Silesia Party 4 [official thread]

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

#41 Post autor: Nitro »

Raf: wg.mnie za lakoniczne, tak to można meetingi ogłaszać.
Napisz plusy - tania wódka i jedzenie, duży obiekt, przyjazna atmosfera itd.

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#42 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

Zgadzam sie co do wiekszego rozmachu, trzeba rozkrecic promocje party, ruszy stronka i pojdzie seria invitek na intrze Stilgara.

Jak dla mnie to na party jedzie sie na kompa i spotkac ludzi ktorzy cos jeszcze robia albo kiedys robi fajne rzeczy, wiec promocja powinna byc oparta na:

- 4kb intro compo
- meet Albion
- meet Agony
- meet Arise
- meet Asphyxia
- meet Black Sun
- meet Elysium
- meet Exon
- meet Fatum
- meet Fraction
- meet Lepsi
- meet Miracles
- meet Samar
- meet Taboo
- meet Vulture

Nie wspomne juz o Meet Crest albo Oxyron :)

Licznych czlonkow grup takiego kalibru mozna spotkac wlasciwie tylko na X czy LCP czyli raz w roku, albo trzeba przyjechac do Polski.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
Raf
Posty: 584
Rejestracja: 14 wrz 2008, 23:30
Grupa: Vulture Design

#43 Post autor: Raf »

Jestem pod wrazeniem kreatywnosci Sebaloza :)
ja poki co czekam az Volcano zmieni informacje na stronie.

Dodatkowy nacisk mozna polozyc tez na 2SID compo - w koncu SP to jedyne wspolczesne party na ktorym jest taka kategoria prac ;P

randall
Posty: 292
Rejestracja: 04 mar 2009, 19:37
Grupa: msl/esm

#44 Post autor: randall »

kategoria jest. prac nie ma.

Awatar użytkownika
Raf
Posty: 584
Rejestracja: 14 wrz 2008, 23:30
Grupa: Vulture Design

#45 Post autor: Raf »

w dobie VICE z emulacja dwoch sidow nie ma problemu aby kazdy muzyk (poza najbardziej konserwatywnymi) cos napisal ;)

Awatar użytkownika
Stg
Posty: 84
Rejestracja: 13 gru 2008, 22:09
Grupa: Albion Crew

#46 Post autor: Stg »

jeszcze o invitce:

ze względów hardware'owych moje intro jednak nie da rady support'ować multikoloru w tle, grafika w hires'sie chyba też odpada bo tam gdzie na bitmapie będzie "0" to sprite będzie zawsze widoczny.

Można natomiast zrobić pokazywaczke w sensie np: spadające rotujące kwadraty (mogą się też transformować w cokolwiek wypukłego "2d") "wycinające" grafikę.
Stg/Albion Crew

Awatar użytkownika
booker
Posty: 1272
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:54
Grupa: MultiSyte Labz

#47 Post autor: booker »

randall pisze:kategoria jest. prac nie ma.
Sie trza spiknać po prostu i coś napisać a nie liczyć na łachę :)

Ty, Jammer, Conrad,PCH, booker..pomailować tu i tam... i już.
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.

Awatar użytkownika
booker
Posty: 1272
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:54
Grupa: MultiSyte Labz

#48 Post autor: booker »

Randall, czek jor PM.
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.

Awatar użytkownika
leming
Posty: 538
Rejestracja: 15 wrz 2008, 10:15
Grupa: Onslaught, Fatum

#49 Post autor: leming »

booker pisze:Randall, czek jor PM.
co ty mu czeki wysylasz zeby zaki pisal?:>
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#50 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

Stg pisze:ze względów hardware'owych moje intro jednak nie da rady support'ować multikoloru w tle
Grafika w multi musialaby byc rysowana z ograniczeniami kolorow w blokach, a potem bitmapa przekonwertowana do postaci:
pixel 00 czarny
pixel 01 w kazdym bloku ten sam kolor co kolor sprite
pixel 10 w kazdym bloku dowolny kolor
pixel 11 w kazdym bloku dowolny kolor
Stg pisze:Można natomiast zrobić pokazywaczke w sensie np: spadające rotujące kwadraty (mogą się też transformować w cokolwiek wypukłego "2d") "wycinające" grafikę.
Fajny pomysl i mysle ze tak trzeba zrobic. Grafika multi z czarnym tlem. Jesli znajda sie inni chetni do narysowania grafiki to latwo bedzie mozna zlozyc kolejne wersje invitek wymieniajac multika na nowy.

