C64 Studio 2.1 - czy ktoś tego używa?
-
- Posty: 1457
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04
Moje wektory nie zostały od nikogo skopiowane. Wszystkie procedury pisałem sam, od podstaw. Jestem wyrachowany bo zrobione zostało to wcześniej wiele razy na milion sposobów? Shit! Rozumiem, że wyrachowani są wszyscy "kopiujący" wektory, rotatory, trójkąty Sierpińskiego, ray castingi itd. po tym jak już zostały zrobione po raz pierwszy? Wtedy musiałbyś wyrzucić na śmietnik historii całe multum naprawdę dobrych produkcji. W demach często widzimy wariacje różnych efektów które niekoniecznie są trudne z punktu widzenia samego kodu ale za to bardzo poprawiają oglądalność. Na scenie chodzi nie tylko o to komu i kiedy udało się zmieścić parę plotów więcej w jednej ramce.Sebaloz pisze:Nie uwazam kreatywnosci za wyrachowanie, mysle ze bardziej wyrachowani sa wlasnie klepacze wtornych rzeczy, bo z takiego kopiowania wyciagaja korzysci dla siebie przez osiaganie jakiejstam satysfakcji. Po prostu nikt nic z tego nie ma. Dla mnie bogiem jest gosciu, ktory wymyslil jaki efekt i to takie cos co jest pozniej kopiowanie przez innych.wackee pisze:Seba, podejrzewam że splatter robi to dla własnej satysfakcji, nie dla fejmu. Nie wszyscy są tak wyrachowani jak Ty
Osobiście zawsze cieszę się kiedy widzę jakąś wektorówkę w nowych produkcjach bez wględu na to czy jest jędrna i płynna czy nie. Po prostu lubię je a prawie żadna nie wygląda dla mnie tak samo.
Na koniec mam dla Ciebie, Seba, zadanie:
Znajdź w zasobach CSDB produkcję w której pojedynczy efekt będzie chociaż w 80% przypominał ten mój w zoom8. Mało widziałem, nie znam się... jedyne co przychodzi mi do głowy to "Opium" Samaru w którym jest efekt w zoom8 ale wektorów nie widać w całości na ekranie, poza tym dodany jest efekt "dymu" czy "cienia".
Osoba taka jak Ty na pewno coś wygrzebie a ja jestem ciekaw czyj końcowy efekt tak bardzo "skopiowałem".
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Splatterpunk, jak to zobaczylem to wydawalo mi sie ze juz takie cos widzialem na c64, ale jesli rzeczywiscie jest to world first na c64 to gratuluje. Jesli ktos cie nie uprzedzi z publikacja binarki to znajdziesz sie na:
http://www.atlantis-prophecy.org/recoll ... d_of_demos
Na razie wrzuciles wrzuciles tylko filmik na jutuba. Jaka mam pewnosc ze to jest puszczone na prawdziwym vice? Moze to byc uruchomione bezposrednio z processingu
http://www.atlantis-prophecy.org/recoll ... d_of_demos
Na razie wrzuciles wrzuciles tylko filmik na jutuba. Jaka mam pewnosc ze to jest puszczone na prawdziwym vice? Moze to byc uruchomione bezposrednio z processingu
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
Seba, jak zwykle nie zrozumiałeś dowcipu i bredzisz.
Powiem więcej, bredzisz już tak że nawet Carrion przez chwilę dał się nabrać że gadasz do rzeczy
Błagam tylko, nie ripostuj, bo jestem zajęty kodowaniem dla własnej satysfakcji, takim wyrachowanym kodowaniem z którego nikt nic nie ma
Powiem więcej, bredzisz już tak że nawet Carrion przez chwilę dał się nabrać że gadasz do rzeczy
Błagam tylko, nie ripostuj, bo jestem zajęty kodowaniem dla własnej satysfakcji, takim wyrachowanym kodowaniem z którego nikt nic nie ma
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Tydzien temu byl trzydniowy meeting w Gliwicach. Za 3 tygodnie pijemy na party w Łodzi http://we-can.pl/tekst,rejestracja,33.htmlpajda pisze:A może napilibyśmy się dla odmiany wódki?
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
Na przykład:Roody pisze:Wracając do tematu.
Macie jakiś patent żeby stare źródłówki z TA w których mamy taki format:
.byte
.word
łatwo i przyjemnie podmienić na:
!byte
!word
Który to format jest w tym programie.
Ręcznie zabiera to dużo czasu i odbiera chęci do pracy.
Kod: Zaznacz cały
perl -i -pne 's/(\.)(?=byte|word)/!/g' <FILENAME>
-
- Posty: 1457
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04
Wydaje mi się, że musisz sobie najpierw zainstalować Perla pod Windowsem.
Tutaj znajdziesz info jak to zrobić:
http://learn.perl.org/installing/windows.html
Potem po prostu wrzucasz plik tekstowy który chcesz zmienić do tego samego katalogu gdzie znajduje się plik perl.exe
i w wierszu poleceń (w tymże katalogu) wpisujesz komendę podaną przez Grubego a jako <FILENAME> podajesz nazwę
Twojego pliku tekstowego np. plazma.txt i naciskasz enter. Jak już masz zamieniony plik tekstowy to wrzucasz do C64 Studio.
Perl na pewno się przydaje do tego typu zabaw ale Twój problem można też rozwązać na inne sposoby.
Pewnie są notatniki w których opcje pozwalają na zamienianie łańcuchów znaków...
Ja sam dotychczas zamieniałem po prostu ręcznie... Jak się ma dużo w kodzie danych typu word lub byte to na pewno jest to spory problem.
Tutaj znajdziesz info jak to zrobić:
http://learn.perl.org/installing/windows.html
Potem po prostu wrzucasz plik tekstowy który chcesz zmienić do tego samego katalogu gdzie znajduje się plik perl.exe
i w wierszu poleceń (w tymże katalogu) wpisujesz komendę podaną przez Grubego a jako <FILENAME> podajesz nazwę
Twojego pliku tekstowego np. plazma.txt i naciskasz enter. Jak już masz zamieniony plik tekstowy to wrzucasz do C64 Studio.
Perl na pewno się przydaje do tego typu zabaw ale Twój problem można też rozwązać na inne sposoby.
Pewnie są notatniki w których opcje pozwalają na zamienianie łańcuchów znaków...
Ja sam dotychczas zamieniałem po prostu ręcznie... Jak się ma dużo w kodzie danych typu word lub byte to na pewno jest to spory problem.
a nie łatwiej po prostu pod jakimkolwiek edytorem CTRL+H ? (czyli zamień tekst) - np. w relaunch64 jest nawet multiple replacements
rozumiem że źródłówki z tassa masz na pc w formacie tekstowym?
jak nie to tu masz program do konwersji :
http://noname.c64.org/csdb/release/?id= ... ry#summary
rozumiem że źródłówki z tassa masz na pc w formacie tekstowym?
jak nie to tu masz program do konwersji :
http://noname.c64.org/csdb/release/?id= ... ry#summary
Bo pecet to zwykły banan...