P1 Converter

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#21 Post autor: carrion »

Timanthes dziala w windowsie - tylko.
Oczywiscie uzywam wersji 3 beta z csdb.
Z tego copamietam wywalal mi sie tylko przy eksportowaniu.
Moze masz problesm z wersja .Net'a ?.
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
kmeg
Posty: 468
Rejestracja: 08 wrz 2009, 15:33
Grupa: Albion Crew

#22 Post autor: kmeg »

Nie podpuszczajcie mnie już dzisiaj więcej bo mnie zwolnią i gdzie znajdę pracę ;)

Zmiany:
- detekcja trybu AFLI
- detekcja trybu FLI
- detekcja trybu MutliColor

Nic się w nich jeszcze nie pokaże poprawnie ani nie zapisze.

Wybierzcie sobie w jakich formatach ma zapisywać w/w formaty. Oto lista dostępnych:

/** 0x01 - funpaintII (p) **/
/** 0x02 - funpaintII (u) **/
/** 0x03 - gunpaint **/
/** 0x04 - flidesigner **/
/** 0x05 - Adv. Art Studio **/
/** 0x06 - DrazLace v1.0 (u)**/
/** 0x07 - DrazLace v1.0 (p)**/
/** 0x04 - unknown FLI 3c00 **/
/** 0x08 - Dolphin's FLI **/
/** 0x09 - Faces' Painter **/
/** 0x0a - Koala Painter **/
/** 0x0b - Amica Paint **/
/** 0x0c - Hires Bitmap **/
/** 0x0d - Fli Graph 2.2 (u)**/
/** 0x0e - Fli Graph 2.2 (p)**/
/** 0x0f - Art Studio 1.0 **/
/** 0x10 - Topaz Hires v1.0 **/
/** 0x11 - Topaz AFLI v2.0 **/
/** 0x12 - Paint Magic **/
/** 0x13 - Zoomatic (p) **/
/** 0x14 - Zoomatic (u) **/
/** 0x15 - Doodle **/
/** ----------------------- **/
Załączniki
P1Converter.zip
P1 Converter v1.1.2B
(123.87 KiB) Pobrany 372 razy

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#23 Post autor: isildur »

Jest detekcja Afli, natomiast nie pokazuje obrazka.
Co do formatów, to z mojej strony prosiłbym o:

/** 0x02 - funpaintII (u) **/
/** 0x03 - gunpaint **/
/** 0x04 - flidesigner **/
/** 0x05 - Adv. Art Studio **/
/** 0x06 - DrazLace v1.0 (u)**/
/** 0x04 - unknown FLI 3c00 **/
/** 0x0a - Koala Painter **/
/** 0x0b - Amica Paint **/
/** 0x0c - Hires Bitmap **/
/** 0x0f - Art Studio 1.0 **/
/** 0x11 - Topaz AFLI v2.0 **/
/** 0x15 - Doodle **/

Właściwie to iFli mnie nie interesuje, ale pewnie dla wielu będzie przydatny. Amica Paint i Doodle też dyskusyjne, ale jak wstawisz, to będzie ekstra. Beware of the boss :)

Awatar użytkownika
kmeg
Posty: 468
Rejestracja: 08 wrz 2009, 15:33
Grupa: Albion Crew

#24 Post autor: kmeg »

isildur pisze:Jest detekcja Afli, natomiast nie pokazuje obrazka.
W tej wersji już pokazuje i zapisuje.
Załączniki
P1Converter.zip
P1 Converter v1.1.3B
(124.31 KiB) Pobrany 351 razy

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#25 Post autor: isildur »

Powiem Ci Kmeg, że jak skończysz ten program, to będzie lepszy kombajn niż GoDot. Taka mała rewolucja w grafice na C64!

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

#26 Post autor: kotrobot »

@Cobra, martwy projekt, nie martwy program. :)
Chociaż na jedno wychodzi.
Chodzi o to, że Oswald leje na to. Nie wnikam w przyczyny.
Zdechły link wisi od tygodni, np.

Szkoda, że nikomu nie udało się pociągnąć swojego projektu (edytora) do przyzwoitego poziomu.

Ps.
Uwaga, pokazałem Tiam. żonie.
Ona kuma lepiej te komputerki i Gimpa ode mnie. ;)
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
kmeg
Posty: 468
Rejestracja: 08 wrz 2009, 15:33
Grupa: Albion Crew

#27 Post autor: kmeg »

kotrobot pisze: Chodzi o to, że Oswald leje na to. Nie wnikam w przyczyny.
Powodem jest pewnie technologia, w której to pisał czyli Visual Basic 6.0...

joodas
Posty: 321
Rejestracja: 05 wrz 2009, 11:42
Grupa: Albion Crew

#28 Post autor: joodas »

@Kmeg: probuje wczytac rozne formaty obrazkow zrobione w P1 i za kazdym razem konwerter zwraca komunikat: detected format: Unknown format type. Zalaczam te pliki.

