Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

Dyskusje n/t artykułów, newsów i innych treści na portalu
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#21 Post autor: carrion »

Bez robienia konkretnych obietnic myślę że w tym roku - do świąt - powinno się ukazać.
c64portal.pl, retronavigator.com

Klauz
Posty: 43
Rejestracja: 03 maja 2021, 09:18

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#22 Post autor: Klauz »

Będzie dyskietka? Cart?

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#23 Post autor: carrion »

Klauz pisze:
27 cze 2021, 18:43
Będzie dyskietka? Cart?
Jeszcze nie wiem. Plany się zmieniły i na razie nie podjąłem decyzji.
c64portal.pl, retronavigator.com

manto
Posty: 2
Rejestracja: 16 paź 2019, 13:10

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#24 Post autor: manto »

Jeżeli chodzi o fizyczne wydania gier na C64, to RJA byłby moim drugim nabytkiem (nie licząc coverdisków). Pierwszy tytuł jaki nabyłem to Tower of Rubble 64 wydane przez K&A+. Gdy natknąłem się w sieci na możliwość zakupu oryginalnej gry na C64, w wersji dyskietkowej, a w dodatku w przystępnej cenie, to zamówiłem ją w ciemno. Codzienne zaglądanie do skrzynki w oczekiwaniu na dyskietkę, później otwieranie przesyłki, oglądanie nośnika z każdej strony, umieszczanie go w stacji i oczekiwanie na uruchomienie gry, dało mi tyle pozytywnych emocji, że do samej gry podszedłem jakby to był jakiś Święty Graal. Dzięki temu tak prosta gra, wciągnęła mnie na wiele godzin, co pozwoliło mi ją w pełni docenić. Gdybym grę nabył w wersji cyfrowej prawdopodobnie poświeciłbym jej ułamek tego czasu.

Podsumowując, Carrion byłoby świetnie, gdyby udało się wypuścić przynajmniej wersję dyskietkową. Wg mnie wersja preview pokazała naprawdę dużą wartość i finalny produkt na pewno znajdzie nabywców. Rozważałeś możliwość wydania gry przy wykorzystaniu platformy crowdfundingowej?

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#25 Post autor: carrion »

tymczasem nowy preview (teaser trailer)
https://www.youtube.com/watch?v=VocRyVBRn6w

oglądać do końca - warto!
c64portal.pl, retronavigator.com

dekanex
Posty: 184
Rejestracja: 28 lut 2020, 22:14

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#26 Post autor: dekanex »

Elegancko się to zapowiada. Podoba się mnie :D

Awatar użytkownika
rime.
Posty: 156
Rejestracja: 24 sty 2019, 02:52
Grupa: Fancy Rats

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#27 Post autor: rime. »

Retrogames Land musi przetrwać :D Nie ukrywam, że preview z K&A katowałem długo więc czekam za fullem.

Awatar użytkownika
rebok
Posty: 227
Rejestracja: 30 sty 2018, 09:32
Grupa: BooM!

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#28 Post autor: rebok »

Jakiś preorder dla wybadania rynku się szykuje?
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]

Gordian
Posty: 235
Rejestracja: 14 cze 2021, 13:32

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#29 Post autor: Gordian »

Świetne są poziomy a'la Flashback, szczególnie laserowe pomosty. Jeśli tylko będzie wydana, to zakupię.

Z chęcią w tej samej grafice zagrałbym w coś podobnego właśnie do Flashback, niekoniecznie z takim ruchem postaci jak w oryginale, mogłoby to być coś w rodzaju Rick Dangerous.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#30 Post autor: carrion »

plan wydania fizycznego na razie odsunięty na później.
teraz trzeba skończyć grę.
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#31 Post autor: Nitro »

Spoko. W sprawie wydania fizycznego możesz uderzyć do Atarowców, mają doświadczenie w wydawaniu fizycznych wydań gier, same wydania są prima sort, może widziałeś stanowisko Retronics na SV...

