Tony: Born for adventure ***DEMO***
Tony: Born for adventure ***DEMO***
Hejka!
Demo jest już oficjalnie dostępne do pobrania. Każda informacja zwrotna od Was jest dla nas cenna i pomoże stworzyć jeszcze lepszy "user experience" w pełnej wersji, która jest planowana na początek 2024 roku. Miłego grania!
https://monochrome-productions.itch.io/tony
Demo jest już oficjalnie dostępne do pobrania. Każda informacja zwrotna od Was jest dla nas cenna i pomoże stworzyć jeszcze lepszy "user experience" w pełnej wersji, która jest planowana na początek 2024 roku. Miłego grania!
https://monochrome-productions.itch.io/tony
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Hej!
Super, że się udało:) Nie miałem jeszcze grać osobiście, ale przejrzałem wideo zcrackowanej gry na YT. Na końcu widać, że w pewnym momencie postać wpada w ścianę. https://www.youtube.com/watch?v=9tLuuhrFZDQ
Jak ostatecznie ogarnąłeś kwestię fragmentu kapelusza?
P.S. Fajnie, że wspomniałeś w podziękowaniach o kilku osobach z forum:)
Super, że się udało:) Nie miałem jeszcze grać osobiście, ale przejrzałem wideo zcrackowanej gry na YT. Na końcu widać, że w pewnym momencie postać wpada w ścianę. https://www.youtube.com/watch?v=9tLuuhrFZDQ
Jak ostatecznie ogarnąłeś kwestię fragmentu kapelusza?
P.S. Fajnie, że wspomniałeś w podziękowaniach o kilku osobach z forum:)
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Taa, znam ten błąd ale mam problem ze zreprodukowaniem, bo jest bardzo rzadki, więc już nie poprawiałem. Mam to na liścieGordian pisze: ↑02 paź 2023, 10:07Super, że się udało:) Nie miałem jeszcze grać osobiście, ale przejrzałem wideo zcrackowanej gry na YT. Na końcu widać, że w pewnym momencie postać wpada w ścianę. https://www.youtube.com/watch?v=9tLuuhrFZDQ
A widzisz ten problem? No właśnie
Te dyskusje tutaj były pomocne, więc jak bym nie mógł wspomnieć
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
z racji deficytu czasowego, odpaliłem demo na VirtualConsoleOnline, upscroll szarpie jak mój żołądek po dobrym party..ale grafika i muzyczka jest outstanding! Odpalę na real one może nawet dziś - jedne co mogę już powiedzieć, to ogromny szacun za chęci oraz że chęci są wsparte starym, dobrym komodorowskim sloganem - quality not quantity....
..skromnie opuszczam zawstydzone oczęta, gdyż podziękowania za drobniutkie sugestie dla moi, Hornet, zauważyłem i się wzruszyłem....thx...
..skromnie opuszczam zawstydzone oczęta, gdyż podziękowania za drobniutkie sugestie dla moi, Hornet, zauważyłem i się wzruszyłem....thx...
Oczko się urwało! Temu misiu!
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Scroll, żeby nie było, jest płynny Ale to docenić można tylko na prawdziwym sprzęcie
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
tak tak, wiem! Tylko po prostu byłem strasznie niecierpliwy i odpaliłem to na czymkolwiek co trawi 6502...
Oczko się urwało! Temu misiu!
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Nie będę ukrywał, że logika pionowego scrolla na C64 mnie zdumiała. Wciąż nie rozumiem, dlaczego muszę przełączać strony na YScroll = 2
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
A to ciekawe:) Nie wiem czy dobrze widzę, ale faktycznie... nie widzę:) Natomiast w przypadku postaci zwróconej w prawo jest ok i wygląda na zmodyfikowaną względem oryginału. Dlaczego więc lewa nie?:)
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Brakuje mi tu efektów dźwiękowych i żeby dało się wyłączyć muzykę i zostawić tylko efekty.
READY.
◼
◼
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Temat po prostu nie jest rozwiązany, stąd jest jak jest, piksela brakuje - jak się gra, to tego nie widać. Niewykluczone, że ten problem rozwiążę w pełnej wersji nie dlatego że to łatwe, a dlatego że to trudne
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Szkoda, szczególnie, że Atarowcy się cieszą, ze u nich będzie muzyka i sfx jednocześnie Sama muzyka jest oczywiście fajna, ale muzyka + efekty to jednak dużo lepsze wrażenia z gry (zobacz np. Giana Sisters, bez tego gra by nie była taka sama). Rozumiem, że są tylko 3 kanały, ale nie może fx wchodzić na któryś z kanałów muzyki, oczywiście np. nie ten na którym jest główna melodia? Oczywiście można jeszcze mieć muzyczkę na dwóch kanałach, ale domyślam się, że utwory są już gotowe.
Poza tym witam wszystkich na forum
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Taką decyzję podjęliśmy z Mutetusem i uważam, że była to decyzja dobra, a jakość kompozycji rekompensuje ten brak. Jeśli chodzi o udzwiękowienie wersji na Atari - poczekamy, zobaczymy. Im dłużej się przyglądam, tym bardziej dociera do mnie, jak problematyczne jest tworzenie jakichkolwiek gier na A8.etc pisze: ↑03 paź 2023, 16:16Szkoda, szczególnie, że Atarowcy się cieszą, ze u nich będzie muzyka i sfx jednocześnie Sama muzyka jest oczywiście fajna, ale muzyka + efekty to jednak dużo lepsze wrażenia z gry (zobacz np. Giana Sisters, bez tego gra by nie była taka sama). Rozumiem, że są tylko 3 kanały, ale nie może fx wchodzić na któryś z kanałów muzyki, oczywiście np. nie ten na którym jest główna melodia? Oczywiście można jeszcze mieć muzyczkę na dwóch kanałach, ale domyślam się, że utwory są już gotowe.
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Właśnie zauważyłem! Bardzo mnie cieszy, że wdrożono mój pomysł na zmianę kolorystyczną:)
To czego mi brakuje. Pauza oraz możliwość wyjścia z gry do planszy startowej. Może też zmiana kolorystyczna podczas gry, dla niezdecydowanych. Skoro wspomniałeś o możliwości wyboru muzyka/sfx na planszy startowej, to może również udałoby się to zrobić podczas gry?
To czego mi brakuje. Pauza oraz możliwość wyjścia z gry do planszy startowej. Może też zmiana kolorystyczna podczas gry, dla niezdecydowanych. Skoro wspomniałeś o możliwości wyboru muzyka/sfx na planszy startowej, to może również udałoby się to zrobić podczas gry?
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Super inicjatywa!
... i dzisiaj sobie nawet zerknę zwłaszcza na grafikę z Charpada.
Dzięki!
... i dzisiaj sobie nawet zerknę zwłaszcza na grafikę z Charpada.
Dzięki!
c64portal.pl, retronavigator.com