Strona 1 z 1

raycasting

: 14 lip 2009, 10:56
autor: Raf
napisalem sobie kilka miechow temu raycasting w C... najpierw taki w miare ladny na PC, a potem chcialem to na c64 przepisac w C. no i... na PC mam wersje dzialajaca w" 40x25" etc, wyglada prosto jak z komcia w trybie tekstowym ;)

problem w tym ze kod ten na PC i na C64 mam w tej chwili identyczny (wszystkie zmeinne z narzuconymi typami, tabele wartosci 8bit itd etc) - rozni sie tylko sposobem rysowania pixli na ekranie, niemniej jednak wersja na C64 sie gdzies sypie a ja nie znalazlem wlasciwego problemu ;d

czy ktos zechcialby chociaz obejrzec kod tego ustrojstwa? ;)

: 14 lip 2009, 11:40
autor: Nitro
Może pamięć gdzieś na siebie nachodzi? Ot. urok języka wysokiego poziomu na 6502 ;) Proponuje porozkładać program na drobne części i sprawdzać ich działanie. Na CC65 się nie znam, więc nie pomogę.

: 14 lip 2009, 11:45
autor: Raf
wtedy program by sie najpewniej zawieszal, a wyglada na to ze obliczenia sa zle przeprowadzane (tylko w jedej cwiartce jest cokolwiek rysowane, mietek sie porusza po labiryncie).