Strona 1 z 1

Retro debugger i profilowanie

: 13 cze 2023, 23:35
autor: Cyprian
Czy ktoś ogarnia jak pod C64 65XE NES Debugger v0.64.58.6.win32 profilować kod?

Próbowałem "Settings-->C64-->Profiler-->Set Profler file" zarówno na zatrzymanej jak i działającej emulacji. Żaden plik nie został utowrzony.

Settings-->C64-->Profiler-->Start Profiler pokazuje mi tylko "Please set the C64 profiler output file"

Coś pewnie robię nie tak, no ale nie znalazłem na razie żadnego opisu co i jak.

Re: Retro debugger i profilowanie

: 14 wrz 2023, 21:00
autor: brush
To stary ficzer, który Slajerek dorobil dla mnie. C64debugger generuje plik ktory mozna potem zanalizowac tym profilerem

https://github.com/specht/champ

Nie pamietam juz czy nie trzeba bylo go zmodyfikowac bo champ ma tez wbudowany emulator.

Re: Retro debugger i profilowanie

: 21 wrz 2023, 23:32
autor: Cyprian
brush pisze:
14 wrz 2023, 21:00
To stary ficzer, który Slajerek dorobil dla mnie. C64debugger generuje plik ktory mozna potem zanalizowac tym profilerem

https://github.com/specht/champ

Nie pamietam juz czy nie trzeba bylo go zmodyfikowac bo champ ma tez wbudowany emulator.
ok, z tym że żadnego pliku mi nie utworzył. Może czegoś jeszcze nie kliknąłem?

Re: Retro debugger i profilowanie

: 22 wrz 2023, 20:35
autor: brush
Nie pamietam starego debugera ale tam byla chyba opcja „profiler file name” gdzies.

Re: Retro debugger i profilowanie

: 05 paź 2023, 15:19
autor: Cyprian
ok

Re: Retro debugger i profilowanie

: 11 paź 2023, 00:04
autor: Cyprian
ściągnąłem najnowszą wersję "Retro Debugger v0.64.64" i tu działa ok.

W gwoli ścisłości, w pierwszym poście chodziło mi o "Retro Debugger v0.64.62" a nie "C64 65XE NES Debugger v0.64.58.6.win32"

To teraz pytanie, Retro Debugger urtworzył plik test.pd. Jaką linię poleceń trzeba wpisać dla champa by utworzył wynik w HTML?

Re: Retro debugger i profilowanie

: 13 paź 2023, 00:04
autor: Cyprian
Ku potomności, w "RetroDebugger v0.64.64" profilowanie działa ok i zapisuje się plik .PD
Co potrzeba:
- ściągamy "c64d-champ.rb" z https://github.com/slajerek/RetroDebugg ... c64d-champ,
- instalujemy Graphviz https://graphviz.org/
- instalujemy Ruby https://rubyinstaller.org/downloads/oraz
- instalujemy moduł graphviz dla ruby: "gem install ruby-graphviz".

Uruchamiamy: "c64d-champ.rb test.pd". Zapisywany jest HTML z ładnym podsumowaniem tekstowym i graficznym co ile czasu zajmuje.