: 18 maja 2010, 18:19
I po co te nerwy? Pokaz swoj kod to powiem co wykorzystalesskull pisze:hehe, ale ja wykorzystałem tylko to co wkleiłem )))
I po co te nerwy? Pokaz swoj kod to powiem co wykorzystalesskull pisze:hehe, ale ja wykorzystałem tylko to co wkleiłem )))
Warto tez wziazc pod uwage mape kolorow $d800, majac trzy kolory w bloku mozna poszukac ktore kombinacje najczesciej sie powtarzaja i zrobic megaswap na bitmapie i dwoch mapach kolorowfenek pisze:Przeszukujemy ekran pamieci kolorow dla pary bajtow zamienionych nybblami czyli np. dla wartosci #$5b szukamy #$b5 i jak znajdziemy #$b5 w pamieci kolorow to bierzemy wartosci bitmapy dla tego pola i podmieniamy kombinacje bitow
W EoD fade'y są szesnastokolorowe tak apropo.mówie 8 faz bo nie wydaje mi się aby 16 faz (przez wszystkie kolory) wyglądalo ok ablo było wogule potrzebne. zgadzam sie z zielokiem że 8 faz (po odcieniach) wystarczy aby to ładnie wyglądało.
W COP lecą trzy okręgi po jeden na każdą ramkę i nie jest to klasyczny fade po wszystkich luminancjach.
i jeszcze raz na koniec - nie jestem przekonany żeby to musiało chodzić co ramkę - 8 odcieni np co drugą ramkę powinno wyglądać równie płynnie i ładnie.
Tak patrząc na ten wątek mam coraz więcej szacunku dla SES'a który skodował fade po okręgu we FLI. (COP 75%/100%)
Staram sie zrobic najszybsza procedure do fade in, chodzi o czas rastra. Skanuje pixele w blokach, jesli w bloku mam tylko uzyte dwa kolory to sprawdzam czy sa zapisane w pamieci ekranu, a 0 wrzucam do pamieci koloru. Dzieki temu zostaje np polowa bajtow do zmiany w pamieci kolorow. Ekrany z kolorami ekran wygenerowane, tabelki kolorow wg sposobu Nitro, speedcode wg Fenka w postaci procedury wywolywanej z x-em i zmieniajacej tylko pamiec koloru z bajtami innymi niz 0.fenek pisze:Przeszukujemy ekran pamieci kolorow dla pary bajtow zamienionych nybblami czyli np. dla wartosci #$5b szukamy #$b5 i jak znajdziemy #$b5 w pamieci kolorow to bierzemy wartosci bitmapy dla tego pola i podmieniamy kombinacje bitow