Strona 4 z 4

: 28 mar 2011, 21:56
autor: Sebaloz/Lepsi.De
zielok pisze:A czemu uważasz, że grafy Sebcia są konwertowane?
Bo nikt tak nie rysuje :)

: 28 mar 2011, 22:00
autor: k.
a kto w dzisiejszych czasach pixluje ? Przecież jest nowa szkoła jakieś temates i konwertery dają radę... byłem na silesi to widziałem.

: 28 mar 2011, 22:17
autor: kotrobot
Już 35 stron pierdów! :]

: 28 mar 2011, 22:22
autor: Sebaloz/Lepsi.De
35, a jeszcze nie bylo mojego raportu :)

ForevArt by Sebaloz, wrzucilem workstages na csdb
Obrazek

: 28 mar 2011, 23:06
autor: k.
jutro też coś wymyślimy !!!! Np. dlaczego Sebaloz nie lubi pana bez wąsa.
Trzeba przyznać że jak się wciśnie kij w mrowisko to się Wam chce gadać ;)
W między czasie zdążyłem przelutować 6 razy dmx'a dzisiaj (USB2.0 nie działa dobrze na scalakach z alcora), dziękuje za dyskusje bez Was bym usnął, hehe.
Zapraszam na Piernika celem dokończenia rozmowy nad czystością sceny C64... wiadomo oldskul forever ... albo c64 White POWDER ;)

: 28 mar 2011, 23:27
autor: booker
Lutuj Kisiel lutuj, ale serio - zdalo by się demco na Twój dopał itd...

: 28 mar 2011, 23:30
autor: k.
booker co do dema to mam nadzieje ze zdążę przygotować coś na wilda, coś starego oldskulowego tak coby szczeny opadły i cobym się za dużo nie narobił.

: 28 mar 2011, 23:48
autor: wackee
kotrobot pisze:W fabryce oczywiście nie, bo to forum otwarte... ;)
:lol:

: 29 mar 2011, 08:38
autor: booker
Kisiel - i teraz mówisz na rzeczy :)

: 29 mar 2011, 14:58
autor: splatterpunk
"Modular Art" pisałem na emulcu pod turbo assem i to tylko dlatego, że to narzędzie jako tako znam (no dobra, jest to pewnego rodzaju sentyment) a cross-dev jeszcze nie do końca opanowałem. Nie wyobrażam sobie już kodowania na real sprzęcie choćby z powodu wygody jaką daje mi laptop - łóżeczko, mniej problemów z kręgosłupem... no i wszelkie gadżety VICE'a, łatwy dostęp do wszystkich potrzebnych plików, obróbka danych...
Przyznam, że nawet nie przetestowałem produkcji na mojej komodzie ale to tylko dlatego, że miałem w domu remont i wszystko przed pyłem i kurzem pochowane. Co innego, że poziom emulacji sprzętu (patrz najnowszy VICE) nigdy jeszcze nie był tak wysoki.

: 29 mar 2011, 19:02
autor: Nitro
ciekawe kiedy wreszcie szef wpadnie na split tego tematu na jakies hm.. 3 watki?
Żal jakoś było przerwać najdłuższy wątek na forum :)

Jeszcze apropo 4'o kilówek, które nie zostały przewałkowane - chyba bezdyskusyjnie najlepsza powstała na PC'cie i stawiam tezę, że nie możliwe byłoby zrobienie jej w ludzkim czasie oraz bez łykania tabletek na uspokojenie nerwów na C64.
Dlaczego? Odsyłam do źródeł:
http://noname.c64.org/csdb/release/down ... p?id=39620

: 29 mar 2011, 19:12
autor: k.
A tam ja tam siedzę na zydlu i napitalam w klawisze c64 zgięty w pół i tak sobie myśle.... na pohybel łóżkowym PC-owcom, na pohybel emu64 ... kwas jest w nas !!! Prawdziwie wierni sprzętowi zwyciężą :)


Ps. wiecie dlaczego siedzę na zydlu zamiast w łóżku? Bo jakbyś tak musiał siedzieć na zydlu to nie napisał byś szybciej kodu? nie narysował szybciej grafiki? Taki mechaniczny akcelerator ;)