Po 12 latach....
Po 12 latach....
Po 12 latach przerwy skodowalem cos na c64
http://zielok.com/c64/plot.prg
Jest to zwykly plotter, ale byla to wprawka przed ciekawszymi rzeczami..
http://zielok.com/c64/plot.prg
Jest to zwykly plotter, ale byla to wprawka przed ciekawszymi rzeczami..
- Izaak Berenbaum
- Posty: 185
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
- Grupa: Tel Aviv
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Tak, tez ja sadzilem, ze czasem jest nie malowany plotter.. Ale nie wpadlem na to aby spowolnicIzaak Berenbaum pisze:niezle choc efekt troche "miga" -z poczatku myslalem ze to zludzenie zwiazane z tym ze punkty sie nakladaja ale w spowolnieniu widac ze w niektorych ramkach czesc punktow nie jest rysowana.
- Izaak Berenbaum
- Posty: 185
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
- Grupa: Tel Aviv
Można to było w sumie zrobić od razu. Na chwile obecną nie planuje jednak Amber Cow poprawiać bo to był w sumie world-first, pierwsze demo które powstało pod emulatorem które nie działało na C64 . Chodzi Ci chyba raczej by nie bugowało sie pod CCSem albo nowymi wersjami VICE bo wątpię by ktoś przegrywał teraz to demo na dyskietkę i oglądał na komodzie. Ilu z nas tak robi?!
Szanse na poprawki są małe bo nie mam juz wszystkich sourcesów do dema + np. animacja star-field w tej formie wymaga wszystkich obszarów pamięci w tym których VIC nie widzi wiec w tej formie by nie działała.
Na serio, szanse na powstanie nowego dema są znikome. Pisząc o demach które coming soon raczej odniosłem się do typowych tekstów ze scrolli, the end partsów czy innych notek
Szanse na poprawki są małe bo nie mam juz wszystkich sourcesów do dema + np. animacja star-field w tej formie wymaga wszystkich obszarów pamięci w tym których VIC nie widzi wiec w tej formie by nie działała.
Na serio, szanse na powstanie nowego dema są znikome. Pisząc o demach które coming soon raczej odniosłem się do typowych tekstów ze scrolli, the end partsów czy innych notek
Tym razem "elastic planes" (czy jak sie tam zwie )
http://zielok.com/c64/eff2.prg
No i ploter ale tym razem 1024 punkty, nie miga i jest prawie na ramkę (czyli jest dużo szybszy niż ostatnio pomimo, że dwa razy więcej punktów ma)
http://zielok.com/c64/1024plot.prg
http://zielok.com/c64/eff2.prg
No i ploter ale tym razem 1024 punkty, nie miga i jest prawie na ramkę (czyli jest dużo szybszy niż ostatnio pomimo, że dwa razy więcej punktów ma)
http://zielok.com/c64/1024plot.prg
- Izaak Berenbaum
- Posty: 185
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
- Grupa: Tel Aviv
kufa zielok wez jakies demo zrób a nie takie robisz podpuchy,.... kufa ja to bym tez bym se tak chcial kodowac... ehhh.. kufa
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.