Mam lepszy pomysl, wyrzuccie Carriona z Elysium i przyjmijcie mnie na jego miejscekotrobot pisze:Właśnie trafiłeś na krótką listę.
Polskie dema w pierwszej setce na CSDb
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
stąd, że twoje prace były słabe i nie spójne z designem. i dobrze dla nas bo to się nie powtórzy i demka będą jeszcze lepsze. twoja "kariera" mnie nie obchodzi. sam nią kierujesz.Sebaloz/Lepsi.De pisze: Dobrze, ale skad pewnosc ze jest to dobra decyzja? I dla kogo? Dla Ciebie, Miracles, waszej konkurencji czy dla mnie samego?
co do reszty twoich komentarzy to mogę tylko tyle powiedzieć:
c64portal.pl, retronavigator.com
A co w tym newsie było nie tak? Ten news powstał po zmianie nazwy dema z Portal 2 na Apparatus. I tak było bo nie robiliśmy dema PORTAL 2. A to, że ktoś mógł zinterpretować to inaczej niż jest jasno napisane to, że tak powiem nie moja winaSebaloz/Lepsi.De pisze:http://c64scene.pl/viewtopic.php?t=719zielok pisze:- Miracles i Lepsi już nie robią razem dema "Portal 2" - to nowy news:)
Mój błąd. W ramach rekompensaty na następnym party na którym będę stawiam Ci 10 piw za każde piwo które sobie kupieSebaloz/Lepsi.De pisze:http://www.c64scene.pl/viewtopic.php?t= ... &start=387zielok pisze:Ja oczywiście szykuje demo.
http://www.c64scene.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=19zielok pisze:BSOD, Portal także powstało na dopalonym sprzęcie (pecet). Moje nowe demo także.
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
No to zmieniles zdanie, bo miesiac temu pisales ze moje prace w demie byly przyzwoite. Oczywiscie kazdy moze zmienic zdanie w kazdej chwili.carrion pisze:stąd, że twoje prace były słabe i nie spójne z designem.
Ok, pewnie nawet jak bys sie odezwal to i tak nie zrobilbym niczego lepszego, bo to co zrobilem to i tak byl juz szczyt moich mozliwosci.carrion pisze:w trakcie robienia demka nie odzywałem się bo to nie była moja decyzja.
Pamietam jak w Malmo w lipcu 2009 zapytales mnie czy mozesz cos narysowac do BSOD, wtedy nikt nie spodziewal sie ze bedziesz taki dobry, ze Zielok bedzie taki dobry, ze Psycho bedzie taki dobry (nigdy nie robil muzy do zadnego dema). Wszyscy zrobili ogromne postepy i wykorzystali szanse dana przez los. Kiedys Ramos napisze o tym ksiazke "Demka polskie"
Wyrzuc Carriona i przyjmij mnie do Miracles na jego miejscezielok pisze:Mój błąd. W ramach rekompensaty na następnym party
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
Pomijając brudy, możemy porozmawiać (konstruktywnie) o designie demowym.
Z ogromna chęcią przeczytam też o tym co waszym zdaniem byście poprawili w naszych ostatnich produkcjach. Jako, że aktualnie ciężko pracujemy nad ich finalnymi wersjami, to możemy wziąć pewne rzeczy pod uwagę (w miarę możliwości ofcoz).
"Apparatus" - demo mogło by być wybitne, gdyby nie wspomniane wcześniej słabe grafiki w drugiej części dema. Początek - prawdziwy "facekick". Genialne twistery - po prostu znakomite, a wiem jak ciężko jest przygotować grafę do twistera. Szacun, dla tego, kto je robił (obstawiam Carriona). Muza też bardzo dobra.
Teraz w kwestii wspomnianego designu... na pewno lepiej byłoby zamienić ostatni part z pierwszym, bo jak wiadomo pierwsza i ostatnia rzecz w każdym projekcie (zwłaszcza wizualnym) zostają w pamięci.
