Co kto lubi:) Ja chciałem szybszy:)Nitro pisze: Teraz popatrzyłem klatka po klatce, 5-6 kolorów w gradiencie, ja wolę cały gradient jak u Booze'ów czy Oxyronu.
Zawsze miałem problem ze szczegółami i nie wiem jak to nazwać "z czystością obrazków" - nawet w obrazkach 100% stworzonych na c64.Pewnie to mnie zmyliło, troszkę za mało szczegółów. Ten koleś z gunem bardzo ładny.
Zresztą zobacz http://noname.c64.org/csdb/release/?id=87015 też taki trochę gówniany dithering i brak szczegółów (od tamtego czasu pracowałem m.in jako grafik komputerowy = dużo obrazków w CorelDraw). Owszem czasem staram się z ditheringiem a czasem go robię jak sobie kliknę tak będzie:). Zwalony jest też ten hires - jeden kwadrat jest niebieski (ciemny) a nie powinien być. Tu troszkę głupia historia bo miałem obrazek w Project One ale coś nie wychodziło mi go zapisanie do *.prg więc dałem do png potem otworzyłem w timathes i chciałem trochę pixli poprawić ale coś tam nie działało i po prostu zapisałem go w prg. Potem w demie patrze a tu niebieski kwadrat po środku. Miałem to poprawić ale jakoś zapomniałem:)
Ramos jest w porządku (fajnie się z nim rozmawiało na Silesii) i nie jest lamerem. Naprawdę mam do niego szacunek za to co robi (C&A etc)Sebaloz/Lepsi.De pisze: Poprzeczka przecietnosci zostala troche wyzej podniesiona. Podczas X party rozmawialismy o Ramosie, przejezyczylem sie i powiedzialem LAMOS