Silesia party 5 aka Sile5ia

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#21 Post autor: carrion »

dokaldnie dla tego chce miesc ...........!!! od bookera
particle są spoko - rób!
Ostatnio zmieniony 08 paź 2010, 18:52 przez carrion, łącznie zmieniany 1 raz.
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
booker
Posty: 1272
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:54
Grupa: MultiSyte Labz

#22 Post autor: booker »

robimy
Ostatnio zmieniony 08 paź 2010, 18:53 przez booker, łącznie zmieniany 1 raz.
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.

Awatar użytkownika
booker
Posty: 1272
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:54
Grupa: MultiSyte Labz

#23 Post autor: booker »

ej mozemy ten temat, to schować jakoś?

zróbmy jakąś niespodziankę? jo
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#24 Post autor: carrion »

usunąłem to co newralgiczne...
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
booker
Posty: 1272
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:54
Grupa: MultiSyte Labz

#25 Post autor: booker »

Ile tych inwitek chcecie? Bo tu-tam rozmawiam z takim panem jeszcze o muzie do invitki.
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#26 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

na poczatek zrobimy jedna invitke na Datastorm, na LCP tez warto cos zrobic z informacja o Silesii.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

k.

#27 Post autor: k. »

Pytanie techniczne... dałoby radę aby ktoś załatwił normalny perełkowy BBBIGGG Screen ? Jak przyjadą goście to tak wstyd na prześcieradełku;)
No i powtarzam się.. coś na ściany by się przydało co by taki obskór nie był.
Ostatnio zmieniony 08 paź 2010, 19:26 przez k., łącznie zmieniany 1 raz.

zielok
Posty: 438
Rejestracja: 07 lis 2008, 21:23
Kontakt:

#28 Post autor: zielok »

Chwile człowieka na c64scene.pl nie ma i jakie rzeczy się dowiaduje:)

Jakby co to ja oczywiście chętnie pomogę...

Awatar użytkownika
Cobra
Posty: 591
Rejestracja: 13 wrz 2008, 16:13
Grupa: Samar

#29 Post autor: Cobra »

kisiel pisze:Pytanie techniczne... dałoby radę aby ktoś załatwił normalny perełkowy BBBIGGG Screen ? Jak przyjadą goście to tak wstyd na prześcieradełku;)
No co ty Kisielku: trzeba pokazać, że domowy,rodzinny klimat na party, a prześcieradełka w modzie :lol:

a poważnie, to myślę, że organizatorzy sami podejdą do tematu profesjonalnie.
8 bit rulez:)

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#30 Post autor: wackee »

Jakby co to ja zaka też mogę zrobić :)
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

Awatar użytkownika
booker
Posty: 1272
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:54
Grupa: MultiSyte Labz

#31 Post autor: booker »

No i giga :)
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#32 Post autor: carrion »

All
skoro będzie LCP (na którym na pewno z sebalozem będziemy promować Silesie) w lipcu to może aby było więcej czasu na przygotowanie zróbmy S5 w październiku?
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#33 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

zeby podtrzymac wrzesniowe tradycje mozna zrobic w weekend od 30 wrzesnia do 2 pazdziernika.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
Data
Posty: 50
Rejestracja: 22 wrz 2010, 18:00
Grupa: Tropyx/De-Koder
Kontakt:

#34 Post autor: Data »

Sebaloz/Lepsi.De pisze:
carrion pisze:mówiłeś że wode masz prawie skodowaną.
Mam w planach do skodowania cos takiego. Fascynuja mnie wszelkie efekty na particlach, co prawda Brush ma juz worldfirsta (rok 1999!), ale mysle ze takie efekty to przyszlosc.

Datastorm jest troche amigowym party, jezdza tam Polacy, wiec na pewno demo z Mobym znajdzie uznanie.
Jeśli chcesz mieć również worldfirsta Sebaloz, spróbuj zrobić Unlimited Point Cloud Data.
http://www.youtube.com/watch?v=Q-ATtrImCx4
Cholernie trudne? Taaakkk..... to jest to, co nas podnieca :D

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#35 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

Data pisze:Jeśli chcesz mieć również worldfirsta Sebaloz
Scena zyla tym tematem na poczatku roku. Jaki to worldfirst skoro juz ktos to wymyslil i zakodowal?
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
Data
Posty: 50
Rejestracja: 22 wrz 2010, 18:00
Grupa: Tropyx/De-Koder
Kontakt:

#36 Post autor: Data »

Sebaloz/Lepsi.De pisze:
Data pisze:Jeśli chcesz mieć również worldfirsta Sebaloz
Scena zyla tym tematem na poczatku roku. Jaki to worldfirst skoro juz ktos to wymyslil i zakodowal?
Ano taki, że na C64 tego nie było. A na czym polegał worldfirst Brush`a?

