Pixelart
Pixelart
https://csdb.dk/release/?id=227492
Na początek prosty pixelartowy obrazek, jednak wymagał wielu godzin, a powstał w 100% w natywnym programie na komputer 8 bitowy bez pomocy rysunku czy ps. Pierwszy etap w czterech kolorach to podstawowe kształty, które narysowałem joystickiem (narzędziami owal oraz line) w 2012, i w takim embrionalnym stanie był wystawiony na party, czym zablokowałem sobie możliwość dokończenia go później nie naginając scenowych reguł. W 2022 wróciłem do pikseli, a po drodze poprawił się skill, toż postanowiłem skończyć kilka rysunków z różnych platform. Drugi etap na Commodorku (Funkpaint) to nakładanie koloru i układanie pojedyńczych pikseli w zgrabne kształty, dorysowanie kolejnych elementów oraz dithering.
Obrazek w zwykłym trybie mc w 12 kolorach. Nie wystawiam jako release Boom z przyczyn jak wyżej, ale reaktywowałem dawny multiplatformowy projekt graficzny (obecnie C64) gdzie przerysuję kilka swoich prac w zwartą tematycznie całość na Commodore 64 (poza kompotami). Jednocześnie siedzę nad nowymi dla grupy Boom! więc będzie to pracowity rok. Wszystkiego najlepszego…
ps. Nitro, jeśli to zły dział to przenieś to produkcji (ale tam chyba o programowanie chodzi)
Na początek prosty pixelartowy obrazek, jednak wymagał wielu godzin, a powstał w 100% w natywnym programie na komputer 8 bitowy bez pomocy rysunku czy ps. Pierwszy etap w czterech kolorach to podstawowe kształty, które narysowałem joystickiem (narzędziami owal oraz line) w 2012, i w takim embrionalnym stanie był wystawiony na party, czym zablokowałem sobie możliwość dokończenia go później nie naginając scenowych reguł. W 2022 wróciłem do pikseli, a po drodze poprawił się skill, toż postanowiłem skończyć kilka rysunków z różnych platform. Drugi etap na Commodorku (Funkpaint) to nakładanie koloru i układanie pojedyńczych pikseli w zgrabne kształty, dorysowanie kolejnych elementów oraz dithering.
Obrazek w zwykłym trybie mc w 12 kolorach. Nie wystawiam jako release Boom z przyczyn jak wyżej, ale reaktywowałem dawny multiplatformowy projekt graficzny (obecnie C64) gdzie przerysuję kilka swoich prac w zwartą tematycznie całość na Commodore 64 (poza kompotami). Jednocześnie siedzę nad nowymi dla grupy Boom! więc będzie to pracowity rok. Wszystkiego najlepszego…
ps. Nitro, jeśli to zły dział to przenieś to produkcji (ale tam chyba o programowanie chodzi)
Re: Pixelart
Patrząc po produkcjach noworocznych, rok 2023 będzie spod znaku kota.
Fajna grafika.
Pozdro
S.
Fajna grafika.
Pozdro
S.
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]
Re: Pixelart
Screenshot w normalnym rozmiarze
.
. .
.
Zachęcam do wklejania swoich prac graficznych w tym wãtku,, wyszukiwanie grafiki na csdb do wygodnych nie należy (brak miniaturek)
.
. .
.
Zachęcam do wklejania swoich prac graficznych w tym wãtku,, wyszukiwanie grafiki na csdb do wygodnych nie należy (brak miniaturek)
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Re: Pixelart
Na X od ilosci/jakosci prac bedzie mozna dostac kota.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
Re: Pixelart
Grafika Katona to zupełnie inny poziom, na bogato.. ja jednak nie będę udawał kogoś kim nie jestem i kontynuuję styl minimalistyczno-komiksowy, jednak bez przesady, już nie obskurny.. Podsyłałem Ci kilka wersji moich obrazków, na różnych etapach ukończenia to wiesz, że teraz dbam o każdy piksel (chociaż na pierwszy rzut oka trzeba się zabawić w znajdź różnicę ), koniec ze stylem roztrzepanym i wypuszczaniem niedokończonych grafik.. pixel art to jednak precyzja
Re: Pixelart
Jax, mam dla ciebie ciekawy skrypt do podglądania miniaturek na csdb:
https://codepo8.github.io/csdb-preview-bookmarklet/
https://codepo8.github.io/csdb-preview-bookmarklet/
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]
Re: Pixelart
Jax dzialaj chłopie dobrze Ci idzie jest git !
Re: Pixelart
Jasne, jak równać to do Lepszych
Poprawiłem cieniowanie
>
>
>
Poprawiłem cieniowanie
>
>
>
Re: Pixelart
Moim zdaniem, cieniowanie w dolnym, lewym rogu było lepsze w pierwszej wersji.
Re: Pixelart
Dzięki, cenię sobie konstruktywne uwagi... Tych wersji trochę było i wrzucę tu plik gif z etapami jako ciekawostkę. Chodzi o to, że perspektywa trochę się załamywała, a tak “dolny poziom” ma jednolitã jasność i postać bardziej kontrastuje z tłem.. przy okazji poprawiłem łapkę Może jeszcze coś zmienię, ale następne czekajã w kolejce
Re: Pixelart
No i zmieniłem, final touch, obrazek zasługiwał na trochę więcej koloru... Finalną wersję można sobie obejrzeć na csdb (będę wdzięczny za oceny bo brakuje 4 głosów)... Prg wrzucę jak mi Steffan zrobi;)