Retro debugger i profilowanie

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Cyprian
Posty: 94
Rejestracja: 06 kwie 2020, 10:43
Kontakt:

Retro debugger i profilowanie

#1 Post autor: Cyprian »

Czy ktoś ogarnia jak pod C64 65XE NES Debugger v0.64.58.6.win32 profilować kod?

Próbowałem "Settings-->C64-->Profiler-->Set Profler file" zarówno na zatrzymanej jak i działającej emulacji. Żaden plik nie został utowrzony.

Settings-->C64-->Profiler-->Start Profiler pokazuje mi tylko "Please set the C64 profiler output file"

Coś pewnie robię nie tak, no ale nie znalazłem na razie żadnego opisu co i jak.
C= C64 Breadbin, C= 1541, C= 1802; Atari 8/16/32/64bit;
http://260ste.atari.org

brush
Posty: 254
Rejestracja: 20 kwie 2009, 10:32
Grupa: Elysium

Re: Retro debugger i profilowanie

#2 Post autor: brush »

To stary ficzer, który Slajerek dorobil dla mnie. C64debugger generuje plik ktory mozna potem zanalizowac tym profilerem

https://github.com/specht/champ

Nie pamietam juz czy nie trzeba bylo go zmodyfikowac bo champ ma tez wbudowany emulator.
Elysium vs Arise. Czym byłoby dobro bez zła?

Awatar użytkownika
Cyprian
Posty: 94
Rejestracja: 06 kwie 2020, 10:43
Kontakt:

Re: Retro debugger i profilowanie

#3 Post autor: Cyprian »

brush pisze:
14 wrz 2023, 21:00
To stary ficzer, który Slajerek dorobil dla mnie. C64debugger generuje plik ktory mozna potem zanalizowac tym profilerem

https://github.com/specht/champ

Nie pamietam juz czy nie trzeba bylo go zmodyfikowac bo champ ma tez wbudowany emulator.
ok, z tym że żadnego pliku mi nie utworzył. Może czegoś jeszcze nie kliknąłem?
C= C64 Breadbin, C= 1541, C= 1802; Atari 8/16/32/64bit;
http://260ste.atari.org

brush
Posty: 254
Rejestracja: 20 kwie 2009, 10:32
Grupa: Elysium

Re: Retro debugger i profilowanie

#4 Post autor: brush »

Nie pamietam starego debugera ale tam byla chyba opcja „profiler file name” gdzies.
Elysium vs Arise. Czym byłoby dobro bez zła?

Awatar użytkownika
Cyprian
Posty: 94
Rejestracja: 06 kwie 2020, 10:43
Kontakt:

Re: Retro debugger i profilowanie

#5 Post autor: Cyprian »

ok
C= C64 Breadbin, C= 1541, C= 1802; Atari 8/16/32/64bit;
http://260ste.atari.org

Awatar użytkownika
Cyprian
Posty: 94
Rejestracja: 06 kwie 2020, 10:43
Kontakt:

Re: Retro debugger i profilowanie

#6 Post autor: Cyprian »

ściągnąłem najnowszą wersję "Retro Debugger v0.64.64" i tu działa ok.

W gwoli ścisłości, w pierwszym poście chodziło mi o "Retro Debugger v0.64.62" a nie "C64 65XE NES Debugger v0.64.58.6.win32"

To teraz pytanie, Retro Debugger urtworzył plik test.pd. Jaką linię poleceń trzeba wpisać dla champa by utworzył wynik w HTML?
C= C64 Breadbin, C= 1541, C= 1802; Atari 8/16/32/64bit;
http://260ste.atari.org

Awatar użytkownika
Cyprian
Posty: 94
Rejestracja: 06 kwie 2020, 10:43
Kontakt:

Re: Retro debugger i profilowanie

#7 Post autor: Cyprian »

Ku potomności, w "RetroDebugger v0.64.64" profilowanie działa ok i zapisuje się plik .PD
Co potrzeba:
- ściągamy "c64d-champ.rb" z https://github.com/slajerek/RetroDebugg ... c64d-champ,
- instalujemy Graphviz https://graphviz.org/
- instalujemy Ruby https://rubyinstaller.org/downloads/oraz
- instalujemy moduł graphviz dla ruby: "gem install ruby-graphviz".

Uruchamiamy: "c64d-champ.rb test.pd". Zapisywany jest HTML z ładnym podsumowaniem tekstowym i graficznym co ile czasu zajmuje.
C= C64 Breadbin, C= 1541, C= 1802; Atari 8/16/32/64bit;
http://260ste.atari.org

ODPOWIEDZ