Strona 2 z 45

: 08 paź 2010, 18:39
autor: carrion
dokaldnie dla tego chce miesc ...........!!! od bookera
particle są spoko - rób!

: 08 paź 2010, 18:45
autor: booker
robimy

: 08 paź 2010, 18:49
autor: booker
ej mozemy ten temat, to schować jakoś?

zróbmy jakąś niespodziankę? jo

: 08 paź 2010, 18:51
autor: carrion
usunąłem to co newralgiczne...

: 08 paź 2010, 18:59
autor: booker
Ile tych inwitek chcecie? Bo tu-tam rozmawiam z takim panem jeszcze o muzie do invitki.

: 08 paź 2010, 19:11
autor: Sebaloz/Lepsi.De
na poczatek zrobimy jedna invitke na Datastorm, na LCP tez warto cos zrobic z informacja o Silesii.

: 08 paź 2010, 19:24
autor: k.
Pytanie techniczne... dałoby radę aby ktoś załatwił normalny perełkowy BBBIGGG Screen ? Jak przyjadą goście to tak wstyd na prześcieradełku;)
No i powtarzam się.. coś na ściany by się przydało co by taki obskór nie był.

: 08 paź 2010, 19:25
autor: zielok
Chwile człowieka na c64scene.pl nie ma i jakie rzeczy się dowiaduje:)

Jakby co to ja oczywiście chętnie pomogę...

: 08 paź 2010, 19:36
autor: Cobra
kisiel pisze:Pytanie techniczne... dałoby radę aby ktoś załatwił normalny perełkowy BBBIGGG Screen ? Jak przyjadą goście to tak wstyd na prześcieradełku;)
No co ty Kisielku: trzeba pokazać, że domowy,rodzinny klimat na party, a prześcieradełka w modzie :lol:

a poważnie, to myślę, że organizatorzy sami podejdą do tematu profesjonalnie.

: 08 paź 2010, 21:03
autor: wackee
Jakby co to ja zaka też mogę zrobić :)

: 08 paź 2010, 21:52
autor: booker
No i giga :)

: 09 paź 2010, 12:15
autor: carrion
All
skoro będzie LCP (na którym na pewno z sebalozem będziemy promować Silesie) w lipcu to może aby było więcej czasu na przygotowanie zróbmy S5 w październiku?

: 09 paź 2010, 12:21
autor: Sebaloz/Lepsi.De
zeby podtrzymac wrzesniowe tradycje mozna zrobic w weekend od 30 wrzesnia do 2 pazdziernika.

: 14 paź 2010, 22:12
autor: Data
Sebaloz/Lepsi.De pisze:
carrion pisze:mówiłeś że wode masz prawie skodowaną.
Mam w planach do skodowania cos takiego. Fascynuja mnie wszelkie efekty na particlach, co prawda Brush ma juz worldfirsta (rok 1999!), ale mysle ze takie efekty to przyszlosc.

Datastorm jest troche amigowym party, jezdza tam Polacy, wiec na pewno demo z Mobym znajdzie uznanie.
Jeśli chcesz mieć również worldfirsta Sebaloz, spróbuj zrobić Unlimited Point Cloud Data.
http://www.youtube.com/watch?v=Q-ATtrImCx4
Cholernie trudne? Taaakkk..... to jest to, co nas podnieca :D

: 14 paź 2010, 23:06
autor: Sebaloz/Lepsi.De
Data pisze:Jeśli chcesz mieć również worldfirsta Sebaloz
Scena zyla tym tematem na poczatku roku. Jaki to worldfirst skoro juz ktos to wymyslil i zakodowal?

: 16 paź 2010, 03:38
autor: Data
Sebaloz/Lepsi.De pisze:
Data pisze:Jeśli chcesz mieć również worldfirsta Sebaloz
Scena zyla tym tematem na poczatku roku. Jaki to worldfirst skoro juz ktos to wymyslil i zakodowal?
Ano taki, że na C64 tego nie było. A na czym polegał worldfirst Brush`a?

: 16 paź 2010, 16:04
autor: Sebaloz/Lepsi.De
Data pisze:Ano taki, że na C64 tego nie było. A na czym polegał worldfirst Brush`a?
Czasy sie zmienily. Teraz demka z c64 ogladaja masowo atarowcy, spektrumowcy, amigowcy, pecetowcy i roznego rodzaju internetowcy. Jesli dany efekt byl juz na kilku platformach i zrobisz worldfirsta na c64 to na nikim to juz nie zrobi wrazenia, moze na paru koderach z c64. Na c64 mozna zakodowac wszystko. Pytanie tylko w jakiej rozdzielczosci i co ile ramek to bedzie chodzic. Nie chce mi sie robic portow efektow 1:1. Trzeba dolozyc cos od siebie, zeby publika nie myslala "gdzies to juz widzialem, ale nie wiem gdzie" :)

Np statystyki naszego dema Portal z ostatniego X, podczas kompo obejrzalo 250 osob (trzeba odjac kilka zgonow), przez csdb bylo 520 pobran, bezsposrednio z ftpow tez cos bylo sciagane, a na youtube sa dostepne 4 nagrania ktore obejrzalo 780 osob (wiekszosc chyba niewiele ma wspolnego z c64).

: 16 paź 2010, 18:14
autor: Data
Sebaloz/Lepsi.De pisze:
Data pisze:Ano taki, że na C64 tego nie było. A na czym polegał worldfirst Brush`a?
Czasy sie zmienily. Teraz demka z c64 ogladaja masowo atarowcy, spektrumowcy, amigowcy, pecetowcy i roznego rodzaju internetowcy. Jesli dany efekt byl juz na kilku platformach i zrobisz worldfirsta na c64 to na nikim to juz nie zrobi wrazenia, moze na paru koderach z c64. Na c64 mozna zakodowac wszystko. Pytanie tylko w jakiej rozdzielczosci i co ile ramek to bedzie chodzic. Nie chce mi sie robic portow efektow 1:1. Trzeba dolozyc cos od siebie, zeby publika nie myslala "gdzies to juz widzialem, ale nie wiem gdzie" :)

Np statystyki naszego dema Portal z ostatniego X, podczas kompo obejrzalo 250 osob (trzeba odjac kilka zgonow), przez csdb bylo 520 pobran, bezsposrednio z ftpow tez cos bylo sciagane, a na youtube sa dostepne 4 nagrania ktore obejrzalo 780 osob (wiekszosc chyba niewiele ma wspolnego z c64).
Zgadzam się z Tobą, jednak myślę, że mówimy o czymś innym. Ludzi na YT będzie podniecało to, na co patrzą (najlepiej ładne i szybkie) , programistów będą podniecały technikalia (koderskie porno) .
Akurat podałem ten link nie tylko dlatego, że to nowa technika podejścia do 3D, którą widzieliśmy na razie na PC i na większych komputerach, ale również dlatego, że to mogłoby wyglądać lepiej niż kreślenie trójkątów ;-)

: 17 paź 2010, 12:02
autor: booker
No ale iż albowiem jednakże mianowicie podstawą unlimited detail jest moc obliczeniowa procesora, no ale powodzenia ;)

: 17 paź 2010, 12:46
autor: Stg
Ja tam z tego zrozumiałem tyle, że wystarczy przeliczyć duuuużo punktów i później tylko wybierać ten 1 024 000 który akurat widać na ekranie ( przy 1280x800 )

Jak narazie na mocnej karcie graficznej udaje się liczyć coś koło miliona punktów.