Konwertowane obrazki...

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
booker
Posty: 1272
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:54
Grupa: MultiSyte Labz

#41 Post autor: booker »

Jest w ogóle jakiś szaleniec zainteresowany uposażeniem Timanthesa w NUFLI?
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.

Awatar użytkownika
kmeg
Posty: 468
Rejestracja: 08 wrz 2009, 15:33
Grupa: Albion Crew

#42 Post autor: kmeg »

booker pisze:Jest w ogóle jakiś szaleniec zainteresowany uposażeniem Timanthesa w NUFLI?
c# mówimy nie. w innym wypadku to może ;)

Awatar użytkownika
Stg
Posty: 84
Rejestracja: 13 gru 2008, 22:09
Grupa: Albion Crew

#43 Post autor: Stg »

e tam, do zastosowań nie wymagających skrajnej wydajności C# jest całkiem ok. ;)
Stg/Albion Crew

Awatar użytkownika
kmeg
Posty: 468
Rejestracja: 08 wrz 2009, 15:33
Grupa: Albion Crew

#44 Post autor: kmeg »

Stg pisze:e tam, do zastosowań nie wymagających skrajnej wydajności C# jest całkiem ok. ;)
Jest ochotnik! Jest ochotnik! :lol:

Awatar użytkownika
booker
Posty: 1272
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:54
Grupa: MultiSyte Labz

#45 Post autor: booker »

:)
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#46 Post autor: carrion »

to moze ja odsłąnię rąbka tajemnicy.
od jakiegoś czasu pracuję nad toolem do pixlowania.

też nie lubię c# więc piszę to w javie w zwykłym AWT.
plus tego taki że będzie działać wszędzie. (zwłaszcza na Macu ;)
a mam w tej chwili działający podstawowy edytor + parę fajnych ficzerów zresztą nawet przed chwilą na csdb zapóściłem posta z pytaniem o jedną rzecz którą właśnie koduję.

co do nufli to nie mówię nie. zwłaszcza że kolega digger oferował się z pomoća (Tomek pamiętam i podeslę ci src)

pytanie kto chciałby realnie pomóc w kodowaniu. całość będzie open source ale do wypuszczenia wersji 0.1 jeszcze mi trochę funkcjonalności brakuje.

więcej szczegółów niebawem tutaj, na csdb i na moim blogu.
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#47 Post autor: wackee »

Kodować nie pomogę, ale mogę skomponować Ci jakiś wkurwiający i obniżający efektywność użytkownika końcowego background :D
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

#48 Post autor: Nitro »

Zakodowałem dawno temu prosty edytor grafiki wektorowej, może coś się z niego dałoby wykorzystać w twoim projekcie, chcesz to zobacz:
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=78472
Ofcoz napisany w C++, ale elementy koncepcyjne takie np jak zoom itd. to żaden problem przenieść.

Awatar użytkownika
kmeg
Posty: 468
Rejestracja: 08 wrz 2009, 15:33
Grupa: Albion Crew

#49 Post autor: kmeg »

Też jakiś czas temu zabrałem się za narządzie do rysowania (c++, mfc) ale po paru godzinach dałem sobie na luz bo bez sensu jest tworzyć kolejnego P1. Na razie nie mam mocy przerobowych ale może za jakiś czas będę mógł wspomóc z tą java...
Załączniki
vicshow, aaaaaaaaalpha
vicshow, aaaaaaaaalpha
vicstudio_small.png (38.73 KiB) Przejrzano 8418 razy

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#50 Post autor: carrion »

kmeg:
ja właśnie nie chcę zrobić kolejnego P1 a raczej coś bardziej zbliżonego do timanthesa (wiem że to ambitne zadanie) i do Grafx2. Tak naprawdę zacząłem od eksperymenty w Javie, kóry mi isę udał i stąd zabrałem się ze resztę...
podeslę jakiś skreenshot później - i opiszę co chciałbym mieć w takim narzędziu... żeby rozjaśnić o co mi chodzi.
c64portal.pl, retronavigator.com

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

#51 Post autor: kotrobot »

Wbijając się w aktualne trendy na scenie ja też zacząłem dzisiaj robić swój edytor.
Ale zbliża się południe i już mi się odechciało... Może jutro skończę.
:wink:

Carrion, na jakimś starym dysku mam chyba jeszcze gdzieś Zoombie. Pamiętasz?
Załączniki
vicek.png
vicek.png (183.22 KiB) Przejrzano 8401 razy

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#52 Post autor: wackee »

A ja w ostatnim swojej produkcji rysowałem sprite'y wpisując wartości heksowe w monitorze przekalkulowane w czerepie :)
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

Awatar użytkownika
kmeg
Posty: 468
Rejestracja: 08 wrz 2009, 15:33
Grupa: Albion Crew

#53 Post autor: kmeg »

kotrobot pisze:Wbijając się w aktualne trendy na scenie ja też zacząłem dzisiaj robić swój edytor.
Ale zbliża się południe i już mi się odechciało... Może jutro skończę.
:wink:
Dawaj kody źródłowe to skończymy jeszcze dzisiaj bo Twój bardziej zaawansowany ;)

Awatar użytkownika
prezes
Posty: 213
Rejestracja: 15 wrz 2008, 17:40

#54 Post autor: prezes »

Carrion, moge wykopac zrodla do tego, jesli Ci to pomoze (C++ i chyba MCF):

http://noname.c64.org/csdb/release/?id=7259

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#55 Post autor: carrion »

prezes: niezle....
jak masz źródła to by trochę pomogło. właśnie zatrzymałem się na konvertowaniu grafiki. brute force jakoś mi się udało zaimplementować ale na F/S się zatrzymałem - nie żeby w internecie nie było gotowych źródeł, ale jakoś nie chce to działać tak jak bym chciał...

btw: ten mój tool nazwałem roboczo CPixels.
niebawem (może jeszcze przed BP) wstawie to na google code.
c64portal.pl, retronavigator.com

ODPOWIEDZ