Silesia party 5 aka Sile5ia
dokaldnie dla tego chce miesc ...........!!! od bookera
particle są spoko - rób!
particle są spoko - rób!
Ostatnio zmieniony 08 paź 2010, 18:52 przez carrion, łącznie zmieniany 1 raz.
c64portal.pl, retronavigator.com
robimy
Ostatnio zmieniony 08 paź 2010, 18:53 przez booker, łącznie zmieniany 1 raz.
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
No co ty Kisielku: trzeba pokazać, że domowy,rodzinny klimat na party, a prześcieradełka w modziekisiel pisze:Pytanie techniczne... dałoby radę aby ktoś załatwił normalny perełkowy BBBIGGG Screen ? Jak przyjadą goście to tak wstyd na prześcieradełku;)
a poważnie, to myślę, że organizatorzy sami podejdą do tematu profesjonalnie.
8 bit rulez:)
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Jeśli chcesz mieć również worldfirsta Sebaloz, spróbuj zrobić Unlimited Point Cloud Data.Sebaloz/Lepsi.De pisze:Mam w planach do skodowania cos takiego. Fascynuja mnie wszelkie efekty na particlach, co prawda Brush ma juz worldfirsta (rok 1999!), ale mysle ze takie efekty to przyszlosc.carrion pisze:mówiłeś że wode masz prawie skodowaną.
Datastorm jest troche amigowym party, jezdza tam Polacy, wiec na pewno demo z Mobym znajdzie uznanie.
http://www.youtube.com/watch?v=Q-ATtrImCx4
Cholernie trudne? Taaakkk..... to jest to, co nas podnieca
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Czasy sie zmienily. Teraz demka z c64 ogladaja masowo atarowcy, spektrumowcy, amigowcy, pecetowcy i roznego rodzaju internetowcy. Jesli dany efekt byl juz na kilku platformach i zrobisz worldfirsta na c64 to na nikim to juz nie zrobi wrazenia, moze na paru koderach z c64. Na c64 mozna zakodowac wszystko. Pytanie tylko w jakiej rozdzielczosci i co ile ramek to bedzie chodzic. Nie chce mi sie robic portow efektow 1:1. Trzeba dolozyc cos od siebie, zeby publika nie myslala "gdzies to juz widzialem, ale nie wiem gdzie"Data pisze:Ano taki, że na C64 tego nie było. A na czym polegał worldfirst Brush`a?
Np statystyki naszego dema Portal z ostatniego X, podczas kompo obejrzalo 250 osob (trzeba odjac kilka zgonow), przez csdb bylo 520 pobran, bezsposrednio z ftpow tez cos bylo sciagane, a na youtube sa dostepne 4 nagrania ktore obejrzalo 780 osob (wiekszosc chyba niewiele ma wspolnego z c64).
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
Zgadzam się z Tobą, jednak myślę, że mówimy o czymś innym. Ludzi na YT będzie podniecało to, na co patrzą (najlepiej ładne i szybkie) , programistów będą podniecały technikalia (koderskie porno) .Sebaloz/Lepsi.De pisze:Czasy sie zmienily. Teraz demka z c64 ogladaja masowo atarowcy, spektrumowcy, amigowcy, pecetowcy i roznego rodzaju internetowcy. Jesli dany efekt byl juz na kilku platformach i zrobisz worldfirsta na c64 to na nikim to juz nie zrobi wrazenia, moze na paru koderach z c64. Na c64 mozna zakodowac wszystko. Pytanie tylko w jakiej rozdzielczosci i co ile ramek to bedzie chodzic. Nie chce mi sie robic portow efektow 1:1. Trzeba dolozyc cos od siebie, zeby publika nie myslala "gdzies to juz widzialem, ale nie wiem gdzie"Data pisze:Ano taki, że na C64 tego nie było. A na czym polegał worldfirst Brush`a?
Np statystyki naszego dema Portal z ostatniego X, podczas kompo obejrzalo 250 osob (trzeba odjac kilka zgonow), przez csdb bylo 520 pobran, bezsposrednio z ftpow tez cos bylo sciagane, a na youtube sa dostepne 4 nagrania ktore obejrzalo 780 osob (wiekszosc chyba niewiele ma wspolnego z c64).
Akurat podałem ten link nie tylko dlatego, że to nowa technika podejścia do 3D, którą widzieliśmy na razie na PC i na większych komputerach, ale również dlatego, że to mogłoby wyglądać lepiej niż kreślenie trójkątów