach 2014 :)

I pozwolę sobie na recenzję z nastawieniem na mam nadzieję konstruktywna krytykę, coś imo cenniejszego od stosu prostych pochwał.
Intro: Fajne wprowadzenie, doskonały sync.
Woda: Bardzo dobry efekt, ale jak to z world firstami bywa wykonanie nie jest doskonałe, framerate znacznie odstaje od dzisiejszych standardów, przydałoby się uproszczenie efektu typu mniejsza powierzchnia na rzecz szybkości. Plus te sprite'y zasuwające płynnie uwypuklają niski framerate.
Loader pic: przecudny pic, ale zbyt długo siedzi na ekranie poprzez wolny loader.
Miasto: Nie mam się do czego przyczepić, bardzo fajna procedurka.
Loader: poprzednio był pic, teraz treści mniej, więc długi loading jeszcze bardziej subiektywnie się wlecze.
Antialiasing: Dwie rzeczy mogłyby uczynić ten part lepszym: lepsza precyzja obrotów oraz jest on zdecydowanie za krótki: jakiś trójkącik jako drugi obiekt i długość byłaby optymalna.
Bary: Mnie jakoś ten efekt nie grzeje: wygląd plus średni framerate. Prawdopodobnie wszystko przez spaczenie barami z wyższych platform.
Flip disk: średnie przejście z tymi otwartymi ramkami, sam ekranik super.
Oświetlane bob wektory: pierwszorzędny efekt, jeden z highlightów dema, przyczepie się jak przy antialiasie do braku drugiego obiektu.
Loader: Bardzo średni plus długi.
Fullscreen interference: O, a jednak można powtarzać efekt na parę sposobów, tylko, że tutaj przesadzono z tym, jeden ekran mniej i długość byłaby w punkt.
Fade: zdecydowanie najlepsze przejście w demie.
Animka: Kolejny highlight dema, animacja z klasą, megadobrze to wygląda.
Creditsy: Przełamują smutny ton, karykatury fajne ale konwersja boli, przydałby się retusz.
Promienie: Koderski opad szczęki, płynność, zajebistość, brak grafiki i szczątkowa muzyka nie odejmują efektowi uroku.

Podsumowując
Kod: 5/5 - pierwszorzędna robota: pionierstwo zamiast rzemieślnictwa.
Gfx: 4.5 - kawał dobrej roboty z małymi niedociągnięciami vide credsy.
Design/Przesłanie/Spójność : 4.0/5 - jest dobrze, ale do moich faworytów w tej kategorii trochę brakuje.
Linking/Przejścia: 3/5 - znacznie odstaje od czołówki światowej, lepszy loader plus doświadczenie i na pewno będzie o wiele lepiej w następnym demie.
Msx: 4/5 - dobrze współgra z demem, ale nic nadzwyczajnego, boli poszarpanie przez linking.

Awatar użytkownika
booker
Posty: 1272
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:54
Grupa: MultiSyte Labz

#294 Post autor: booker »

wackee pisze: Jednego jestem pewien - twisting bar is the new plasma ;)
Ale twistera z plazmą chyba jeszcze nie było :)
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.

brush
Posty: 254
Rejestracja: 20 kwie 2009, 10:32
Grupa: Elysium

#295 Post autor: brush »

booker pisze:
wackee pisze: Jednego jestem pewien - twisting bar is the new plasma ;)
Ale twistera z plazmą chyba jeszcze nie było :)
Nie mówie, że się nie da, ale byłoby cieżko zrobić duży i płynny.

Ale jakby się dało to byłby mega ironiczny :)
Elysium vs Arise. Czym byłoby dobro bez zła?

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

#296 Post autor: kotrobot »

Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#297 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

splatterpunk
Posty: 1457
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04

#298 Post autor: splatterpunk »


Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#299 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

splatterpunk pisze:Lolitka wie co dobre :)
Wyniki kompo:
1. Jeff 284 pkt
2. Zero-x 178 pkt
3. Krill 35 pkt
4. Sidwave 1 pkt
Bordeaux nie przyjechal na party.
Zeby wziac udzial w kompo trzeba bylo byc na party.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#300 Post autor: wackee »

"Hmmm... Zamknę na chwilę oczy i pomyślę, jakby to zakodowali chłopaki z Arise..."
http://www.scs-trc.net/parties/index.php?id=5243
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

ODPOWIEDZ