Retro debugger i profilowanie
Retro debugger i profilowanie
Czy ktoś ogarnia jak pod C64 65XE NES Debugger v0.64.58.6.win32 profilować kod?
Próbowałem "Settings-->C64-->Profiler-->Set Profler file" zarówno na zatrzymanej jak i działającej emulacji. Żaden plik nie został utowrzony.
Settings-->C64-->Profiler-->Start Profiler pokazuje mi tylko "Please set the C64 profiler output file"
Coś pewnie robię nie tak, no ale nie znalazłem na razie żadnego opisu co i jak.
Próbowałem "Settings-->C64-->Profiler-->Set Profler file" zarówno na zatrzymanej jak i działającej emulacji. Żaden plik nie został utowrzony.
Settings-->C64-->Profiler-->Start Profiler pokazuje mi tylko "Please set the C64 profiler output file"
Coś pewnie robię nie tak, no ale nie znalazłem na razie żadnego opisu co i jak.
C= C64 Breadbin, C= 1541, C= 1802; Atari 8/16/32/64bit;
http://260ste.atari.org
http://260ste.atari.org
Re: Retro debugger i profilowanie
To stary ficzer, który Slajerek dorobil dla mnie. C64debugger generuje plik ktory mozna potem zanalizowac tym profilerem
https://github.com/specht/champ
Nie pamietam juz czy nie trzeba bylo go zmodyfikowac bo champ ma tez wbudowany emulator.
https://github.com/specht/champ
Nie pamietam juz czy nie trzeba bylo go zmodyfikowac bo champ ma tez wbudowany emulator.
Elysium vs Arise. Czym byłoby dobro bez zła?
Re: Retro debugger i profilowanie
ok, z tym że żadnego pliku mi nie utworzył. Może czegoś jeszcze nie kliknąłem?brush pisze: ↑14 wrz 2023, 21:00To stary ficzer, który Slajerek dorobil dla mnie. C64debugger generuje plik ktory mozna potem zanalizowac tym profilerem
https://github.com/specht/champ
Nie pamietam juz czy nie trzeba bylo go zmodyfikowac bo champ ma tez wbudowany emulator.
C= C64 Breadbin, C= 1541, C= 1802; Atari 8/16/32/64bit;
http://260ste.atari.org
http://260ste.atari.org
Re: Retro debugger i profilowanie
Nie pamietam starego debugera ale tam byla chyba opcja „profiler file name” gdzies.
Elysium vs Arise. Czym byłoby dobro bez zła?
Re: Retro debugger i profilowanie
ok
C= C64 Breadbin, C= 1541, C= 1802; Atari 8/16/32/64bit;
http://260ste.atari.org
http://260ste.atari.org
Re: Retro debugger i profilowanie
ściągnąłem najnowszą wersję "Retro Debugger v0.64.64" i tu działa ok.
W gwoli ścisłości, w pierwszym poście chodziło mi o "Retro Debugger v0.64.62" a nie "C64 65XE NES Debugger v0.64.58.6.win32"
To teraz pytanie, Retro Debugger urtworzył plik test.pd. Jaką linię poleceń trzeba wpisać dla champa by utworzył wynik w HTML?
W gwoli ścisłości, w pierwszym poście chodziło mi o "Retro Debugger v0.64.62" a nie "C64 65XE NES Debugger v0.64.58.6.win32"
To teraz pytanie, Retro Debugger urtworzył plik test.pd. Jaką linię poleceń trzeba wpisać dla champa by utworzył wynik w HTML?
C= C64 Breadbin, C= 1541, C= 1802; Atari 8/16/32/64bit;
http://260ste.atari.org
http://260ste.atari.org
Re: Retro debugger i profilowanie
Ku potomności, w "RetroDebugger v0.64.64" profilowanie działa ok i zapisuje się plik .PD
Co potrzeba:
- ściągamy "c64d-champ.rb" z https://github.com/slajerek/RetroDebugg ... c64d-champ,
- instalujemy Graphviz https://graphviz.org/
- instalujemy Ruby https://rubyinstaller.org/downloads/oraz
- instalujemy moduł graphviz dla ruby: "gem install ruby-graphviz".
Uruchamiamy: "c64d-champ.rb test.pd". Zapisywany jest HTML z ładnym podsumowaniem tekstowym i graficznym co ile czasu zajmuje.
Co potrzeba:
- ściągamy "c64d-champ.rb" z https://github.com/slajerek/RetroDebugg ... c64d-champ,
- instalujemy Graphviz https://graphviz.org/
- instalujemy Ruby https://rubyinstaller.org/downloads/oraz
- instalujemy moduł graphviz dla ruby: "gem install ruby-graphviz".
Uruchamiamy: "c64d-champ.rb test.pd". Zapisywany jest HTML z ładnym podsumowaniem tekstowym i graficznym co ile czasu zajmuje.
C= C64 Breadbin, C= 1541, C= 1802; Atari 8/16/32/64bit;
http://260ste.atari.org
http://260ste.atari.org