Sonic the Hedgehog na C64

Forum, na którym możemy pogadać o wszelakim oprogramowaniu na C64, grach, programach.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Sonic the Hedgehog na C64

#1 Post autor: carrion »

c64portal.pl, retronavigator.com

dekanex
Posty: 184
Rejestracja: 28 lut 2020, 22:14

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#2 Post autor: dekanex »

No ja Cię kręcę. Tego się nie spodziewałem. Będzie Sonic na C64 :D
Ciekawe co znaczy „zgodne REU”? Czy jakieś geo/neo-ramy będą się nadawać? Są bardziej dostępne i tańsze, więc fajnie by było.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#3 Post autor: carrion »

neo/geo nie koniecznie. one chyba nie mają kopiowania pamięci za pomocą DMA a to tutaj może być wykorzystywane - tak obstawiam.
c64portal.pl, retronavigator.com

BenHur
Posty: 121
Rejestracja: 06 mar 2016, 21:26

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#4 Post autor: BenHur »

Super, oby działało z NeoRAM.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#5 Post autor: carrion »

zapytałem autora na CSDB - zobaczymy co odpowie.
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
Steffan
Posty: 854
Rejestracja: 04 maja 2019, 19:43
Grupa: BooM!

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#6 Post autor: Steffan »

@Carrion myślałem, że to prima aprilis. Ekstra!
BenHur pisze:
14 gru 2021, 07:58
Super, oby działało z NeoRAM.
Nie robiłbym sobie nadziei, gdyby poszło na neo / geo pewnie by to w filmie pokazali, a tak tylko reu.
Ale chciałbym się mylić. Bardzo.
pozdro
Steffan
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]

Awatar użytkownika
KB777reborn
Posty: 207
Rejestracja: 12 lut 2020, 08:30
Grupa: 1100°Crew
Kontakt:

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#7 Post autor: KB777reborn »

No, you can't do anything fun with a GeoRAM...
-> tylko REU.
1100°C

dekanex
Posty: 184
Rejestracja: 28 lut 2020, 22:14

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#8 Post autor: dekanex »

Jeszcze pytanie czy SEGA tego nie zbanuje, tak jak to było przy SuperMario?

BenHur
Posty: 121
Rejestracja: 06 mar 2016, 21:26

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#9 Post autor: BenHur »

KB777reborn pisze:
14 gru 2021, 12:15
No, you can't do anything fun with a GeoRAM...
-> tylko REU.
Szkoda, to pozostaje nam tylko emulator lub port na EF3

Awatar użytkownika
KB777reborn
Posty: 207
Rejestracja: 12 lut 2020, 08:30
Grupa: 1100°Crew
Kontakt:

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#10 Post autor: KB777reborn »

BenHur pisze:
14 gru 2021, 19:55
KB777reborn pisze:
14 gru 2021, 12:15
No, you can't do anything fun with a GeoRAM...
-> tylko REU.
Szkoda, to pozostaje nam tylko emulator lub port na EF3
Pytanie czy REU nie jest użyte ze względu na "kopiarkę" (kopiowanie/wypełnianie pamięci przez DMA). Wtedy i EF3 nie da rady.
1100°C

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#11 Post autor: kotrobot »

dekanex pisze:
14 gru 2021, 18:01
Jeszcze pytanie czy SEGA tego nie zbanuje, tak jak to było przy SuperMario?
Chyba SEGA nie będzie bruździć -

https://gamingretro.co.uk/sonic-the-hed ... announced/
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#12 Post autor: carrion »

Jest nowe nagranie
https://youtu.be/tDnLJJ7B4Pw

i wiadomo kiedy gra się pojawi: 19 grudnia! a to już za 2 dni !!! :D
c64portal.pl, retronavigator.com

dekanex
Posty: 184
Rejestracja: 28 lut 2020, 22:14

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#13 Post autor: dekanex »

Gdzie teraz na szybko znaleźć REU? :|

Awatar użytkownika
Steffan
Posty: 854
Rejestracja: 04 maja 2019, 19:43
Grupa: BooM!

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#14 Post autor: Steffan »

dekanex pisze:
17 gru 2021, 16:45
Gdzie teraz na szybko znaleźć REU? :|
Powodzenia!
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#15 Post autor: carrion »

c64portal.pl, retronavigator.com

dekanex
Posty: 184
Rejestracja: 28 lut 2020, 22:14

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#16 Post autor: dekanex »

A REU nie ma. Trzeba się przeprosić z emulatorem.
I tak super wiadomość :D

Awatar użytkownika
juntek
Posty: 210
Rejestracja: 23 wrz 2018, 20:17

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#17 Post autor: juntek »

Super. Coś w sam raz na taką pogodę.
READY.

Tomi
Posty: 19
Rejestracja: 11 wrz 2021, 20:59

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#18 Post autor: Tomi »

Dzięki za wiadomość. :D
REU brak :?
Na VICE działa świetnie :D
A czy jest możliwość uruchomienia na The C64? Są jakieś parametry włączające symulacje REU? :?:

Tomi
Posty: 19
Rejestracja: 11 wrz 2021, 20:59

Re: Sonic the Hedgehog na C64

#19 Post autor: Tomi »

Chyba znalazłem, w wolnej chwili potestuje z Sonic'iem :)

To select using a filename flag, use one of the following:
R5 = 512K REU enabled
R2 = 2MB REU enabled
RM = 16MB REU enabled

To select with a CJM file, use one of the following parameters:
reu512 = 512K REU enabled
reu2048 = 2MB REU enabled
reu16384 = 16MB REU enabled
For example:
X:64,reu16384

dostępne od firmware:
theC64-1_5_2.bin


ODPOWIEDZ