No i tak jak przy intrze I1 zeby po jakims czasie pokazal sie ekran textowy na ktorym napisze kilka najwazniejszych informacji o party.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
Stg
Posty: 84
Rejestracja: 13 gru 2008, 22:09
Grupa: Albion Crew

#51 Post autor: Stg »

Sebaloz/Lepsi.De pisze: Grafika w multi musialaby byc rysowana z ograniczeniami kolorow w blokach, a potem bitmapa przekonwertowana do postaci:
pixel 00 czarny
pixel 01 w kazdym bloku ten sam kolor co kolor sprite
pixel 10 w kazdym bloku dowolny kolor
pixel 11 w kazdym bloku dowolny kolor
działało by tylko gdyby były używane kolory 10 11 ( 10 jako kolor sprite'a nie wyglądałby dobrze) i tło 00

Sebaloz/Lepsi.De pisze: No i tak jak przy intrze I1 zeby po jakims czasie pokazal sie ekran textowy na ktorym napisze kilka najwazniejszych informacji o party.
to już chyba lepiej zrobić napisy np. na dolnym borderze
Stg/Albion Crew

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#52 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

Stg pisze:działało by tylko gdyby były używane kolory 10 11 ( 10 jako kolor sprite'a nie wyglądałby dobrze) i tło 00
A tlo moglo by byc innego koloru niz czarny? Wtedy pixel 01 bylby koloru czarnego, do tego dwa dowolne kolory w bloku i tlo np szare (kolor ze srodka palety).
Stg pisze:to już chyba lepiej zrobić napisy np. na dolnym borderze
No jasne, najlepiej napisy w formie poziomego scrolla.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
Stg
Posty: 84
Rejestracja: 13 gru 2008, 22:09
Grupa: Albion Crew

#53 Post autor: Stg »

Sebaloz/Lepsi.De pisze: A tlo moglo by byc innego koloru niz czarny? Wtedy pixel 01 bylby koloru czarnego, do tego dwa dowolne kolory w bloku i tlo np szare (kolor ze srodka palety).
Tło może mieć dowolny kolor. Warunkiem poprawnego działania jest możliwość "schowania" sprite'a pod grafike a to da się zrobić tylko dla kolorów 10 i 11 i w takich kolorach musiałby być początkowy pattern w którym można wycinać grafikę właściwą w kolorach 00 01.
Stg/Albion Crew

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#54 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

Stg pisze:Tło może mieć dowolny kolor. Warunkiem poprawnego działania jest możliwość "schowania" sprite'a pod grafike a to da się zrobić tylko dla kolorów 10 i 11 i w takich kolorach musiałby być początkowy pattern w którym można wycinać grafikę właściwą w kolorach 00 01.
Jestem gotow narysowac grafike spelniajaca powyzsze warunki.

Na gosci z Niemiec zawsze mozna liczyc, wiec invitke proponuje wypuscic na niemieckim Bunkerparty - 7-9 lipca 2010, beda mogli od razu umowic sie na wyjazd na Silesie.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
Stg
Posty: 84
Rejestracja: 13 gru 2008, 22:09
Grupa: Albion Crew

#55 Post autor: Stg »

Sebaloz/Lepsi.De pisze: Jestem gotow narysowac grafike spelniajaca powyzsze warunki.
ok robimy, powinno działać
Stg/Albion Crew

Awatar użytkownika
booker
Posty: 1272
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:54
Grupa: MultiSyte Labz

#56 Post autor: booker »

Volcano wielki bracie. Jak tam pracę nad WWW? Zdałbysie updejt ;)
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.

Awatar użytkownika
Hornet
Posty: 209
Rejestracja: 06 paź 2009, 10:31
Grupa: Agony Design

#57 Post autor: Hornet »

Wstępnie wstępnie wstępnie potwierdzam wjazd me+2 women (dwulatka w tle). No i oczywiście odświeżam bo zależy mi na postach, liczniku czy jak tam....zaznaczam,że moja Asia jest przyjacielska, szeroko uśmiechnięta, Druidopodrywająca i ma naprawadę fajny tyłek....ooops...co ja piszę....w każdym bądź razie - wałkujcie temat bo Silesia naprawdę rulu! Aha..z tematów naprawdę poważnych - czy będzie możliwość przewijania małej w ustronnym miejscu? Czy ew. mogę zarezerwować (w związku z powyższym) parking gdzieś blisko wejścia? Narazie pytom...
Oczko się urwało! Temu misiu!

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#58 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

booker pisze:Volcano wielki bracie. Jak tam pracę nad WWW? Zdałbysie updejt ;)
Cos sie zaczelo dziac na stronce

http://silesiaparty.pl/
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

k.

#59 Post autor: k. »

seba jak zwykle zawsze news'a zapoda... dopiero zauważyłeś?
Co do parkingu, to jedyny jest przy wejściu na party właśnie. Miejsca jest dużo.

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#60 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

kisiel pisze:seba jak zwykle zawsze news'a zapoda... dopiero zauważyłeś?
Dopiero. A kiedy byla zmiana? Bo bylem kilka dni temu i wtedy jeszcze straszyla data 2009.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

ODPOWIEDZ