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#37 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

Data pisze:Ano taki, że na C64 tego nie było. A na czym polegał worldfirst Brush`a?
Czasy sie zmienily. Teraz demka z c64 ogladaja masowo atarowcy, spektrumowcy, amigowcy, pecetowcy i roznego rodzaju internetowcy. Jesli dany efekt byl juz na kilku platformach i zrobisz worldfirsta na c64 to na nikim to juz nie zrobi wrazenia, moze na paru koderach z c64. Na c64 mozna zakodowac wszystko. Pytanie tylko w jakiej rozdzielczosci i co ile ramek to bedzie chodzic. Nie chce mi sie robic portow efektow 1:1. Trzeba dolozyc cos od siebie, zeby publika nie myslala "gdzies to juz widzialem, ale nie wiem gdzie" :)

Np statystyki naszego dema Portal z ostatniego X, podczas kompo obejrzalo 250 osob (trzeba odjac kilka zgonow), przez csdb bylo 520 pobran, bezsposrednio z ftpow tez cos bylo sciagane, a na youtube sa dostepne 4 nagrania ktore obejrzalo 780 osob (wiekszosc chyba niewiele ma wspolnego z c64).
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
Data
Posty: 50
Rejestracja: 22 wrz 2010, 18:00
Grupa: Tropyx/De-Koder
Kontakt:

#38 Post autor: Data »

Sebaloz/Lepsi.De pisze:
Data pisze:Ano taki, że na C64 tego nie było. A na czym polegał worldfirst Brush`a?
Czasy sie zmienily. Teraz demka z c64 ogladaja masowo atarowcy, spektrumowcy, amigowcy, pecetowcy i roznego rodzaju internetowcy. Jesli dany efekt byl juz na kilku platformach i zrobisz worldfirsta na c64 to na nikim to juz nie zrobi wrazenia, moze na paru koderach z c64. Na c64 mozna zakodowac wszystko. Pytanie tylko w jakiej rozdzielczosci i co ile ramek to bedzie chodzic. Nie chce mi sie robic portow efektow 1:1. Trzeba dolozyc cos od siebie, zeby publika nie myslala "gdzies to juz widzialem, ale nie wiem gdzie" :)

Np statystyki naszego dema Portal z ostatniego X, podczas kompo obejrzalo 250 osob (trzeba odjac kilka zgonow), przez csdb bylo 520 pobran, bezsposrednio z ftpow tez cos bylo sciagane, a na youtube sa dostepne 4 nagrania ktore obejrzalo 780 osob (wiekszosc chyba niewiele ma wspolnego z c64).
Zgadzam się z Tobą, jednak myślę, że mówimy o czymś innym. Ludzi na YT będzie podniecało to, na co patrzą (najlepiej ładne i szybkie) , programistów będą podniecały technikalia (koderskie porno) .
Akurat podałem ten link nie tylko dlatego, że to nowa technika podejścia do 3D, którą widzieliśmy na razie na PC i na większych komputerach, ale również dlatego, że to mogłoby wyglądać lepiej niż kreślenie trójkątów ;-)

Awatar użytkownika
booker
Posty: 1272
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:54
Grupa: MultiSyte Labz

#39 Post autor: booker »

No ale iż albowiem jednakże mianowicie podstawą unlimited detail jest moc obliczeniowa procesora, no ale powodzenia ;)
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.

Awatar użytkownika
Stg
Posty: 84
Rejestracja: 13 gru 2008, 22:09
Grupa: Albion Crew

#40 Post autor: Stg »

Ja tam z tego zrozumiałem tyle, że wystarczy przeliczyć duuuużo punktów i później tylko wybierać ten 1 024 000 który akurat widać na ekranie ( przy 1280x800 )

Jak narazie na mocnej karcie graficznej udaje się liczyć coś koło miliona punktów.
Stg/Albion Crew

ODPOWIEDZ