Z ogromna chęcią przeczytam też o tym co waszym zdaniem byście poprawili w naszych ostatnich produkcjach. Jako, że aktualnie ciężko pracujemy nad ich finalnymi wersjami, to możemy wziąć pewne rzeczy pod uwagę (w miarę możliwości ofcoz).
"Apparatus" - demo mogło by być wybitne, gdyby nie wspomniane wcześniej słabe grafiki w drugiej części dema. Początek - prawdziwy "facekick". Genialne twistery - po prostu znakomite, a wiem jak ciężko jest przygotować grafę do twistera. Szacun, dla tego, kto je robił (obstawiam Carriona). Muza też bardzo dobra.
Teraz w kwestii wspomnianego designu... na pewno lepiej byłoby zamienić ostatni part z pierwszym, bo jak wiadomo pierwsza i ostatnia rzecz w każdym projekcie (zwłaszcza wizualnym) zostają w pamięci.
Rura była słaba? Eeee nie wydaje mi się I dziękuje za pochwałę grafiki do twister'a To nie był Carrion, to nie był Sebaloz, to nie był Joodas a to ja stworzyłem:)isildur pisze:"Apparatus" - demo mogło by być wybitne, gdyby nie wspomniane wcześniej słabe grafiki w drugiej części dema. Początek - prawdziwy "facekick". Genialne twistery - po prostu znakomite, a wiem jak ciężko jest przygotować grafę do twistera. Szacun, dla tego, kto je robił (obstawiam Carriona). Muza też bardzo dobra.
Teraz raczej pierwszy xrotator bym zmienił z tym zielonkawym xrotatorem (go w sumie nie miało być ale potrzebowałem czegoś aby wypełnić trochę czasu). Te obracane logo Apparatus jednak niektórym bardzo się spodobało Aczkolwiek zgodzę się, że po bardzo mocnym początku brakło kopa w dupę na końcu.isildur pisze:Teraz w kwestii wspomnianego designu... na pewno lepiej byłoby zamienić ostatni part z pierwszym, bo jak wiadomo pierwsza i ostatnia rzecz w każdym projekcie (zwłaszcza wizualnym) zostają w pamięci.
A to już wiem o co chodzi.isildur pisze: Nie, nie, rura była całkiem na miejscu, chodziło mi o te monitory na samym końcu i takie hmmm turbiny. Stylistycznie zbyt odstawały od początkowych grafik.
Proszę bardzoisildur pisze: Z chęcią bym zobaczył jak wygląda źródło grafy do twistera z 4 odnogami, jeśli to nie tajemnica.
Oczywiście potem konwertowane specjalnym tool'em.
A co twister'a w Dream Travel to tam koder spieprzył sprawę. Kto to kodował?
ja,Kto to kodował?
wcale nie spieprzyłem (zresztą ciężko spieprzyć podawanie z tabeli sinusa i dodawanie
lda twistsin,x
adc twistsin,y
zreszta z tego co patrzyłem Ty też tak masz)
, na tym samym kodzie, ale już w odpowiedniej grafie wygląda to tak :
- Załączniki
-
- robot_main.zip
- (10.56 KiB) Pobrany 313 razy
Ostatnio zmieniony 16 lis 2011, 15:37 przez skull, łącznie zmieniany 1 raz.
Bo pecet to zwykły banan...
Spokojnie to nie miało być jakimś atakiem. Ja uznałem, że koder spieprzył bo tam nie widać było w ogóle twistowania (czyli np. źle dobrane sinusy) i były ostre zakończenia w co którejś linii (a to mogło być spowodowane nie zapętlonym sinusem) i tyle. W kod w ogóle nie patrzyłem Ale zwracam honor - to grafik spieprzyłskull pisze: ja,
wcale nie spieprzyłem (zresztą ciężko spieprzyć podawanie z tabeli sinusa i dodawanie
lda twistsin,x
adc twistsin,y
zreszta z tego co patrzyłem Ty też tak masz)
, na tym samym kodzie, ale już w odpowiedniej grafie wygląda to tak :
Masz racje teraz już wygląda dużo lepiej aczkolwiek uważam, że dacie rade zrobić jeszcze lepiej (za mocno czasem dublowany dithering widać - ale i tak teraz jest dobrze).
