: 15 lis 2011, 21:22
Mam lepszy pomysl, wyrzuccie Carriona z Elysium i przyjmijcie mnie na jego miejscekotrobot pisze:Właśnie trafiłeś na krótką listę.
Mam lepszy pomysl, wyrzuccie Carriona z Elysium i przyjmijcie mnie na jego miejscekotrobot pisze:Właśnie trafiłeś na krótką listę.
stąd, że twoje prace były słabe i nie spójne z designem. i dobrze dla nas bo to się nie powtórzy i demka będą jeszcze lepsze. twoja "kariera" mnie nie obchodzi. sam nią kierujesz.Sebaloz/Lepsi.De pisze: Dobrze, ale skad pewnosc ze jest to dobra decyzja? I dla kogo? Dla Ciebie, Miracles, waszej konkurencji czy dla mnie samego?
A co w tym newsie było nie tak? Ten news powstał po zmianie nazwy dema z Portal 2 na Apparatus. I tak było bo nie robiliśmy dema PORTAL 2. A to, że ktoś mógł zinterpretować to inaczej niż jest jasno napisane to, że tak powiem nie moja winaSebaloz/Lepsi.De pisze:http://c64scene.pl/viewtopic.php?t=719zielok pisze:- Miracles i Lepsi już nie robią razem dema "Portal 2" - to nowy news:)
Mój błąd. W ramach rekompensaty na następnym party na którym będę stawiam Ci 10 piw za każde piwo które sobie kupieSebaloz/Lepsi.De pisze:http://www.c64scene.pl/viewtopic.php?t= ... &start=387zielok pisze:Ja oczywiście szykuje demo.
http://www.c64scene.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=19zielok pisze:BSOD, Portal także powstało na dopalonym sprzęcie (pecet). Moje nowe demo także.
No to zmieniles zdanie, bo miesiac temu pisales ze moje prace w demie byly przyzwoite. Oczywiscie kazdy moze zmienic zdanie w kazdej chwili.carrion pisze:stąd, że twoje prace były słabe i nie spójne z designem.
Ok, pewnie nawet jak bys sie odezwal to i tak nie zrobilbym niczego lepszego, bo to co zrobilem to i tak byl juz szczyt moich mozliwosci.carrion pisze:w trakcie robienia demka nie odzywałem się bo to nie była moja decyzja.
Wyrzuc Carriona i przyjmij mnie do Miracles na jego miejscezielok pisze:Mój błąd. W ramach rekompensaty na następnym party
Jesteśmy jedną wielka komodorowską rodziną a brudy należy prać we własnym domukotrobot pisze:Chłopaki, popełniliście fajne demo, a teraz pierzecie publicznie brudy.
Phi, ja zawsze byłem taki dobry tylko nie docenionySebaloz/Lepsi.De pisze:ze Zielok bedzie taki dobry
Rura była słaba? Eeee nie wydaje mi się I dziękuje za pochwałę grafiki do twister'a To nie był Carrion, to nie był Sebaloz, to nie był Joodas a to ja stworzyłem:)isildur pisze:"Apparatus" - demo mogło by być wybitne, gdyby nie wspomniane wcześniej słabe grafiki w drugiej części dema. Początek - prawdziwy "facekick". Genialne twistery - po prostu znakomite, a wiem jak ciężko jest przygotować grafę do twistera. Szacun, dla tego, kto je robił (obstawiam Carriona). Muza też bardzo dobra.
Teraz raczej pierwszy xrotator bym zmienił z tym zielonkawym xrotatorem (go w sumie nie miało być ale potrzebowałem czegoś aby wypełnić trochę czasu). Te obracane logo Apparatus jednak niektórym bardzo się spodobało Aczkolwiek zgodzę się, że po bardzo mocnym początku brakło kopa w dupę na końcu.isildur pisze:Teraz w kwestii wspomnianego designu... na pewno lepiej byłoby zamienić ostatni part z pierwszym, bo jak wiadomo pierwsza i ostatnia rzecz w każdym projekcie (zwłaszcza wizualnym) zostają w pamięci.
Nie, nie, rura była całkiem na miejscu, chodziło mi o te monitory na samym końcu i takie hmmm turbiny. Stylistycznie zbyt odstawały od początkowych grafik.zielok pisze: Rura była słaba?
A to już wiem o co chodzi.isildur pisze: Nie, nie, rura była całkiem na miejscu, chodziło mi o te monitory na samym końcu i takie hmmm turbiny. Stylistycznie zbyt odstawały od początkowych grafik.
Proszę bardzoisildur pisze: Z chęcią bym zobaczył jak wygląda źródło grafy do twistera z 4 odnogami, jeśli to nie tajemnica.
Twister w DT już działa jak należyzielok pisze:[
A co twister'a w Dream Travel to tam koder spieprzył sprawę. Kto to kodował?
ja,Kto to kodował?
Spokojnie to nie miało być jakimś atakiem. Ja uznałem, że koder spieprzył bo tam nie widać było w ogóle twistowania (czyli np. źle dobrane sinusy) i były ostre zakończenia w co którejś linii (a to mogło być spowodowane nie zapętlonym sinusem) i tyle. W kod w ogóle nie patrzyłem Ale zwracam honor - to grafik spieprzyłskull pisze: ja,
wcale nie spieprzyłem (zresztą ciężko spieprzyć podawanie z tabeli sinusa i dodawanie
lda twistsin,x
adc twistsin,y
zreszta z tego co patrzyłem Ty też tak masz)
, na tym samym kodzie, ale już w odpowiedniej grafie wygląda to tak :
To nie do końca tak,zielok pisze: ...bo tam nie widać było w ogóle twistowania (czyli np. źle dobrane sinusy) i były ostre zakończenia w co którejś linii (a to mogło być spowodowane nie zapętlonym sinusem) i tyle...
ps2. Sinusow nie ruszałeś? Bo jeśli nie to grafik podwójnie spieprzył
Ja w sumie tez nie malowałem "tekstury" twister'a a ją wyrenderowałem i odpowiednio przekonwertowałem na 3 kolory. Były bodajże ze trzy próby zanim uzyskałem zadowalający efekt i wtedy ta druga to już za pierwszym razem poszła bo wiedziałem czego unikać. Była jeszcze zabawa z sinusami aby jak najbardziej minimalizować wszystkie bugi (dublowany dithering itp)skull pisze: Co od samego twistera wzorowaliśmy się na "twistro" z dtv, jednak zanim uzyskaliśmy poprawną teksturę, Isildur przebrnął przez kilkanaście (jak nie kilkadziesiąt) tekstur - ja nie umiem rysować, a szkoda bo pewnie szybciej by to nam poszło.
ps. podoba mi się ten Twój tryb wyświetlania obrazu, gdzie wybierasz sobie linie (taki display list na c64 ?)
udało sięzielok pisze:a ja tylko starałem się pokazać nowe możliwości które umożliwia ten tryb.
Grunt że kolejna dobra muzyka jest w tym pliku.skull pisze:ja,Kto to kodował?
wcale nie spieprzyłem
I pomyśleć że demo Sebaloz and co. nie znalazło się w 10-tce najlepszych a demo smaru jest.Sebaloz/Lepsi.De pisze:Top C64 Demo
Place Release Name Weighted Average
13 Altered States 50% by Taboo 9.09
46 Apparatus by Miracles and Lepsi 8.93
Black Spark 100% by Black Sun 8.93
83 Digital World by Samar 8.80
http://noname.c64.org/csdb/toplist.php? ... 281%2C2%29