Strona 3 z 3
Re: Tony na C64
: 30 sty 2024, 12:52
autor: carrion
carrion pisze: ↑30 sty 2024, 11:46
Hires w 16 kolorach na Atari, jasne
coś by się tam dało podkolorować pewnie duszkami i na DLI?
Re: Tony na C64
: 30 sty 2024, 12:57
autor: thevoid
carrion pisze: ↑30 sty 2024, 12:52
coś by się tam dało podkolorować pewnie duszkami i na DLI?
Tak oczywiście
Żartowałem, no i nie chciałbym być w skórze kodera wersji dla Atari. Nasza decyzja wynika z presji środowiska
Jak widać presja ma sens. Mam też pomysł, aby wersja mono była na jednej stronie a color na drugiej stronie dyskietki no i aby dało się przekładając dyskietkę zmieniać wersję poszczególnych leveli. Zobaczymy jak to wyjdzie.
Re: Tony na C64
: 30 sty 2024, 13:16
autor: Gordian
thevoid pisze: ↑30 sty 2024, 12:57
Mam też pomysł, aby wersja mono była na jednej stronie a color na drugiej stronie dyskietki no i aby dało się przekładając dyskietkę zmieniać wersję poszczególnych leveli.
To można iść za ciosem i przygotować dwie etykiety na dyskietkę i/lub pudełko z dwiema różnymi okładkami:)
Re: Tony na C64
: 30 sty 2024, 14:24
autor: thevoid
Gordian pisze: ↑30 sty 2024, 13:16
To można iść za ciosem i przygotować dwie etykiety na dyskietkę i/lub pudełko z dwiema różnymi okładkami:)
Wszystkie opcje są rozważane!
W wersji mono gotowe jest intro oraz prawie gotowy jest nowy, interaktywny ekran tytułowy. Zapewne pojawią się też kolorowa wersja (hires bitmap).
- sound.png (9.16 KiB) Przejrzano 389 razy
- controls.png (9.25 KiB) Przejrzano 389 razy
- cheat.png (9.16 KiB) Przejrzano 389 razy
- instructions.png (6.15 KiB) Przejrzano 389 razy
Re: Tony na C64
: 31 sty 2024, 21:54
autor: kenji
Wow! Zaczyna to bardzo fajnie wyglądać! Trzymaj tak dalej! Super!