Strona 1 z 1

.D64 na .PRG - czy zadziała z Tapecart'em?

: 09 lis 2020, 11:31
autor: Amiga4ever
Witam wszystkich,
Tak się zastanawiam czy jest możliwe odpalenie gry z obrazu .d64 na urządzeniu TapeCart? (w sieci nic konkretnego nie znalazłem) Wiem ,że czyta ono jedynie pliki .PRG W związku z tym użyłem programu D64Editor żeby wyciągnąć z gry Flimbo Quest pliki .PGR i o zgrozo otrzymałem kilka plików .PRG

Czy da się to uruchomić skoro jest ich aż tyle? Wszelkie wskazówki mile widziane...

Re: .D64 na .PRG - czy zadziała z Tapecart'em?

: 09 lis 2020, 12:42
autor: Steffan
Witaj
Gra doczytuje dane (dlatego masz tyle plików), więc nie widzę szansy, abyś pograł sobie w nią z tape cart-a. Oczywiście uruchomi się z głównego prg i jak będzie potrzebowało dograć dane, wywali się.

Pozdro
S

p.s. może jest jakaś wersja na TC która to ogarnie, ale ja nie słyszałem.

Re: .D64 na .PRG - czy zadziała z Tapecart'em?

: 09 lis 2020, 15:38
autor: Amiga4ever
No właśnie tego się obawiałem...nawet nowszy Kung Fu Flash odczytuje .d64 jako folder i mozna wczytać pojedyńczy plik .PRG
Znalazłem wersje Flimbo's Quest .TAp ale tez nie widze łatwej konwersji na .PRG...zaraza

Re: .D64 na .PRG - czy zadziała z Tapecart'em?

: 09 lis 2020, 15:55
autor: Nameless
Zmień urządzenie z którego wczytujesz :-) TAPCarty, KungFu Flash nie nadają się do gier dyskowych.
Wystarczy SD2IEC i 99% gier dyskowych ruszy :-)