kenji pisze:Czy udało się komuś sprzęgnąć tandem Notepad++ + kick assembler? Tak żeby nacisnąć np. F6 i edytowany plik żeby się kompilował i uruchomił w emulatorze.
Czytając dalsze posty odnośnie WUDSN brzmi to interesująco, ale nie mam czasu za bardzo na przyswajanie środowiska do moich potrzeb choć pewnie zaoszczędziłoby mi to czasu na przyszłość trochę. Tak jak mam teraz jest w miarę ok. Używam 64tass przez Notepad++. Mi właśnie brakuje tego odpalania w Vice jeszcze. W Notepadzie sobie zainstalowałem plugin NppExec a tak wygląda moja składnia wykonywana przez CTRL+F6:
D:\64tass-1.46\64tass.exe -C -a -B -i "$(FULL_CURRENT_PATH)" -o "$(CURRENT_DIRECTORY)/$(NAME_PART).prg"
Gdy wpisuję drugą komendę, by uruchomiło mi Vicka to proces się uruchamia i tyle, Vice się nie pokazuje. Odpalić chciałem przez zwykłe: D:\Vice\x64 "$(CURRENT_DIRECTORY)/$(NAME_PART).prg"
Dlatego też moja sekwencja odpalania w Vice (na warpie jeżeli nie robię nic na timing) wygląda tak:
1. Save
2. CTRL+F6
3. Mam otwarte w dolnym rogu małe okienko z executem a nieco powyżej Vice, więc robię drag & drop.
Jest to więc trochę uciążliwe, ale do przeżycia
.
Wie ktoś natomiast jak załatwić taką rzecz:
Chcę mieć możliwość kompilowania kilku projektów na uniwersalnych ustawieniach w NppExec, dajmy na to, że mam dwa katalogi PROJECT1 i PROJECT2:
PROJECT1
---project1.asm
------includes/move_screen.asm
------includes/do_something.asm
------includes/function_draw_nothing.asm
PROJECT2
---project2.asm
------includes/kill_your_commodore.asm
i teraz jak ustawić NppExec, abym mógł wprowadzać zmiany np: w function_draw_nothing.asm i żeby przez CTRL+F6 kompilowało mi project1.asm? A po edycji kill_your_commodore.asm kompilowało mi project2.asm? Oczywiście czasem może przyjść potrzeba edycji czegoś w innym katalogu lub w tym samym, w którym znajduje się kompilowane źródło.
Teraz działa mi to tak, że mogę kompilować dowolny projekt, ale muszę przejść do project1.asm lub project2.asm żeby go skompilować. Jest to trochę uciążliwe gdy edytuję coś w include'ach.