Heja!

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
zielok
Posty: 438
Rejestracja: 07 lis 2008, 21:23
Kontakt:

#21 Post autor: zielok »

Nitro pisze: Spoko, ja mając w pamięci doświadczenia z wektorami w processing myślę, że C++ plus SDL plus QuickCG jest mniej więcej równie wygodne.
Jak komu wygodniej:)
Nitro pisze:Skryptowy język, a fuj :P
Też tak kiedyś uważałem ale to naprawdę świetne rozwiązanie. Łatwość, szybkość i przyjemność pisania kodu rekompensuje mi zmniejszona wydajność która i tak jest dla mnie w zupełności wystarczająca.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#22 Post autor: carrion »

Nitro pisze: Brawo, 120% normy :) Teraz tylko dzień na naukę ASM'a 6502, drugi na naukę rejestrów sprzętowych C64 i witamy w klubie koderów.
Nitro zapewne nie jesteś świadom że wujek karjon wie jak się koduje w ASMie. nawet zaczął pare rzeczy kodować na swoje potrzeby i może kiedyś to to ujrzy światło dzienne... Kiedyś opowiem ci jakie rzeczy pisało się drzewiej... (np na studiach informatycznych jak się zna 6502 to mikrokontroler 8051 to pan pikuś).

a w temacie...
to jeszcze przydaje się nakładka na sdl napisana w Pythonie PyGame (czy jakoś tak) api jest śmiesznie łątwe (jeszcze łatwiejsze od gołego SDLa) no i python to język skryptowy... też łatwo się prototypuje.
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
Digger
Posty: 147
Rejestracja: 18 lut 2011, 19:06
Grupa: Agony
Kontakt:

#23 Post autor: Digger »

carrion pisze:Nitro zapewne nie jesteś świadom że wujek karjon wie jak się koduje w ASMie. nawet zaczął pare rzeczy kodować na swoje potrzeby i może kiedyś to to ujrzy światło dzienne...
Hehe, ano, wujek Kerjon kiedyś nawet puszczał mi swojego player'a do zaków, około '94.
4 x C64 Breadbox '83, C64C, C16 '84
DualSID, 1541 Ultimate, C64SD

http://www.flickr.com/photos/digger-c64
http://play.blog2t.net

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

#24 Post autor: Nitro »

Nitro zapewne nie jesteś świadom że wujek karjon wie jak się koduje w ASMie. nawet zaczął pare rzeczy kodować na swoje potrzeby i może kiedyś to to ujrzy światło dzienne... Kiedyś opowiem ci jakie rzeczy pisało się drzewiej... (np na studiach informatycznych jak się zna 6502 to mikrokontroler 8051 to pan
Najs, nie wiedziałem, że mamy tak wielu wszechstronnych ludzi na scenie, ja niestety nie jestem nawet minimalnie uzdolniony w temacie grafiki/muzyki ;)
język skryptowy...
A fuj po raz drugi :P

xpo
Posty: 25
Rejestracja: 11 sie 2010, 03:09

#25 Post autor: xpo »

cześć Digger i wszystkim na forum. fajnie znowu zobaczyć wasze nicky, chociaż się nie znamy (poza Diggerem i Sebalosem). widzę, że komoda oparła się czasowi i całkiem dobrze się ma :)

Digger, robimy jakieś demo pod Atlantic?

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#26 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

xpo pisze:Digger, robimy jakieś demo pod Atlantic?
Z tego co pamietam to nie byles w Atlantic? Ty jestes we Fresh a Digger w Agony. Ale demo robcie, jesienia bedzie Silesia Party.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

k.

#27 Post autor: k. »

Seba mało wiesz a duży rośniesz.

Awatar użytkownika
Digger
Posty: 147
Rejestracja: 18 lut 2011, 19:06
Grupa: Agony
Kontakt:

#28 Post autor: Digger »

xpo pisze:Digger, robimy jakieś demo pod Atlantic?
Hehe Goner! Milo cie widziec tutaj stary! Komoda sie ma dobrze a nawet lepiej (mam juz chyba z 5). Demo jak najbardziej, chociaz czy pod Atlantic to nie wiem... ;-) Dziabnij mi maila na tomek <malpa> blog2t.net to obgadamy temat.
4 x C64 Breadbox '83, C64C, C16 '84
DualSID, 1541 Ultimate, C64SD

http://www.flickr.com/photos/digger-c64
http://play.blog2t.net

xpo
Posty: 25
Rejestracja: 11 sie 2010, 03:09

#29 Post autor: xpo »

czołem Digger :)
ja tez sie ciesze, ze scena wciaz istnieje, ze ludzie wciaz sa i cos na niej mieszaja, a z tego co widze ciagle rozwijaja swoje talenty. szacun dla Was.
zreszta, ogladalem niedawno remake Desert Dream/Kefrens na c64 i powiem ze rewelacja. efekty,muza,gfx,synchro (to mnie rozwalilo bo ladowanie efektow jest myk-myk, wszysstko sie zgrywa w czasie tak jak powinno), poprostu miodzio. kiedys nie myslalem, ze da sie tak zrobic na naszej maszynce. no coz, ciesze sie ze sie mylilem. nie ma rzeczy niemozliwych i dobrze. teraz mysle ze jedynym ograniczniem bedzie juz tylko i wylacznie wyobraznia tworcow. komoda forever i tyle.

ps. reszte napisalem w mailu tak jak chciales.
pozdro dla Ciebie i wszystkich na formu
xpo

ODPOWIEDZ