Moja implementacja "Węża"

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Operator Teleksu
Posty: 59
Rejestracja: 27 lis 2020, 21:31

Moja implementacja "Węża"

#1 Post autor: Operator Teleksu »

Witajcie,

Pozazdrościłem (powiedzmy szczerze) _pepis'owi oraz wpqrek i postanowiłem napisać
własną grę. Nie jest to może nic szczególnie ciekawego i oryginalnego ale muszę się
jednak pochwalić na forum.

Gra jest praktycznie gotowa. Zostało ewentualnie dodać więcej poziomów (na razie jest
8 i zapętlają się w razie czego) i może narysować ładniejsze logo do ekranu tytułowego.
Muzyczki niestety nie planuję bo sam się do tego nie nadaję a chcę żeby gra była całkowicie
mojego autorstwa.

Napiszcie czy wam się podoba i czy jest jakaś szansa żeby to umieścić na csdb albo innej
popularnej stronie - tak dla jakiejś satysfakcji z ilości pobrań.
Załączniki
screenshot-2.png
screenshot-2.png (2.65 KiB) Przejrzano 1602 razy
screenshot-1.png
screenshot-1.png (2.3 KiB) Przejrzano 1602 razy
Wild Snake Boa.zip
(3.47 KiB) Pobrany 59 razy
Have a nice day!

Awatar użytkownika
Steffan
Posty: 854
Rejestracja: 04 maja 2019, 19:43
Grupa: BooM!

Re: Moja implementacja "Węża"

#2 Post autor: Steffan »

Zagrałem. Pierwsze co rzuciło mi się to obsługa joya. Wąż nie reaguje na krótkie wychylenia, reaguje tylko po przytrzymaniu kierunku dłużej. Sprawdziłem też w vajsie. To samo. Można kilkukrotnie klikać i za jakimś razem załapie, drugim, trzecim albo nawet później. Dla mnie to zabija cały fan z gry. Manewr przy ścianie to pewna śmierć. Oczywiście niech się jeszcze ktoś wypowie. Jak to usprawnisz będzie git.

pozdro
Steffan
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]

Awatar użytkownika
Operator Teleksu
Posty: 59
Rejestracja: 27 lis 2020, 21:31

Re: Moja implementacja "Węża"

#3 Post autor: Operator Teleksu »

W sumie to może i racja, coś pomyślę z tym sterowaniem.
Szczerze mówiąc uznałem że da się grać i niech tak sobie będzie
ale fakt że ten efekt jest niezbyt przyjemny.
Have a nice day!

Awatar użytkownika
Operator Teleksu
Posty: 59
Rejestracja: 27 lis 2020, 21:31

Re: Moja implementacja "Węża"

#4 Post autor: Operator Teleksu »

Rozwiązałem problem, toporną metodą, ale powinno być już lepiej.
Jak komuś się chce próbować czy teraz lepiej to wrzucam załącznik.
Załączniki
Wild Snake Boa.zip
(3.48 KiB) Pobrany 64 razy
Have a nice day!

Awatar użytkownika
Steffan
Posty: 854
Rejestracja: 04 maja 2019, 19:43
Grupa: BooM!

Re: Moja implementacja "Węża"

#5 Post autor: Steffan »

Teraz jest ok. Temat jest grywalny. Dziękuje za tak szybki apgrejd.

pozdro
Steffan
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]

Awatar użytkownika
Operator Teleksu
Posty: 59
Rejestracja: 27 lis 2020, 21:31

Re: Moja implementacja "Węża"

#6 Post autor: Operator Teleksu »

:D

Widzę że moja skromna gierka już jest na csdb :D

Chciałbym powiedzieć akurat dziękuję ludziom którzy zrobili crack'a i ją tam
wrzucili. Dzięki.
Have a nice day!

_pepis
Posty: 13
Rejestracja: 19 gru 2020, 14:13

Re: Moja implementacja "Węża"

#7 Post autor: _pepis »

Fajna gierka, pograłem kilka minut, gratulacje.
Crackują hurtowo jak leci, nawet nowy release dasz i już crack.
Ja mojej już nie uploaduje, dam dopiero jak będzie gotowa ;)
pp

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Re: Moja implementacja "Węża"

#8 Post autor: Nitro »

Gierka fajna jak na start, tak trzymać. Ale ja to bym dał sprite'y z nieśmiertelnego Nokiowskiego Snake'a

Awatar użytkownika
Operator Teleksu
Posty: 59
Rejestracja: 27 lis 2020, 21:31

Re: Moja implementacja "Węża"

#9 Post autor: Operator Teleksu »

Nitro pisze:
15 lut 2021, 10:17
Ale ja to bym dał sprite'y z nieśmiertelnego Nokiowskiego Snake'a
Dobry by to pomysł był, tylko postanowiłem na razie zająć się jakimś następnym projektem
albo nawet odpocząć sobie trochę bo chwilowo wypaliłem się jakby.

Marzy mi się coś w stylu Road Fighter z NES'a (jeżeli chodzi o mechanizm rozgrywki). Ale
czytałem jak zrobić *ładne* scrollowanie ekranu i trochę to już poj*** jak dla mnie. Pożyjemy
zobaczymy, może jednak wrócę do ulepszania węża. Crackerzy dodali życia do mojej gry
i IMHO całkiem na dobre to wyszło, też chyba powinienem to zrobić jak dodam więcej
leveli.
Have a nice day!

ODPOWIEDZ