Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
kotrobot
Posty: 2362 Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD
#21
Post
autor: kotrobot » 11 lut 2012, 19:59
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.
kotrobot
Posty: 2362 Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD
#22
Post
autor: kotrobot » 12 lut 2012, 14:22
Fajnie było.
Party w kapciach.
Ale niewyspany jestem.
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.
wackee
Posty: 1606 Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:
#23
Post
autor: wackee » 12 lut 2012, 20:56
Koniecznie jak dojdziesz do siebie to się odezwij, ponieważ mam deja vu po LCP i nie rozumiem dem które tam wyszły
Na przykład dlaczego efekt zrobiony na znakach nazywa się 200x200 resolution
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949 Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
#24
Post
autor: Sebaloz/Lepsi.De » 13 lut 2012, 01:37
wrocilem z party, najwieksza niespodzianka to pojawienie sie Danko, raport niedlugo.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
kotrobot
Posty: 2362 Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD
#25
Post
autor: kotrobot » 13 lut 2012, 07:53
Nieporozumienie, nie byłem na party.
Chociaż planowałem wyjazd.
Oglądałem na SceneSat.
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.
carrion
Posty: 2329 Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:
#26
Post
autor: carrion » 13 lut 2012, 09:21
demka takie sobie...
i patrzą obiektywnie nie ma porównania do jakości demek z ostatniej silesii...
z grafik tylko jeden hires frosta jest OK.
aha no i lekki uśmiech wywołały te pieski z GP kiwające główkami - fajne.
CRRN
c64portal.pl, retronavigator.com
kotrobot
Posty: 2362 Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD
#27
Post
autor: kotrobot » 13 lut 2012, 11:53
Cieszy (w końcu) normalny obrazek Sebaloza, nie jakieś niedokończone mazaje.
Muzykę właśnie posłuchałem na spokojnie.
Bez spuchy - ale jest kilka fajnych.
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.
splatterpunk
Posty: 1457 Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04
#28
Post
autor: splatterpunk » 13 lut 2012, 13:25
kotrobot pisze: Cieszy (w końcu) normalny obrazek Sebaloza, nie jakieś niedokończone mazaje.
No... prawie normalny. Ale widać postępy w terapii
jok
Posty: 112 Rejestracja: 03 maja 2009, 19:58
Grupa: dreamweb
#29
Post
autor: jok » 13 lut 2012, 17:31
a mi bardziej od frosta podobał obrazek ze smokiem (też hires) z niskiego miejsca - trochę niedopracowany, ale fajny ilustracyjny styl
Digger
Posty: 147 Rejestracja: 18 lut 2011, 19:06
Grupa: Agony
Kontakt:
#30
Post
autor: Digger » 13 lut 2012, 22:32
A mi sie podobalo to demo-video poza kompo
http://csdb.dk/release/?id=105052
Zajebiste intro (literki) i fajny choc prosty pomysl.
I fajne te cyferki schowane czesciowo pod grafika.
kotrobot
Posty: 2362 Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD
#32
Post
autor: kotrobot » 16 lut 2012, 21:38
Już wiemy kurwa gdzie jest krzyż!
Fajne foty na wuwuwu.
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.
wackee
Posty: 1606 Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:
#33
Post
autor: wackee » 17 lut 2012, 21:14
Digger pisze: A mi sie podobalo to demo-video poza kompo
Wytłumacz proszę.
Dla mnie animacje w chunky trybach były fajne gdzieś na etapie "Love". Na tej mało widać, specjalnie dobrane są fragmenty gdzie zmiany między ramkami są minimalne (doh!), no i najważniejsze że animka nie ma puenty
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.
Digger
Posty: 147 Rejestracja: 18 lut 2011, 19:06
Grupa: Agony
Kontakt:
#34
Post
autor: Digger » 18 lut 2012, 13:07
wackee pisze: Digger pisze: A mi sie podobalo to demo-video poza kompo
Wytłumacz proszę.
Dla mnie animacje w chunky trybach były fajne gdzieś na etapie "Love". Na tej mało widać, specjalnie dobrane są fragmenty gdzie zmiany między ramkami są minimalne (doh!), no i najważniejsze że animka nie ma puenty
W sumie racje mówisz Wacek. Być może zdecydował fakt, że demo było wystawione jako pierwsze a na C64 compo czekałem pół nocy. Stream był trochę rozmyty i wszystko wyglądało nieco "lepiej"
Nie przebili jednak dzieł Alghorhytm'a.
wackee
Posty: 1606 Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:
#35
Post
autor: wackee » 18 lut 2012, 13:33
Digger pisze: Nie przebili jednak dzieł Alghorhytm'a.
Don't get me started...
(Wiem, zrzędzę).
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.
Cobra
Posty: 591 Rejestracja: 13 wrz 2008, 16:13
Grupa: Samar
#36
Post
autor: Cobra » 18 lut 2012, 23:56
A mnie się podoba grafika Sebaloza: świetny klimat i fajny styl.
8 bit rulez:)
k.
#37
Post
autor: k. » 19 lut 2012, 00:03
Digger pisze: Nie przebili jednak dzieł Alghorhytm'a.
Zgadza się, chłop ma talent do różnych trybów Vic-a i metod kompresji.
Oczywiście to dla "koderów" jest bez designu bo efekt się liczy .. LOL
kotrobot
Posty: 2362 Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD
#38
Post
autor: kotrobot » 08 mar 2012, 14:33
Stefan, dawaj raport.
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.
booker
Posty: 1272 Rejestracja: 08 paź 2008, 17:54
Grupa: MultiSyte Labz
#40
Post
autor: booker » 08 mar 2012, 18:21
Ale czy ktoś go przeczyta?
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.