Awatar użytkownika
kmeg
Posty: 468
Rejestracja: 08 wrz 2009, 15:33
Grupa: Albion Crew

#29 Post autor: kmeg »

joodas pisze:@Kmeg: probuje wczytac rozne formaty obrazkow zrobione w P1 i za kazdym razem konwerter zwraca komunikat: detected format: Unknown format type. Zalaczam te pliki.
Bo zapisujesz już natywne formaty C64 (w tym wypadku DrazLace oraz FunPaintII jeśli dobrze widzę) z poziomu P1 - konwerter zaś chce natywny format P1. Ideą konwertera jest zapisanie natywnego formatu C64 na podstawie natywnego formatu P1, ponieważ P1 źle zapisuje do IFLI oraz HiRes. Dodam odpowiedni komunikat do programu.

joodas
Posty: 321
Rejestracja: 05 wrz 2009, 11:42
Grupa: Albion Crew

#30 Post autor: joodas »

No i wiem o co chodzi. Niby mam P1 v0.6, ale nie mam w opcjach zapisywania zapisania w formacie natywnym P1. Zalaczam screena. Pic jest we FLI, ale nie ma mozliwosci zapisania go w formacie P1.

Może wiecie czy trzeba cos jeszcze ustawic, sparametryzowac aby mozna było zapisywac w formacie natywnym P1?

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#31 Post autor: isildur »

@joodas,
Najprawdopodobniej masz skopany P1, zainstaluj na czysto raz jeszcze. Poza tym, o ile dobrze zrozumiałem Kmega, to P1converter nie ma jeszcze konwersji do FLI.

EDIT: już wiem, to jest mega stara wersja, która jeszcze nie miała zapisu do formatu P1, zainstaluj 0.5/0.6. Aczkolwiek ta stara bardzo fajnie konwertuje.

joodas
Posty: 321
Rejestracja: 05 wrz 2009, 11:42
Grupa: Albion Crew

#32 Post autor: joodas »

@isildur: dzięki

Znacie linki gdzie można dorwać P1 w wersji 0.6? Te na CSDB są nieaktualne. P1 w wersji 0.5, który udało mi się zainstalowac zwraca komunikaty błędów podczas uruchamiania.

Awatar użytkownika
kmeg
Posty: 468
Rejestracja: 08 wrz 2009, 15:33
Grupa: Albion Crew

#33 Post autor: kmeg »

joodas pisze:No i wiem o co chodzi. Niby mam P1 v0.6, ale nie mam w opcjach zapisywania zapisania w formacie natywnym P1. Zalaczam screena. Pic jest we FLI, ale nie ma mozliwosci zapisania go w formacie P1.

Może wiecie czy trzeba cos jeszcze ustawic, sparametryzowac aby mozna było zapisywac w formacie natywnym P1?
W moim P1 v0.6 (z linka od Isildura) odpowiedni wpis w menu File jest. Odinstaluj ten program, zrestartuj windowsa, zainstaluj jeszcze raz. Jak to nie pomoże to zapewne Oswald zapisuje wygląd GUI w profilach rejestru i trzeba będzie je usunąć - ale najpierw spróbuj reinstall.

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#34 Post autor: isildur »

@joodas, hehe to jeszcze nie koniec. Ten plik z mojego linku nazpywa się p1_06.. , ale podczas instalacj pokazuje 0.5. Tutaj masz 0.6, ale niestety ma on skopany zapis do P1, przynajmniej mnie się nie udało nic zapisać. Moja rada, to używać 0.6 do rysowania, eksport do BMP, import do 0.5 i zapis do P1 (masakra) :)

https://rapidshare.com/files/3753487810 ... _setup.exe

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#35 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

carrion pisze:W T1 masz m.in 6. narzędzia konwerterskie
isildur pisze:P1, zainstaluj 0.5/0.6. Aczkolwiek ta stara bardzo fajnie konwertuje.
Do czego uzywacie narzedzi konwerterskich w edytorach do pixelowania?
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#36 Post autor: isildur »

Ciśnijcie Oswalda tutaj :)

http://noname.c64.org/csdb/forums/?room ... icid=89458

Jak sam napisał, zabierze się za P1, jeśli ludzie będą go o to męczyć.

Awatar użytkownika
kmeg
Posty: 468
Rejestracja: 08 wrz 2009, 15:33
Grupa: Albion Crew

#37 Post autor: kmeg »

Nowa wersja.

Zmiany:
- obsługa FLI (zapis do FLI Designer)
- obsługa MultiColor (zapis do Koala Painter 2)

Coś się pochrzaniło z res i nie reaguje na zamkniecie krzyżem + about dialog potrafi się ukryć... Poprawie potem...
Załączniki
P1Converter.zip
P1 Converter 1.1.4b
(124.96 KiB) Pobrany 324 razy

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#38 Post autor: isildur »

Super, teraz działa. Dodatkowo działają formaty:
- FLI
- AFLI
- Hires Art studio
- iFli
- Multicolor

:))))

Awatar użytkownika
wegi
Posty: 839
Rejestracja: 14 lip 2009, 01:17

#39 Post autor: wegi »

Microsoft fundation class :) to jest Visual C++ V6?

Wszystko fajnie akurat pod W7 nie chce mi zapisywać P1 sprawdze gdzie indziej - ponawiam prośbę o export do sprites (multi/hires) wybranego prostokąta...

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#40 Post autor: isildur »

wegi pisze:Microsoft fundation class :) to jest Visual C++ V6?

Wszystko fajnie akurat pod W7 nie chce mi zapisywać P1 sprawdze gdzie indziej - ponawiam prośbę o export do sprites (multi/hires) wybranego prostokąta...
W wersji 0.6 za ch... nie zapiszesz, spróbuj 0.5 - u mnie na win7 x64 pro działa bez problemu. Oswald to zdaje się w VB pisał, nie w C++, chyba, że z tej samej biblioteki korzysta...

ODPOWIEDZ