Sonic the Hedgehog na C64

Forum, na którym możemy pogadać o wszelakim oprogramowaniu na C64, grach, programach.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Steffan
Posty: 854
Rejestracja: 04 maja 2019, 19:43
Grupa: BooM!

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#21 Post autor: Steffan »

kar78787878 pisze:
20 gru 2021, 09:17
Gdyby kogoś interesowało:
https://www.gamedude.com.au/brands/shop ... 1764-clone
Fajne, niestety dalej potrzebujemy cipa :wink: .
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]

Gordian
Posty: 235
Rejestracja: 14 cze 2021, 13:32

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#22 Post autor: Gordian »

Faktycznie, przeoczyłem rzecz dosyć ważną.
Zacząłem szukać zastanawiając się dlaczego nie powstają klony tego rozszerzenia. Na rynku jest sporo różnych dodatków do C64, a takich rozszerzeń brak.

Edycja:
Takie coś znalazłem: https://github.com/jburrell7/REUPlusC2

Awatar użytkownika
KB777reborn
Posty: 207
Rejestracja: 12 lut 2020, 08:30
Grupa: 1100°Crew
Kontakt:

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#23 Post autor: KB777reborn »

kar78787878 pisze:
20 gru 2021, 10:11
Faktycznie, przeoczyłem rzecz dosyć ważną.
Zacząłem szukać zastanawiając się dlaczego nie powstają klony tego rozszerzenia. Na rynku jest sporo różnych dodatków do C64, a takich rozszerzeń brak.

Edycja:
Takie coś znalazłem: https://github.com/jburrell7/REUPlusC2
1541U od samego początku miało REU - a że parę tysięcy Gideon już sprzedał, pokryło to z grubsza zapotrzebowanie aktywnych użytkowników C64.

No, ten projekt - ciekawa rzecz. Zajrzałem do repo - ~60% przerzutników w FPGA zajętych (to małe takie, ok. 1000 zaledwie). Ale lepiej, tam nawet układy mnożące ("hard" blocki) weszły - wuuuuut ?

Tak mi od dłuższego czasu chodzi po głowie inna rzecz - SRAM 512 kB (paręnaście zeta) i jakieś małe FPGA. Tylko do emerytury jeszcze daleko ;)
1100°C

Tomi
Posty: 19
Rejestracja: 11 wrz 2021, 20:59

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#24 Post autor: Tomi »

Tomi pisze:
20 gru 2021, 00:21
Chyba znalazłem, w wolnej chwili potestuje z Sonic'iem :)
Ponieważ na realne REU w tym roku nie mam szans, uruchomiłem Sonic'a the Hedgehog na The C64.

Poniżej konfiguracja przy której działa (REU 512kB), konfiguracja działa od firmware: theC64-1_5_2.bin

thec64-default.cjm:
X:64,pal,accuratedisk,driveicon,reu512
J:1*:JU,JD,JL,JR,JF,JF,1,2,JF,A,B,C,JF,4,5
J:2:JU,JD,JL,JR,JF,JF,F1,F2,JF,1,2,3,JF,F3,F4
Załączniki
SonicOnTheC64.jpg
SonicOnTheC64.jpg (57.18 KiB) Przejrzano 1008 razy
SonicOnTheC64_.jpg
SonicOnTheC64_.jpg (53 KiB) Przejrzano 1008 razy

dekanex
Posty: 184
Rejestracja: 28 lut 2020, 22:14

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#25 Post autor: dekanex »

Paczka umieszczona na CSDB zawiera już chyba dobrze nazwane pliki pod The C64. Ktoś sprawdzał?
Poza tym to zajefajna gierka. Gdyby nie to REU to biła by się u mnie o pierwsze miejsce z Sam’s Journey :D

Tomi
Posty: 19
Rejestracja: 11 wrz 2021, 20:59

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#26 Post autor: Tomi »

U mnie te nazwane pliki Sonic_the_Hedgehog_Side_A_R5.d64 nie zadziałały (gra nie widziała REU). Po wrzuceniu do katalogu z podaną przeze mnie konfiguracją gra działa poprawnie.
Może są jeszcze jakieś inne pliki które przeoczyłem.

ODPOWIEDZ