Silesia party 5 aka Sile5ia
ej ale dajcie spokoj kurde. ja sie tam lemingowi nie dziwie, nie on jeden ustawial wiele pod to party i nie on jeden jest zawiedziony zmiana terminu wiec sie wkurwil i troche pomarudzi. ignore.
ale nie robmy kurde scen, party musi sie odbyc albo ktos za to beknie w odbyt
orgowie - przestancie sie przejmowac lamentami panowie i robcie swoje. wiadomo, ze chcemy to party i zadne pierdolenie tego nie zmieni. zrobiliscie 4 razy dobrze, zrobcie 5 i zamknie sie sezon z poklonem.
...a na silesi napewno obgadamy gdzie zrobic nastepne polskie party. cos jak z tymi breakpointami - byl North, teraz Silesia potem nie wiem, "Lodz kurwa" (C) Adas Mialczynski. Wawka moze hgw.
bedzie dobrze bo przeca nie moze nie byc zle, rajt?
ps "nastepnego". X-a tez mialo juz wiele razy nie byc
ale nie robmy kurde scen, party musi sie odbyc albo ktos za to beknie w odbyt
orgowie - przestancie sie przejmowac lamentami panowie i robcie swoje. wiadomo, ze chcemy to party i zadne pierdolenie tego nie zmieni. zrobiliscie 4 razy dobrze, zrobcie 5 i zamknie sie sezon z poklonem.
...a na silesi napewno obgadamy gdzie zrobic nastepne polskie party. cos jak z tymi breakpointami - byl North, teraz Silesia potem nie wiem, "Lodz kurwa" (C) Adas Mialczynski. Wawka moze hgw.
bedzie dobrze bo przeca nie moze nie byc zle, rajt?
ps "nastepnego". X-a tez mialo juz wiele razy nie byc
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.
Zmiany na stronie WWW Silesia Party
Szata graficzna strony Silesia Party została podmieniona. Podziękowania dla Odyna za szybką reakcję.
Brawo:wreszcie coś się kręci- w końcu to nasza impreza.
Ja przygotowuje crazy compo:
obydwa dla utalentowanych ...czyli wszystkich chętnych.
A jak ktoś będzie kręcił nosem, że czegoś nie umie,lub będzie komentował to dostanie ripostę i pójdzie się przewietrzyć w piękny październikowy dzionek
Ja przygotowuje crazy compo:
obydwa dla utalentowanych ...czyli wszystkich chętnych.
A jak ktoś będzie kręcił nosem, że czegoś nie umie,lub będzie komentował to dostanie ripostę i pójdzie się przewietrzyć w piękny październikowy dzionek
8 bit rulez:)
Być może umknęło to mojej uwadze, To bardzo dobra informacja: fajnie, że będzie można obejrzeć demko z prawdziwego zdarzenia! Po twoich zapewnieniach Zielok liczę na zajebiste efekty i design!zielok pisze:Ja oczywiście szykuje demo. Zresztą tyle razy to napisałem i sugerowałem, że myślałem iż już wszyscy zainteresowani wiedzą. I w mojej opinii zostawia wszystkie dema które do tej pory zrobiłem daleko w tyle.
8 bit rulez:)
nieco takich puntkow pojawilo sie juz w ciagu tego watkukotrobot pisze:Raf, Volc.
W wolnej chwili przygotujcie listę - tak prosto w punktach.
Czego potrzebujecie?
Jakiego typu pomocy w organizacji?
postaramy sie jakas liste stworzyc, ale ogolnie mile widziane sa zapelniacze czasu podczas imprezy: jakies crazy kompa, wystepy artystyczne itd
info o zmianie daty i miejsca poszlo w swiat.
Rozmawiałem z Rafem. Oto wstępna lista spraw, przy których oczekiwalibyśmy pomocy ze strony partyzantów:
1. Coś, co zajmie ludzi, czyli wypełniacze wolnego czasu (crazy kompoty, gry/rozgrywki/turnieje, karaoke, prezentacje (np. swoich rozwiązań elektronicznych) itd.).
2. Wypełnienie czasu przed kompotami, aby publika się nie nudziła (wild anim, śmieszne filmiki czy coś, co poderwie ludzi, jak np. zeszłoroczne "Gdzie jest krzyż?").
3. Monitorowanie, kto wchodzi do lokalu, reagowanie na wizyty obcych ludzi (a przynajmniej zgłaszanie tego organizatorom). Jako że lokal ma kilka odrębnych pomieszczeń, w tym dwie dosyć spore sale, nie będziemy w stanie sami wszystkiego upilnować. Stąd prośba, aby mieć czujne oko na osoby spoza naszego grona. Nie chcemy sytuacji, jaka miała miejsce podczas SP4, że kilku podejrzanych kolesi parokrotnie próbowało wejść na imprezę bez wiedzy organizatorów. Za ochronę lokalu musimy robić sami. Chociaż, w razie konieczności, do dyspozycji będzie profesjonalna ochrona (na telefoniczne wezwanie).
