Strona 3 z 3
: 20 lut 2010, 13:08
autor: booker
Jest w ogóle jakiś szaleniec zainteresowany uposażeniem Timanthesa w NUFLI?
: 20 lut 2010, 23:34
autor: kmeg
booker pisze:Jest w ogóle jakiś szaleniec zainteresowany uposażeniem Timanthesa w NUFLI?
c# mówimy nie. w innym wypadku to może
: 21 lut 2010, 23:38
autor: Stg
e tam, do zastosowań nie wymagających skrajnej wydajności C# jest całkiem ok.
: 22 lut 2010, 08:48
autor: kmeg
Stg pisze:e tam, do zastosowań nie wymagających skrajnej wydajności C# jest całkiem ok.
Jest ochotnik! Jest ochotnik!
: 22 lut 2010, 10:13
autor: booker
: 22 lut 2010, 21:08
autor: carrion
to moze ja odsłąnię rąbka tajemnicy.
od jakiegoś czasu pracuję nad toolem do pixlowania.
też nie lubię c# więc piszę to w javie w zwykłym AWT.
plus tego taki że będzie działać wszędzie. (zwłaszcza na Macu
a mam w tej chwili działający podstawowy edytor + parę fajnych ficzerów zresztą nawet przed chwilą na csdb zapóściłem posta z pytaniem o jedną rzecz którą właśnie koduję.
co do nufli to nie mówię nie. zwłaszcza że kolega digger oferował się z pomoća (Tomek pamiętam i podeslę ci src)
pytanie kto chciałby realnie pomóc w kodowaniu. całość będzie open source ale do wypuszczenia wersji 0.1 jeszcze mi trochę funkcjonalności brakuje.
więcej szczegółów niebawem tutaj, na csdb i na moim blogu.
: 22 lut 2010, 21:19
autor: wackee
Kodować nie pomogę, ale mogę skomponować Ci jakiś wkurwiający i obniżający efektywność użytkownika końcowego background
: 22 lut 2010, 21:46
autor: Nitro
Zakodowałem dawno temu prosty edytor grafiki wektorowej, może coś się z niego dałoby wykorzystać w twoim projekcie, chcesz to zobacz:
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=78472
Ofcoz napisany w C++, ale elementy koncepcyjne takie np jak zoom itd. to żaden problem przenieść.
: 23 lut 2010, 10:39
autor: kmeg
Też jakiś czas temu zabrałem się za narządzie do rysowania (c++, mfc) ale po paru godzinach dałem sobie na luz bo bez sensu jest tworzyć kolejnego P1. Na razie nie mam mocy przerobowych ale może za jakiś czas będę mógł wspomóc z tą java...
: 23 lut 2010, 11:05
autor: carrion
kmeg:
ja właśnie nie chcę zrobić kolejnego P1 a raczej coś bardziej zbliżonego do timanthesa (wiem że to ambitne zadanie) i do Grafx2. Tak naprawdę zacząłem od eksperymenty w Javie, kóry mi isę udał i stąd zabrałem się ze resztę...
podeslę jakiś skreenshot później - i opiszę co chciałbym mieć w takim narzędziu... żeby rozjaśnić o co mi chodzi.
: 23 lut 2010, 11:44
autor: kotrobot
Wbijając się w aktualne trendy na scenie ja też zacząłem dzisiaj robić swój edytor.
Ale zbliża się południe i już mi się odechciało... Może jutro skończę.
Carrion, na jakimś starym dysku mam chyba jeszcze gdzieś Zoombie. Pamiętasz?
: 23 lut 2010, 11:53
autor: wackee
A ja w ostatnim swojej produkcji rysowałem sprite'y wpisując wartości heksowe w monitorze przekalkulowane w czerepie
: 23 lut 2010, 11:56
autor: kmeg
kotrobot pisze:Wbijając się w aktualne trendy na scenie ja też zacząłem dzisiaj robić swój edytor.
Ale zbliża się południe i już mi się odechciało... Może jutro skończę.
Dawaj kody źródłowe to skończymy jeszcze dzisiaj bo Twój bardziej zaawansowany
: 10 mar 2010, 20:53
autor: prezes
Carrion, moge wykopac zrodla do tego, jesli Ci to pomoze (C++ i chyba MCF):
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=7259
: 10 mar 2010, 21:11
autor: carrion
prezes: niezle....
jak masz źródła to by trochę pomogło. właśnie zatrzymałem się na konvertowaniu grafiki. brute force jakoś mi się udało zaimplementować ale na F/S się zatrzymałem - nie żeby w internecie nie było gotowych źródeł, ale jakoś nie chce to działać tak jak bym chciał...
btw: ten mój tool nazwałem roboczo CPixels.
niebawem (może jeszcze przed BP) wstawie to na google code.