ps. ja w sumie nie pamiętam jak mam Ale pewnie masz racje.
ps2. Sinusow nie ruszałeś? Bo jeśli nie to grafik podwójnie spieprzył
To nie do końca tak,zielok pisze: ...bo tam nie widać było w ogóle twistowania (czyli np. źle dobrane sinusy) i były ostre zakończenia w co którejś linii (a to mogło być spowodowane nie zapętlonym sinusem) i tyle...
ps2. Sinusow nie ruszałeś? Bo jeśli nie to grafik podwójnie spieprzył
przyznaje, że te ostre zakończenia to moja wina, ale zostawiłem to bo myślałem, że aż tak nie bedzie razić - jak widać ten twister jest na spritesach (w koncu w wchodzi przez górną ramkę, i w tle ma bitmapę i jest trochę wiekszy od ekranu: 210 px),
ale obliczany był tylko jeden, z czterech pasków, pozostałe trzy to przesunięcia na kształtach - niestety ostatni kształt (po pionie) z pierwszym się nie zgrywały stąd te "ostre zakończenia" (no w jednym jest dobrze
Co od samego twistera wzorowaliśmy się na "twistro" z dtv, jednak zanim uzyskaliśmy poprawną teksturę, Isildur przebrnął przez kilkanaście (jak nie kilkadziesiąt) tekstur - ja nie umiem rysować, a szkoda bo pewnie szybciej by to nam poszło.
ps. podoba mi się ten Twój tryb wyświetlania obrazu, gdzie wybierasz sobie linie (taki display list na c64 ?)
Bo pecet to zwykły banan...
Ja w sumie tez nie malowałem "tekstury" twister'a a ją wyrenderowałem i odpowiednio przekonwertowałem na 3 kolory. Były bodajże ze trzy próby zanim uzyskałem zadowalający efekt i wtedy ta druga to już za pierwszym razem poszła bo wiedziałem czego unikać. Była jeszcze zabawa z sinusami aby jak najbardziej minimalizować wszystkie bugi (dublowany dithering itp)skull pisze: Co od samego twistera wzorowaliśmy się na "twistro" z dtv, jednak zanim uzyskaliśmy poprawną teksturę, Isildur przebrnął przez kilkanaście (jak nie kilkadziesiąt) tekstur - ja nie umiem rysować, a szkoda bo pewnie szybciej by to nam poszło.
ps. podoba mi się ten Twój tryb wyświetlania obrazu, gdzie wybierasz sobie linie (taki display list na c64 ?)
A display lista jest powszechnie używana a ja tylko starałem się pokazać nowe możliwości które umożliwia ten tryb.
Grunt że kolejna dobra muzyka jest w tym pliku.skull pisze:ja,Kto to kodował?
wcale nie spieprzyłem
"A ile zrobisz pompek ?" (c) 2o11 eLban
http://apt.hopto.org/nes/impact/
http://apt.hopto.org/nes/impact/
Re: Polskie dema w pierwszej setce na CSDb
I pomyśleć że demo Sebaloz and co. nie znalazło się w 10-tce najlepszych a demo smaru jest.Sebaloz/Lepsi.De pisze:Top C64 Demo
Place Release Name Weighted Average
13 Altered States 50% by Taboo 9.09
46 Apparatus by Miracles and Lepsi 8.93
Black Spark 100% by Black Sun 8.93
83 Digital World by Samar 8.80
http://noname.c64.org/csdb/toplist.php? ... 281%2C2%29
Absolutnie nie wiarygodne że jest też przed demem preśnij batona.
Jak kto się wszystko zmienia, czyściciel butów zostaje milionerem i odwrotnie.