Strona 3 z 3

Re: Tony na C64

: 30 sty 2024, 12:52
autor: carrion
carrion pisze:
30 sty 2024, 11:46
Hires w 16 kolorach na Atari, jasne :wink:
coś by się tam dało podkolorować pewnie duszkami i na DLI?

Re: Tony na C64

: 30 sty 2024, 12:57
autor: thevoid
carrion pisze:
30 sty 2024, 12:52
coś by się tam dało podkolorować pewnie duszkami i na DLI?
Tak oczywiście :D Żartowałem, no i nie chciałbym być w skórze kodera wersji dla Atari. Nasza decyzja wynika z presji środowiska :wink: Jak widać presja ma sens. Mam też pomysł, aby wersja mono była na jednej stronie a color na drugiej stronie dyskietki no i aby dało się przekładając dyskietkę zmieniać wersję poszczególnych leveli. Zobaczymy jak to wyjdzie.

Re: Tony na C64

: 30 sty 2024, 13:16
autor: Gordian
thevoid pisze:
30 sty 2024, 12:57
Mam też pomysł, aby wersja mono była na jednej stronie a color na drugiej stronie dyskietki no i aby dało się przekładając dyskietkę zmieniać wersję poszczególnych leveli.
To można iść za ciosem i przygotować dwie etykiety na dyskietkę i/lub pudełko z dwiema różnymi okładkami:)

Re: Tony na C64

: 30 sty 2024, 14:24
autor: thevoid
Gordian pisze:
30 sty 2024, 13:16
To można iść za ciosem i przygotować dwie etykiety na dyskietkę i/lub pudełko z dwiema różnymi okładkami:)
Wszystkie opcje są rozważane!

W wersji mono gotowe jest intro oraz prawie gotowy jest nowy, interaktywny ekran tytułowy. Zapewne pojawią się też kolorowa wersja (hires bitmap).
sound.png
sound.png (9.16 KiB) Przejrzano 389 razy
controls.png
controls.png (9.25 KiB) Przejrzano 389 razy
cheat.png
cheat.png (9.16 KiB) Przejrzano 389 razy
instructions.png
instructions.png (6.15 KiB) Przejrzano 389 razy

Re: Tony na C64

: 31 sty 2024, 21:54
autor: kenji
Wow! Zaczyna to bardzo fajnie wyglądać! Trzymaj tak dalej! Super!