Seria artykułów o pixlowaniu

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Seria artykułów o pixlowaniu

#1 Post autor: carrion »

na C+4 ale i trochę na C64
http://crrnpixels.pl/2013/06/24/pixeling-for-c4-part-1/

Będzie trochę o Timanthesie a wiem że kilka osób z tego forum o to pytało.
Co tydzień nowa część.

Awatar użytkownika
Cobra
Posty: 591
Rejestracja: 13 wrz 2008, 16:13
Grupa: Samar

#2 Post autor: Cobra »

super, czekam na następne.
8 bit rulez:)

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#3 Post autor: isildur »

Fajny pomysł na grę, tzn. zmiana trybów w locie.
Mam kilka pytań:
1. sam będziesz programował, czy masz kogoś? Czy to jest one-man-division?
2. czy oprócz tego pracujesz, a gra jest hobbystycznym projektem? Pytam, bo sam mam napady od czasu do czasu na zrobienie czegoś pokrewnego, ale zazwyczaj brak czasu powoduje odsunięcie projektu na później. Dlatego zastanawia mnie zawsze jak ew. pogodzić pracę np. etatową i taki projekt, który jest jakby nie było mega czasochłonny.

ok, na razie tyle.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#4 Post autor: carrion »

@isildur
tak jak napisałem na stronie to jest projekt hobby. robię sam bo ciężko kogoś znaleźć i zachęcić do pracy. Robię głównie po godzinach. Cel jaki sobie daję za rok od teraz to mieć przynajmniej 1 level + całą oprawę gry. engine gotowy jako działający prototyp, ale ze wszystkimi ficzerami, które teraz mam w głowie. Potem zobaczę co dalej. Głównie robię to aby się kilku rzeczy nauczyć a jak coś z tego wyjdzie gotowe do wydania to tym lepiej.
w tego typu projektach najgorzej jest zacząć - potem już jakoś idzie.

ODPOWIEDZ