cross development na MacOSX

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
andrzejsliwa
Posty: 4
Rejestracja: 27 mar 2011, 15:57
Kontakt:

cross development na MacOSX

#1 Post autor: andrzejsliwa »

Hej

po wielu latach odkurzyłem swojego c64 i stwierdziłem że czas przypomniec sobie wszystko od podstaw

czy może ktoś mnie poratować informacją jakich narzedzi najlepiej uzywac do programowania w asm/robienia grafiki/muzyki dla C64 na macu ?

makefile/skrypty itd mile widziane

a tak z innej beczki... czy ktos wie jak uruchomic Timanthes 3.0 na Win7 (64bit) ? bo mam "Program Timanthes przestał działac" i kupa, czy jest jakas alternatywa dla Niego na maca ?

zielok
Posty: 438
Rejestracja: 07 lis 2008, 21:23
Kontakt:

#2 Post autor: zielok »

Jako assembler KickAssembler http://theweb.dk/KickAssembler/Main.php (edytor jaki ci tam wygodnie) - bardzo prosta konfiguracja
Emulator to oczywiście Vice http://www.viceteam.org/
do obsługi obrazów dyskietek http://sourceforge.net/projects/diskimagery64/

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#3 Post autor: carrion »

do kickassa dodał bym IDE eclipse. po prostej konfiguracji mozesz mieć wygodny edytor i kompilację z automatycznym uruchamianiem zasemblowanego kodu.

a do zesteawu zieloka dodał bym exomizer - bardzo uniwersalny kompresor z gotowymi źródłami do depacku.

do grafiki to tak jak ci napisałem w PM - Timanthes. ja używam go w VMWare na Macu właśnie - działa wyjstarczająco dobrze.
c64portal.pl, retronavigator.com

ODPOWIEDZ