Sid in Motion

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Sid in Motion

#1 Post autor: Nitro »

Wyszła nareszcie przeciągająca się co do release'u pierwsza kolekcja muzyczna Buddha'y, do której to zrobienia namówił mnie Ramos, have fun ;)
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=79568

Awatar użytkownika
V-12
Posty: 351
Rejestracja: 18 lut 2009, 13:51
Grupa: Tropyx
Kontakt:

#2 Post autor: V-12 »

Toż to raczej EP'ka, a nie kolia :D
http://www.riversedge.pl/ - Zapraszam na nową odsłonę mojej strony z artykułami i galerią! Scena C64, wywiady, relacje z koncertów etc.

Awatar użytkownika
skull
Posty: 760
Rejestracja: 15 wrz 2008, 08:18
Grupa: samar

#3 Post autor: skull »

niezłe - gratulacje
Bo pecet to zwykły banan...

Awatar użytkownika
Ramos
Posty: 152
Rejestracja: 13 wrz 2008, 15:34
Grupa: Samar/HVSC Crew

#4 Post autor: Ramos »

Oby więcej takich produkcji się ukazywało. Nie tylko kolekcje muzyczne, ale gry, dema czy jakieś inne produkcje scenowe.
- Ramos/Samar/HVSC Crew -

Awatar użytkownika
SUDi
Posty: 1387
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:03

#5 Post autor: SUDi »

Ramos, w Tobie nadzieja. Może teraz przydałby się jakiś niezły pomysł na wyjątkową grę? Tylko nie czołgi, ten temat już opracowuje konkurencja :)

Awatar użytkownika
V-12
Posty: 351
Rejestracja: 18 lut 2009, 13:51
Grupa: Tropyx
Kontakt:

#6 Post autor: V-12 »

Ok, odpaliłem, przejrzałem, posłuchałem :) Grafika mi się podoba, fajny ma klimat. Dezajn też fajny - spoko.

Bugi:

1. Jak jeżdżę kursorami góra/dół to zak przyśpiesza granie, jak i scroll przyśpiesza przesuwanie.
2. Kolia nie sprawdza, który zak jest aktualnie grany, więc mogę naciskać return na zaku, który już gra i odtwarzany jest on od nowa.
3. run/stop+restore niezablokowane.

No i szkoda, że cały stuff, jak i ogólnie całość powstała na PC.
http://www.riversedge.pl/ - Zapraszam na nową odsłonę mojej strony z artykułami i galerią! Scena C64, wywiady, relacje z koncertów etc.

Awatar użytkownika
Izaak Berenbaum
Posty: 185
Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
Grupa: Tel Aviv

#7 Post autor: Izaak Berenbaum »

V-12 pisze:3. run/stop+restore niezablokowane.
a po jaka cholere to blokowac ? przycisk do wylaczania c64 tez nie jest zablokowany,kazdy myslacy uzytkownik po prostu wie ze nie nalezy tego wciskac jezeli chce kontynuowac prace z aktualnie uruchomionym programem.

elban
Posty: 1603
Rejestracja: 17 wrz 2008, 11:19
Grupa: aRise

#8 Post autor: elban »

moze dzisiejsi scenowicze nie mysla? ;)
was twenty, is five, my friend...

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

#9 Post autor: Nitro »

