Edge of Disgrace / Booze Design
- Izaak Berenbaum
- Posty: 185
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
- Grupa: Tel Aviv
mowiac o irytujacej muzyce - 2 czesc OPIUM, i kawalek DAF'a (respectIzaak Berenbaum pisze:dane mial duzo lepsze momenty,muzyka w eod jest momentami wrecz irytujaca.
wiec mjiuzik dane'a , a szczegolnie fajny poczatek, takie "juro-dens"
, ja nic do tego nie mam.
Potem oczywiscie to juz bylo zapychanie patternami czasu, ale i tak fajne.
who cares anyway ?
Muzyka jest poprawna (bez szaleństw, miejscami mocno irytująca) efekty super (może parę rzeczy za długo się tam majta przez co dynamika trochę siada) ale design tego dema jest genialny - ten facet na nowo zdefiniował to słowo.
Te wszystkie przejścia, kolorki, niesymetrie, smaczki, sprajty - myślę, że nawet panowie z Melon Design mogli by się tutaj czegoś nauczyć
Te wszystkie przejścia, kolorki, niesymetrie, smaczki, sprajty - myślę, że nawet panowie z Melon Design mogli by się tutaj czegoś nauczyć
W sobotę obejrzałem demo, i powiem, że jest genialne ale nie zbiło z tronu mojego typu na najlepsze demo na C64 i ogólnie nie sądzę, aby można je było włożyć bez wachania na piedestał z napisem 'najlepsze', ale za to określenie jedne z najlepszych pasuje idealnie. Wartym uwagi punktem zaczepienia jest też to, że powinno ono być strawne dla ludzi z innych platform / wogóle noobów.
Kod jak na moje oko świetny, grafika cud miód, muzyka nierówna, w niektórych momentach wymiata, w innych z deka drażni.
Design nowatorski, z tym się chyba wszyscy zgodzą.
Jedynym ale są bodajże 3-4 plazmy na FPP, które wg.mnie wyglądają słabo i się ciągną, ta jedna na ekranie wraz z ramką w zupełności by wystarczyła.
Kod jak na moje oko świetny, grafika cud miód, muzyka nierówna, w niektórych momentach wymiata, w innych z deka drażni.
Design nowatorski, z tym się chyba wszyscy zgodzą.
Jedynym ale są bodajże 3-4 plazmy na FPP, które wg.mnie wyglądają słabo i się ciągną, ta jedna na ekranie wraz z ramką w zupełności by wystarczyła.
Zylka mi puszcza wiec napisze... staralem sie to przystepnie przedstawic.
1 plazma:
- 3 kolory
- zageszczenie "elips" plazmy w pionie x 3
- z X-suwem stalym na wszystkie rasterlinie+sprite zoomer
2 plazma:
- sidebordery otwarte+plazma
- 3 kolory
- duze piksele
- zageszczenie "elips" plazmy w pionie x 2
- zageszczenie w X symetryczne wzgledem Y
- brak X-przesuniecia, tzn. niby jest ale dla calego ekranu jako x-scroll, a "elipsy" sie powtarzaja
3 plazma: 1 po flip disku
- 3 kolory
- "kazda" linia pozioma INNA
- tech-tech X-suw indywidualny na linie
- fpp - zoomer od 1:0 do 1,5
- tego nie potrafie przystepnie wytlumaczyc: dana linia plazmy "jej ksztaltu w poziomie" jest powtarzana
na ekranie ale z innym przesunieciem w X
- bardziej chyba stretcher niz fpp
Wszystkie sa pozbawione color-stretchera po raster-liniach lub jak kto woli raster-color-cyclingu po zoomerze na Y przez wysokosc ekranu po multi sprajtow i tla_d020. AB plazma Crossbowa na sideborderahc w comajob ?
/.dziekuje_za_uwage
ps1. dema w ktorych 99% efektów chodzi per_frame nie sa dla "noobow", tylko dla emerytow
ps2. jak bede mial dobry humor to moze napisze "sensownie" o reszcie efektow
1 plazma:
- 3 kolory
- zageszczenie "elips" plazmy w pionie x 3
- z X-suwem stalym na wszystkie rasterlinie+sprite zoomer
2 plazma:
- sidebordery otwarte+plazma
- 3 kolory
- duze piksele
- zageszczenie "elips" plazmy w pionie x 2
- zageszczenie w X symetryczne wzgledem Y
- brak X-przesuniecia, tzn. niby jest ale dla calego ekranu jako x-scroll, a "elipsy" sie powtarzaja
3 plazma: 1 po flip disku
- 3 kolory
- "kazda" linia pozioma INNA
- tech-tech X-suw indywidualny na linie
- fpp - zoomer od 1:0 do 1,5
- tego nie potrafie przystepnie wytlumaczyc: dana linia plazmy "jej ksztaltu w poziomie" jest powtarzana
na ekranie ale z innym przesunieciem w X
- bardziej chyba stretcher niz fpp
Wszystkie sa pozbawione color-stretchera po raster-liniach lub jak kto woli raster-color-cyclingu po zoomerze na Y przez wysokosc ekranu po multi sprajtow i tla_d020. AB plazma Crossbowa na sideborderahc w comajob ?
/.dziekuje_za_uwage
ps1. dema w ktorych 99% efektów chodzi per_frame nie sa dla "noobow", tylko dla emerytow
ps2. jak bede mial dobry humor to moze napisze "sensownie" o reszcie efektow
- Izaak Berenbaum
- Posty: 185
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
- Grupa: Tel Aviv
Fenek, dzieki za szczegolowy opis, niestety na tyle wypadlem z obiegu, ze trudno mi docenic kunszt techniczny. Tak jak to kiedys zwyklem doceniac , ze jak ogladalem demko Crestu, Avantgarde, part ze scianka, to wymiekalem. Jak Crossbow poknifowal scroll, maskujac poszerzane sprajty grafika (albo na odwrot), przez co litery wygladaly jak pelny hires 320 w X na pelna szerokosc ekranu a pod tym grafika z cegielek 160 w X multicolor, albo party w ktorych uzywal do maskowania ostatniej komorki banku (pattern borderu gornego i dolnego). Za niescislosci w tym opisie przepraszam, jak mowilem - dawno nic nie pisalem
o wiele za duzo dem. to amplifire to tez niezle jest choc króciutkie... to intro jak ten obrazek i screen sie kreca na samym poczatku.. wypasior
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
-
- Posty: 1457
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04
- CJ Warlock
- Posty: 59
- Rejestracja: 11 lut 2009, 00:43
- Kontakt:
A dzisiaj Remedy przyszla do mnie bo ja zaprosilem zeby zobaczyla jak se posprzatalem i przemeblowalem w mieszkaniu. I od slowa do slowa i przy okazji jej demo puscilem, oczywiscie edge of disgrace w wersji z reakcjami publicznosci (film na pececie). Wszystko pamietala ze sceny (mam na mysli nazwy efektow). Az przyjemnie sie takie dema oglada, szczegolnie, ze to pierwszy taki wyczes od dawna.