4. Jeśli chodzi o sprzęt audio i video, to na razie dajemy sobie radę we własnym zakresie. Odezwiemy się, gdy będziemy potrzebować tutaj jakiejś pomocy.
5. Pomoc przy liczeniu votek. Pytanie tylko, jak mamy to zorganizować. Czy liczyć tradycyjnie, czy wprowadzić jakieś elektroniczne głosowanie. Jednak poważnie zastanawiamy się, czy głosowanie elektroniczne ma sens, patrząc na to wszystko z perspektywy poprzedniej edycji party, gdzie takie rozwiązanie zawiodło (może nie samo rozwiązanie, a ludzie, bo nie ukrywajmy, że był duży tzw. opór materii).
WAŻNE
Apelujemy, aby wszyscy chętni i zdecydowani na przyjazd zarejestrowali się na stronie party. Jest to dla nas bardzo istotna sprawa.
Właściciel klubu oczekuje podania konkretnej informacji na temat minimalnej ilości osób, która zjawi się na party. Pozwoli mu to na oszacowanie imprezy pod kątem opłacalności oraz na lepsze przygotowanie się pod względem organizacyjnym (np. zapewnienie zaopatrzenia w barze w odpowiednią ilość jedzenia, piwa i innego stuffu).
Z kolei nam pozwoli to na lepsze zorganizowanie imprezy oraz na rozplanowanie budżetu na nagrody i inne wydatki.
Na tę chwilę są to najistotniejsze dla nas sprawy. Jeśli coś nam się jeszcze przypomni, z pewnością o tym napiszemy.
1. Coś, co zajmie ludzi, czyli wypełniacze wolnego czasu (crazy kompoty, gry/rozgrywki/turnieje, karaoke, prezentacje (np. swoich rozwiązań elektronicznych) itd.).
2. Wypełnienie czasu przed kompotami, aby publika się nie nudziła (wild anim, śmieszne filmiki czy coś, co poderwie ludzi, jak np. zeszłoroczne "Gdzie jest krzyż?").
3. Monitorowanie, kto wchodzi do lokalu, reagowanie na wizyty obcych ludzi (a przynajmniej zgłaszanie tego organizatorom). Jako że lokal ma kilka odrębnych pomieszczeń, w tym dwie dosyć spore sale, nie będziemy w stanie sami wszystkiego upilnować. Stąd prośba, aby mieć czujne oko na osoby spoza naszego grona. Nie chcemy sytuacji, jaka miała miejsce podczas SP4, że kilku podejrzanych kolesi parokrotnie próbowało wejść na imprezę bez wiedzy organizatorów. Za ochronę lokalu musimy robić sami. Chociaż, w razie konieczności, do dyspozycji będzie profesjonalna ochrona (na telefoniczne wezwanie).
4. Jeśli chodzi o sprzęt audio i video, to na razie dajemy sobie radę we własnym zakresie. Odezwiemy się, gdy będziemy potrzebować tutaj jakiejś pomocy.
5. Pomoc przy liczeniu votek. Pytanie tylko, jak mamy to zorganizować. Czy liczyć tradycyjnie, czy wprowadzić jakieś elektroniczne głosowanie. Jednak poważnie zastanawiamy się, czy głosowanie elektroniczne ma sens, patrząc na to wszystko z perspektywy poprzedniej edycji party, gdzie takie rozwiązanie zawiodło (może nie samo rozwiązanie, a ludzie, bo nie ukrywajmy, że był duży tzw. opór materii).
WAŻNE
Apelujemy, aby wszyscy chętni i zdecydowani na przyjazd zarejestrowali się na stronie party. Jest to dla nas bardzo istotna sprawa.
Właściciel klubu oczekuje podania konkretnej informacji na temat minimalnej ilości osób, która zjawi się na party. Pozwoli mu to na oszacowanie imprezy pod kątem opłacalności oraz na lepsze przygotowanie się pod względem organizacyjnym (np. zapewnienie zaopatrzenia w barze w odpowiednią ilość jedzenia, piwa i innego stuffu).
Z kolei nam pozwoli to na lepsze zorganizowanie imprezy oraz na rozplanowanie budżetu na nagrody i inne wydatki.
Na tę chwilę są to najistotniejsze dla nas sprawy. Jeśli coś nam się jeszcze przypomni, z pewnością o tym napiszemy.