1. Jak jeżdżę kursorami góra/dół to zak przyśpiesza granie, jak i scroll przyśpiesza przesuwanie.
Rzeczywiście, bug jest i wiem o nim, nie chciało już mi się go szukać, wolałem wypuścić wreszcie przedłużającą się kolekcję. Na 90% 90% to nie ack'owanie IRQ.
2. Kolia nie sprawdza, który zak jest aktualnie grany, więc mogę naciskać return na zaku, który już gra i odtwarzany jest on od nowa.
3. run/stop+restore niezablokowane.
W obu przypadkach mam zdanie takie jak Izaak, jeśli ktoś się chce bawić, niech się bawi w odkrywanie braku zabezpieczeń przed jego chęcią rozgrzebania programu. NMI jeszcze zablokuje, bo i mi kilka razy na demkach Resource zdarzyło mi się wcisnąć ten przycisk - tam Oswald nawet tego w imie zasad nie blokuje.
No i szkoda, że cały stuff, jak i ogólnie całość powstała na PC.
Nie rozpoczynajmy dyskusji o cross-devie, każdy niech pracuje na tym, na czym czuje się najlepiej. Mogę tylko powiedzieć, że dzięki niemu dosłownie w 2-3 minuty mogę wsadzić do środka inne utwory i to o różnorodnych adresach grania/initu, byleby nisko siedziały. Na osłodę mogę powiedzieć, że Miras planuje zakup C64, coby sprawnie pikselować w interlace ;)

Awatar użytkownika
Ramos
Posty: 152
Rejestracja: 13 wrz 2008, 15:34
Grupa: Samar/HVSC Crew

#10 Post autor: Ramos »

pomyślę na pomysłem jakieś gry.
- Ramos/Samar/HVSC Crew -

Awatar użytkownika
Izaak Berenbaum
Posty: 185
Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
Grupa: Tel Aviv

#11 Post autor: Izaak Berenbaum »

nareszcie cos sie dzieje na scenie. pomysl na gre to to czego najbardziej ostatnio brakuje :)

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

#12 Post autor: Nitro »

Doom? :wink:

Awatar użytkownika
Ramos
Posty: 152
Rejestracja: 13 wrz 2008, 15:34
Grupa: Samar/HVSC Crew

#13 Post autor: Ramos »

a czemu nie, jest realny do zrobienia.
- Ramos/Samar/HVSC Crew -

Awatar użytkownika
Izaak Berenbaum
Posty: 185
Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
Grupa: Tel Aviv

#14 Post autor: Izaak Berenbaum »

dobry pomysl,400 euro za zrobienie dooma na supercpu ktore pare lat temu oferowal pewien anglik to troche za malo by ruszyc taki projekt. potrzeba czegos wiecej np. ramosa jako motywatora.

Awatar użytkownika
prezes
Posty: 213
Rejestracja: 15 wrz 2008, 17:40

#15 Post autor: prezes »

żyd...

Awatar użytkownika
skull
Posty: 760
Rejestracja: 15 wrz 2008, 08:18
Grupa: samar

#16 Post autor: skull »

prezes pisze:żyd...
to odnośnie anglika, czy Izaaka ? 8)

Wystarczy podpatrzeć gierki flashowe, albo robić z nich mixa - z pomysłami nie jest aż taki problem, ale kto to będzie wszystko robił ???
Bo pecet to zwykły banan...

Awatar użytkownika
pajda
Posty: 331
Rejestracja: 20 wrz 2008, 03:42
Grupa: faith des16n
Kontakt:

#17 Post autor: pajda »

Izaak Berenbaum pisze:
V-12 pisze:3. run/stop+restore niezablokowane.
a po jaka cholere to blokowac ? przycisk do wylaczania c64 tez nie jest zablokowany,kazdy myslacy uzytkownik po prostu wie ze nie nalezy tego wciskac jezeli chce kontynuowac prace z aktualnie uruchomionym programem.
:)

A ja głupi we wszystkim co kodowałem blokowałem :)
Była ciemna, burzliwa noc.

fenek
Posty: 95
Rejestracja: 15 wrz 2008, 20:43
Grupa: Arise

#18 Post autor: fenek »

Żeby daleko nie szukać i nie myśleć za dużo:
http://armorgames.com/play/107/portal-the-flash-version
Tu jest wszystko - pomysł z 3D przerobiony fajnie na 2D i da się grać, tylko prędzej ktoś emulator flasha napisze niż zacznie robić grę.

ODPOWIEDZ