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#32 Post autor: carrion »

Niebawem (może ten lub następny tydzień) wrzucę kilka nowych newsów na temat RJA bo kilka rzeczy się udało do popchnąć do przodu i kilka decyzji w związku z tym musiał podjąć, ale to lada chwila...

To o co dzisiaj w sumie chciałbym zapytać tu na forum to o pomysł na 5 świat... :)
mam co prawda jakiś tam w głowie który w sumie nawet nieźle pasuje do tematu gry, ale graficznie nie będę się mógł tam wyżyć ;) tzn grafika była by raczej prosta.
Więc może wy macie jakieś pomysły? jakąś grę, którą można by tak wpasować w RJA jak te które zrobiłem do tej pory?
Jak pewnie wiecie do tej pory planety/światy nawiązują do: Mayhem ..., Rick D., Bubble Bobble, Flashback
a jaka ma być 5 planeta?

Chętnie posłucham pomysłów. jak będzie jakiś fajny to go zrobię .. a co ? :)

ps.
rozważałem Giannę, Turricana/Katakis ale albo grafika była by za prosta albo za trudna wg mnie jak na tryb ECM
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
juntek
Posty: 210
Rejestracja: 23 wrz 2018, 20:17

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#33 Post autor: juntek »

Tworzysz także piękne grafiki na C16/+4. Proponuję więc świat na podstawie którejś z moich ulubionych gier dla tej platformy:
Kikstart, Tutti Frutti
READY.

Awatar użytkownika
Steffan
Posty: 854
Rejestracja: 04 maja 2019, 19:43
Grupa: BooM!

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#34 Post autor: Steffan »

carrion pisze:
23 wrz 2021, 12:40
Chętnie posłucham pomysłów. jak będzie jakiś fajny to go zrobię .. a co ? :)
Może coś z polskich gier. Jak masz już je skatalogowane, to być może coś się znajdzie. Byłby to ukłon w kierunku rodzimych twórców. Np. Drip. Pomysł z automatu ma oczywiście wadę: świat nie będzie rozpoznawalny przez zagraniczniaków, a to już jest problem. Musisz sam poszukać coś, co przypadnie Ci do gustu (pasujące najlepiej do całości), nie tylko z polskich produkcji.

pozdro
Steffan
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#35 Post autor: carrion »

pomysł na polskie gry - niezły...

gry z c+4 mogą być mało rozpoznawalne... (choć kickstart to była moja ulubiona z c116)
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
juntek
Posty: 210
Rejestracja: 23 wrz 2018, 20:17

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#36 Post autor: juntek »

carrion pisze:
23 wrz 2021, 14:26
gry z c+4 mogą być mało rozpoznawalne... (choć kickstart to była moja ulubiona z c116)
Nie pisałeś że mają to być gry mocno rozpoznawalne
To może International Karate, Last Ninja albo Flimbo's Quest :lol:
READY.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#37 Post autor: carrion »

The Last N. i Flimbo miałem na uwadze ;)

Ale my tu gadu gadu a ja się wziąłem i dałem newsy...
https://c64portal.pl/2021/09/23/robot-j ... -update-4/
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
rime.
Posty: 156
Rejestracja: 24 sty 2019, 02:52
Grupa: Fancy Rats

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#38 Post autor: rime. »

Carrion, proszę zostaw jakąkolwiek niespodziewajke, nie zdradzaj nam całej gry :-D

Awatar użytkownika
juntek
Posty: 210
Rejestracja: 23 wrz 2018, 20:17

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#39 Post autor: juntek »

To może takie stalowe platformy jak w Green Beret
Albo taki neonowy klimat jak w filmie TRON
Albo wnętrze C64 - ścieżki PCB, chipy, itp.
READY.

Gordian
Posty: 235
Rejestracja: 14 cze 2021, 13:32

Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!

#40 Post autor: Gordian »

Creatures, Exile, Dizzy, Thunderbirds, Head over heels, Turrican

ODPOWIEDZ