Sid in Motion
Sid in Motion
Wyszła nareszcie przeciągająca się co do release'u pierwsza kolekcja muzyczna Buddha'y, do której to zrobienia namówił mnie Ramos, have fun
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=79568
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=79568
Toż to raczej EP'ka, a nie kolia
http://www.riversedge.pl/ - Zapraszam na nową odsłonę mojej strony z artykułami i galerią! Scena C64, wywiady, relacje z koncertów etc.
Ok, odpaliłem, przejrzałem, posłuchałem Grafika mi się podoba, fajny ma klimat. Dezajn też fajny - spoko.
Bugi:
1. Jak jeżdżę kursorami góra/dół to zak przyśpiesza granie, jak i scroll przyśpiesza przesuwanie.
2. Kolia nie sprawdza, który zak jest aktualnie grany, więc mogę naciskać return na zaku, który już gra i odtwarzany jest on od nowa.
3. run/stop+restore niezablokowane.
No i szkoda, że cały stuff, jak i ogólnie całość powstała na PC.
Bugi:
1. Jak jeżdżę kursorami góra/dół to zak przyśpiesza granie, jak i scroll przyśpiesza przesuwanie.
2. Kolia nie sprawdza, który zak jest aktualnie grany, więc mogę naciskać return na zaku, który już gra i odtwarzany jest on od nowa.
3. run/stop+restore niezablokowane.
No i szkoda, że cały stuff, jak i ogólnie całość powstała na PC.
http://www.riversedge.pl/ - Zapraszam na nową odsłonę mojej strony z artykułami i galerią! Scena C64, wywiady, relacje z koncertów etc.
- Izaak Berenbaum
- Posty: 185
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
- Grupa: Tel Aviv
Rzeczywiście, bug jest i wiem o nim, nie chciało już mi się go szukać, wolałem wypuścić wreszcie przedłużającą się kolekcję. Na 90% 90% to nie ack'owanie IRQ.1. Jak jeżdżę kursorami góra/dół to zak przyśpiesza granie, jak i scroll przyśpiesza przesuwanie.
W obu przypadkach mam zdanie takie jak Izaak, jeśli ktoś się chce bawić, niech się bawi w odkrywanie braku zabezpieczeń przed jego chęcią rozgrzebania programu. NMI jeszcze zablokuje, bo i mi kilka razy na demkach Resource zdarzyło mi się wcisnąć ten przycisk - tam Oswald nawet tego w imie zasad nie blokuje.2. Kolia nie sprawdza, który zak jest aktualnie grany, więc mogę naciskać return na zaku, który już gra i odtwarzany jest on od nowa.
3. run/stop+restore niezablokowane.
Nie rozpoczynajmy dyskusji o cross-devie, każdy niech pracuje na tym, na czym czuje się najlepiej. Mogę tylko powiedzieć, że dzięki niemu dosłownie w 2-3 minuty mogę wsadzić do środka inne utwory i to o różnorodnych adresach grania/initu, byleby nisko siedziały. Na osłodę mogę powiedzieć, że Miras planuje zakup C64, coby sprawnie pikselować w interlaceNo i szkoda, że cały stuff, jak i ogólnie całość powstała na PC.
- Izaak Berenbaum
- Posty: 185
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
- Grupa: Tel Aviv
- Izaak Berenbaum
- Posty: 185
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
- Grupa: Tel Aviv
Izaak Berenbaum pisze:a po jaka cholere to blokowac ? przycisk do wylaczania c64 tez nie jest zablokowany,kazdy myslacy uzytkownik po prostu wie ze nie nalezy tego wciskac jezeli chce kontynuowac prace z aktualnie uruchomionym programem.V-12 pisze:3. run/stop+restore niezablokowane.
A ja głupi we wszystkim co kodowałem blokowałem
Była ciemna, burzliwa noc.
Żeby daleko nie szukać i nie myśleć za dużo:
http://armorgames.com/play/107/portal-the-flash-version
Tu jest wszystko - pomysł z 3D przerobiony fajnie na 2D i da się grać, tylko prędzej ktoś emulator flasha napisze niż zacznie robić grę.
http://armorgames.com/play/107/portal-the-flash-version
Tu jest wszystko - pomysł z 3D przerobiony fajnie na 2D i da się grać, tylko prędzej ktoś emulator flasha napisze niż zacznie robić grę.