Strona 1 z 2
Po 12 latach....
: 10 mar 2009, 00:31
autor: zielok
Po 12 latach przerwy skodowalem cos na c64
http://zielok.com/c64/plot.prg
Jest to zwykly plotter, ale byla to wprawka przed ciekawszymi rzeczami..
: 10 mar 2009, 09:01
autor: skull
no to pierwsza część dema już jest - teraz tylko pozostałe piętnaście
a tak pozatym - fajne
: 10 mar 2009, 16:12
autor: leming
fajne
dorobic jakies logo, muzyszke i masz na intro compo na forever
: 10 mar 2009, 16:35
autor: Izaak Berenbaum
niezle choc efekt troche "miga" -z poczatku myslalem ze to zludzenie zwiazane z tym ze punkty sie nakladaja ale w spowolnieniu widac ze w niektorych ramkach czesc punktow nie jest rysowana.
: 10 mar 2009, 17:09
autor: Sebaloz/Lepsi.De
spoko, old schoolowy efekt
: 10 mar 2009, 19:56
autor: zielok
Izaak Berenbaum pisze:niezle choc efekt troche "miga" -z poczatku myslalem ze to zludzenie zwiazane z tym ze punkty sie nakladaja ale w spowolnieniu widac ze w niektorych ramkach czesc punktow nie jest rysowana.
Tak, tez ja sadzilem, ze czasem jest nie malowany plotter.. Ale nie wpadlem na to aby spowolnic
: 10 mar 2009, 20:21
autor: Izaak Berenbaum
emulatory daja nawet mozliwosc ogladania klatka po klatce- np. w vice naciskajac ALT i + by przejsc do kolejnej klatki(powrot do normalnego wyswietlania ALT i PAUSE BREAK)
: 10 mar 2009, 21:44
autor: Nitro
Jako wprawka na pewno fajnie się to sprawdzi, chociaż zrób double buffering dla porządku.
: 17 mar 2009, 21:54
autor: pajda
Nitro pisze:Jako wprawka na pewno fajnie się to sprawdzi, chociaż zrób double buffering dla porządku.
No i dezajn kurde dezajn, jak mawiał Robert
: 18 mar 2009, 00:11
autor: Sir Art
Najlepiej oprawić w ramkę, przepraszam w KWADRAT
: 18 mar 2009, 10:53
autor: pajda
Sir Art pisze:Najlepiej oprawić w ramkę, przepraszam w KWADRAT
Albo w owcę
Kurdę kogo tu widzimy!
: 18 mar 2009, 11:23
autor: leming
Ser Art?
Znaczy sie bedziemy wygladac Krystalicznych Owiec?
: 18 mar 2009, 20:55
autor: Sir Art
he he... szanse małe... po co zabijać 'legendę' Crystal Sheep... można przecież zrobić ametystową świnkę albo rubinowego konia
next demos from Charged comming soon
: 18 mar 2009, 21:32
autor: Nitro
Poradziłbym wpierw spróbować poprawić Amber Cow-wg.mnie bardzo w porządku demo, aby działało na realnym sprzęcie
: 18 mar 2009, 23:03
autor: Sir Art
Można to było w sumie zrobić od razu. Na chwile obecną nie planuje jednak Amber Cow poprawiać bo to był w sumie world-first, pierwsze demo które powstało pod emulatorem które nie działało na C64
. Chodzi Ci chyba raczej by nie bugowało sie pod CCSem albo nowymi wersjami VICE bo wątpię by ktoś przegrywał teraz to demo na dyskietkę i oglądał na komodzie. Ilu z nas tak robi?!
Szanse na poprawki są małe bo nie mam juz wszystkich sourcesów do dema + np. animacja star-field w tej formie wymaga wszystkich obszarów pamięci w tym których VIC nie widzi wiec w tej formie by nie działała.
Na serio, szanse na powstanie nowego dema są znikome. Pisząc o demach które coming soon raczej odniosłem się do typowych tekstów ze scrolli, the end partsów czy innych notek
: 19 mar 2009, 01:42
autor: pajda
Sir Art pisze:
Na serio, szanse na powstanie nowego dema są znikome. Pisząc o demach które coming soon raczej odniosłem się do typowych tekstów ze scrolli, the end partsów czy innych notek
To się mowi, że będą za dwa tygodnie
: 30 mar 2009, 23:15
autor: zielok
Tym razem "elastic planes" (czy jak sie tam zwie
)
http://zielok.com/c64/eff2.prg
No i ploter ale tym razem 1024 punkty, nie miga
i jest prawie na ramkę (czyli jest dużo szybszy niż ostatnio pomimo, że dwa razy więcej punktów ma)
http://zielok.com/c64/1024plot.prg
: 31 mar 2009, 00:48
autor: Izaak Berenbaum
milo ogladac postepy. ploty juz calkiem niezle,elastic planes tez ok ale tu na pewno jest jeszcze jakis potencjal do wykorzystania
: 31 mar 2009, 00:58
autor: leming
kufa zielok wez jakies demo zrób a nie takie robisz podpuchy,.... kufa ja to bym tez bym se tak chcial kodowac... ehhh.. kufa
: 31 mar 2009, 12:02
autor: zielok
Spoko, teraz oficjalnie to napisze, ze będzie demo. Tylko więcej części muszę uzbierać.
Ktoś chętny do zrobienia muzyki?