Re: T-REX długo wyczekiwana gra z chroma wreszcie na C64!
: 09 lut 2022, 19:09
Oczywiście, że nie To miał być bardzo prosty projekt na początku. Tak na prawdę to problemów z pamięcią nie mam: jest jeden level mniej niż planowałem i levele są krótsze (ale to akurat dobrze, bo po zgonie level restartuje się od początku i krótkie levele są mniej frustrujące), całość pamięci na grafikę i levele jest już zaalokowana. Gra jest kompresowana na koniec exomizerem, a to też tylko dlatego, że wchodzę pod $D000, no i ładowanie całej takiej gry z dysku bez Jiffy było nieco irytujące.
Jak już poczytałem sobie dokumentację do exomizera, to wiem, że są tam biblioteki m.in. do KickAsma pozwalające dekompresować dowolne bloki pamięci i zdecydowanie użyję tego w przyszłości. Podobnie jak multiload z 1541 czy też EF3 - wszystko przede mną, ale wtedy, obiecuję, będzie się już scrollować we wszystkich 8miu kierunkach.
Howgh