Oryginalne grafiki ...

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Lobo
Posty: 62
Rejestracja: 14 wrz 2008, 07:53
Grupa: Draco

#41 Post autor: Lobo »

@moog

A może i ty coś dodasz od siebie związanego z pixelowaniem, chodzi mi o te dwa pic'i "T2" i "Babka" z czego to jest i jak się do tego zabierałeś? i czy coś jeszcze narysowałeś?
Obrazek

k.

#42 Post autor: k. »

jakie ukryte talenty.. hoho moog nie pogadasz :)

Awatar użytkownika
Lobo
Posty: 62
Rejestracja: 14 wrz 2008, 07:53
Grupa: Draco

#43 Post autor: Lobo »

@kisiel a może i ty coś rysujesz? nie chodzi mi o pcb
Obrazek

k.

#44 Post autor: k. »

mogę jeszcze w autocadzie, logocadzie, no jeszcze mogę coś przerysować na kracie, ale to żmudne jest... o pixlowaniu na kracie to mogę zapomnieć;)

moog
Posty: 153
Rejestracja: 26 wrz 2008, 17:41
Grupa: Agony

#45 Post autor: moog »

@Lobo: eee, kiepski ze mnie rysownik. Ze trzy rysunki moze zrobilem znosne, a dwa wlasnie wymieniles :) ... pamietam przez mgle, ze chyba oba rysunekczki byly z gazet, nie kojarze co to, ale raczej "low-end" pokroju; program telewizyjny ;) (babka oryginalnie to prawdopodobnie Vallejo) ... W kazdym razie nie kalkowalem (mowie o przerysowywaniu konturow na folii), bo wtedy Wayne mnie nauczyl innej sztuczki :) dzielilem obrazek na male kratki i przerysowywalem kazda z osobna. Pozwalalo to jako tako proporcje zachowac ... taka metoda dziel i zwyciezaj ;)

k.

#46 Post autor: k. »

no na kracie to najbardziej pracochłonne jest.... jak się nie ma zdolności to można coś sklecić :)

moog
Posty: 153
Rejestracja: 26 wrz 2008, 17:41
Grupa: Agony

#47 Post autor: moog »

Ok. Znalazlem jeszcze jednego pica, ktory chyba maznąłem zaraz kiedy wyszedl bojdajrze pierwszy edytor fli interlace :) .. to badziewie rysowalem metoda kalkowania :)
Załączniki
i oryginal zeby nie bylo ;)
i oryginal zeby nie bylo ;)
robocop3cd8.jpg (121.22 KiB) Przejrzano 12922 razy
robokop.jpg
robokop.jpg (30.43 KiB) Przejrzano 12935 razy

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#48 Post autor: carrion »

btw Cruise:
Pamiętam jak z nim rozmawialem dlaczego zawsze kolory w jego obrazkach są troche nie tego... Tak jak mówi Moog faktycznie miał coś z kolorami. Ciemnoszary $0b byl na jego monitorze najciemniejszym kolorem. To by tłumaczyło wiele z jego kolorystyki. Zawsze uważałem że potrafi pixlować ale nie potrafi kolorów używać.
c64portal.pl, retronavigator.com

k.

#49 Post autor: k. »

co do kolorów to mistrzu był w tym victor, on robił obrazki na monochromie. .. pewnie jak większość grafików... ale ja tylko jednego znałem ;)

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#50 Post autor: carrion »

ja pierwsze grafiki (te dla Cruel Soldiers) też robiłem w mono :P
potem regularnie zabierałem rodzicom kolorowy tv aż przez zasiedzenie stał się mój... od tego momętu zaczęłem kumać o co chodzi z kolorami :)

Trivia: Zobaczcie kolory w pierwszej części pierwszego demka Cruel Soldiers. Nie pamiętam jak się nazywało ale kolory były mocno zrypane w intrze.
c64portal.pl, retronavigator.com

zielok
Posty: 438
Rejestracja: 07 lis 2008, 21:23
Kontakt:

#51 Post autor: zielok »

ehhh a co ja mam powiedzieć jak cierpię na pewien rodzaj ślepoty barw (potocznie nazywanej daltonizmem) :) Mam problem z rozróżnieniem pewnych kolorów a malować lubię :) W testach Ishihary (to te kółeczka z cyframi) widzę tylko cyfry jak są jasne na ciemnym tle (lub odwrotnie) co nie przeszkodziło mi m.in pracować jako grafik komputerowy a potem specjalista od dtp. Aktualnie jak pixeluje to muszę pamiętać jak kolor użyłem bo czasem mam problem z rozróżnieniem niektórych w project one... Ale jak człowiek chce to może...

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#52 Post autor: carrion »

ja mam w rodzinie (najbliższej) daltonistę, ktory dostał prawo jazdy. daltonista jest najbardziej klasyczny czyli nie rozróżnia czerwonego i zielonego :) da radę
c64portal.pl, retronavigator.com

zielok
Posty: 438
Rejestracja: 07 lis 2008, 21:23
Kontakt:

#53 Post autor: zielok »

carrion pisze:ja mam w rodzinie (najbliższej) daltonistę, ktory dostał prawo jazdy. daltonista jest najbardziej klasyczny czyli nie rozróżnia czerwonego i zielonego :) da radę
Prawo jazdy to nie problem, też je mam :) A także głównie mam problem z zielonym i czerwonym. Sygnalizacje świetlną rozróżniam bez problemu gdyż nie są te kolory wymieszane ze sobą (a wtedy mam problem). Poza tym ciemna zieleń to dla mnie czarny i jeszcze parę takich problemów mam.

Pampam
Posty: 57
Rejestracja: 10 cze 2009, 18:06

#54 Post autor: Pampam »

Moj rodzice mieli znajomego daltoniste ale byl on o tyle nietypowy ze kazdego ranka wstajac widzial kolory inaczej niz poprzedniego dnia, facet mial naprawde przerabane. A co do robienia grafy i demek 90% moich rzeczy robilem na czarnobialym monitorze, co nie jest w koncu taka tragedia komciu az tak duzo tych kolorow nie ma wiec latwo jest je pamietac ;)

bimber
Posty: 813
Rejestracja: 16 wrz 2008, 10:16
Grupa: arise

#55 Post autor: bimber »

zielok pisze: cierpię na pewien rodzaj ślepoty barw (potocznie nazywanej daltonizmem)
mam to samo. tych cyferek w kółkach za ChRL nigdy nie zobacze. sygnalizacje swietlna na szczescie rozrozniam, zreszta wiadomo - u gory jest zawsze czerwony ;)

k.

#56 Post autor: k. »

no to bimber pełen szacun dla ostatniego rysunku:)

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#57 Post autor: carrion »

bimber:
respect!
c64portal.pl, retronavigator.com

snerg
Posty: 32
Rejestracja: 17 mar 2009, 20:00

#58 Post autor: snerg »

po-kłony
C64 bylo ok lecz jest "milion" spraw wazniejszych ponad to... a zycie za krotkie.

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#59 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

ja rysowalem na zielonym monitorze, dlatego grafiki byly glownie w czerwonych barwach.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
skull
Posty: 760
Rejestracja: 15 wrz 2008, 08:18
Grupa: samar

#60 Post autor: skull »

:)) tylu daltonistów? sie zaraz okaże że w gfx na c64 to pomaga :))))))))))
Bo pecet to zwykły banan...

ODPOWIEDZ