C-one aka Commodore One
Turbo na pewno ubija loadery docyklowane pod zwykły zegar, mogąc włączać je programowo można by tanim kosztem wprowadzać jego obsługę do dem - nic się nie ładuje, to włączamy turbo i part śmiga w jedną ramkę, choć też nie będzie to super trywialne bo trzeba jeszcze by sync 2x robić.
Dużo dem obsługuje C128 - na górnej i dolnej ramce właśnie włączane jest turbo co daje bodajże 20% zysk. Uprzedzając pytanie dlaczego tylko tam, bo większa prędkość 6502 rozwala timingi VIC'a i zamiast obrazu byłyby śmieci.
Z turbo włączalnym przyciskiem trzeba wymienić loader i wypuścić osobną wersję.
Dużo dem obsługuje C128 - na górnej i dolnej ramce właśnie włączane jest turbo co daje bodajże 20% zysk. Uprzedzając pytanie dlaczego tylko tam, bo większa prędkość 6502 rozwala timingi VIC'a i zamiast obrazu byłyby śmieci.
Z turbo włączalnym przyciskiem trzeba wymienić loader i wypuścić osobną wersję.
fyi: to nie jest jedyny tryb, $d031 także działa, w momencie wszelkich operacji I/O jest wyłączane. znaczna część włąściwości tego wsadu jest taka jak w oryginalnym chameleonie. wszystko stoi w docach i na webie...
...czasem warto zaufać autorowi hm?;]
ofc wszystko pięknie w teorii, w praktyce sprawdzałem głównie plikówki -wsad nie obsługuje customowych kernali i portu carta. wiec wiadomo - idzie umrzeć wczytując z 1541 w normalu.
podpięte sd2iec działa z SJLOAD wiec da się jakoś żyć.
jeśli chodzi o raw speed jest to miazga anusa:
http://csdb.dk/release/?id=101162
...czasem warto zaufać autorowi hm?;]
ofc wszystko pięknie w teorii, w praktyce sprawdzałem głównie plikówki -wsad nie obsługuje customowych kernali i portu carta. wiec wiadomo - idzie umrzeć wczytując z 1541 w normalu.
podpięte sd2iec działa z SJLOAD wiec da się jakoś żyć.
jeśli chodzi o raw speed jest to miazga anusa:
http://csdb.dk/release/?id=101162
http://postimg.org/image/cd4zq444t/
ktos wkleil benchmarki, musze opczaic jeszcze raz fraktale bo cos lepiej u mnie bylo... will check, ale i tak wyniki są srogie.
http://wiki.icomp.de/wiki/C64_Benchmarks
ktos wkleil benchmarki, musze opczaic jeszcze raz fraktale bo cos lepiej u mnie bylo... will check, ale i tak wyniki są srogie.
http://wiki.icomp.de/wiki/C64_Benchmarks
jakby trochę więcej fpsów ...
https://www.youtube.com/watch?v=hjTZTICRdUs
https://www.youtube.com/watch?v=hjTZTICRdUs
Mega65:
Synthmark64 score: 44.5x (C64 = 1x). Bouldermark score: 29,970 (C64 = 313).
To w chwili obecnej, bo PGS pracuje nad nowym jądrem ->
http://c65gs.blogspot.com/2016/04/overv ... today.html
Synthmark64 score: 44.5x (C64 = 1x). Bouldermark score: 29,970 (C64 = 313).
To w chwili obecnej, bo PGS pracuje nad nowym jądrem ->
http://c65gs.blogspot.com/2016/04/overv ... today.html
- konto nieaktywne -
będzie grane:
http://csdb.dk/release/?id=142464
http://csdb.dk/release/?id=142464
BTW - C1 i Turbo Kameleon niby mają ten sam "core". Patrzyłeś jak chodzą dema ?
Tak losowo wzięte: Treu Love totalnie się sypie, Deus ex machina padła mniej jakoś tak po "Brotkasten is watching you". Nieśmiertelnte Place in space no, większość chodzi OK, ale na plotach ekran wariuje.
Tak losowo wzięte: Treu Love totalnie się sypie, Deus ex machina padła mniej jakoś tak po "Brotkasten is watching you". Nieśmiertelnte Place in space no, większość chodzi OK, ale na plotach ekran wariuje.
- konto nieaktywne -
niby ten sam. tzn - nie ma montowania dewajsów, cartów (niestety) i gui z tc64. czyli czysty c64 z akceleracją (pod skrótem klawiszowym), napisalem kiedystam do petera i po odrobinach skamlenia puścił builda (20140227).
brak gui skutkuje tym ze sporo funkcji (np. stereo sid) jest dostępny przez klepanie poke'ami
brak gui skutkuje tym ze sporo funkcji (np. stereo sid) jest dostępny przez klepanie poke'ami