Strona 4 z 5
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 30 maja 2022, 19:05
autor: Katon
Oczywiście 10 poleciała od razu dla Yugorina ! Chciałbym napisać że uczestniczyłem online to dało się wyczuć same dobro z Opola naprawdę się wzruszyłem w pewnym momencie. Gratuluję organizatorom wysiłku i siły jaki włożyli w zorganizowanie tego wydarzenia a jest to wydarzenie na miarę światową! Bezcenne były moje połączenia video z Scenowcami których niewidziałem wiele lat. Poziom produkcji światowy Polska Demo Scena pokazała moc z czego się ogromnie cieszę. Pozdrawiam Was wszystkich i jeszcze raz gratuluje tego cudownego Party!
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 30 maja 2022, 19:31
autor: KILLER
Dziękuję Wam wszystkim za mega Party. Organizacja pełna profeska. Pozdrawiam gorąco i do zobaczenia.
p.s. Produkcje mnie powaliły ...
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 30 maja 2022, 19:41
autor: KILLER
kenji pisze: ↑28 maja 2022, 10:39
Party do bani... Pełno ludzi niewidzianych na scenie od dziesiątek lat. Wszyscy siedzą/stoją, gadają, alkoholizują się, ściskają, wrzeszczą na swój widok. Na ekranie lecą jakieś dema, żadnych ciekawych efektów ze sprzętem typu glitche, "bad resolution error", tylko wszystko płynnie chodzi. Nagłośnienie też do bani - pontaniczne karaoke omal nie wyrzuciło szyb z okien. No i do tego transmisja w internetach. Na dwóch kanałach na raz, płynnie i do tego nie robiona z kalkulatora. Bez sensu to wszystko.
Jakoś nie tak, jak zawsze...
nie było siekiery i rozwalania budynku. Starzejecie się
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 30 maja 2022, 20:51
autor: carrion
Katon pisze: ↑30 maja 2022, 19:05
Poziom produkcji światowy Polska Demo Scena pokazała moc z czego się ogromnie cieszę.
Podpisuję się pod tym obiema nogami. Patrząc na liczbę komentarzy na CSDB, ilość pozytywnej energii, produkcje, atmosferę i ogólnie wrzawę wywołaną po MD myślę, że to było party na poziomie światowym. Wracamy do gry na mapie światowych imprez.
i choć wiem że za chwilę Lost, Gubbdata, Arok, Teddy Beer i Xenium to ja już myślami jestem na następnym MD. A na conajmniej dwóch z wymienionych planuję być i mieć prace do wystawienia.
Dzięki Wam wszystkim za super weekend.
Dzięki jeszcze raz Yugorin + Organizatorzy za to niezmiernie ważne dla demosceny wydarzenie.
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 30 maja 2022, 22:16
autor: Steffan
No i o to chodziło.
- Yugorin.png (27.93 KiB) Przejrzano 2170 razy
Łubu dubu! Łubu dubu! Niech żyje nam, prezes naszego klubu. Niech żyje nam. To śpiewałem ja Steffan.
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 30 maja 2022, 22:24
autor: Katon
Niech żyje nam <3
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 30 maja 2022, 22:33
autor: comankh
piękne party kurła.
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 31 maja 2022, 11:04
autor: zep
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 31 maja 2022, 11:39
autor: pajda
Wideo podsumowujące, trochę się uzbierało materiału, wyszło grubo ponad 20 minet, enjoy!
https://www.youtube.com/watch?v=K8tXlXLcO4c
Zdjęć też mam nasrane, jak ogarnę wrzucę gdzieś.
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 31 maja 2022, 14:59
autor: leorole
Kurcze... poczułem klimat starych party, choć my nie młodzi już, to jednak duch w narodzie żyje i napierdala sidami!
Dziękóweczka Panowie, że dane było mi spotkać tych, których 25 lat nie widziałem, a , o dziwo pamiętałem te mordeczki, i , co większe zdziwko, te mordunie pamiętały mnie
Niech będzie pochwalony VIC, SID i 6510, na wieki wieków 8bit!
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 31 maja 2022, 17:17
autor: kenji
Fajny reportaż. Dzięki !!
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 31 maja 2022, 18:48
autor: Nitro
Uff, ja jeszcze nie odespałem więc na razie krótko. Jak carrion napisał jedno z najlepszych parties na których byłem. Party kompletne od A do Z.
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 31 maja 2022, 19:54
autor: KILLER
Fantastyczne. Dzięki za to. Czekam na zdjęcia. Pozdrawiam
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 31 maja 2022, 20:15
autor: SuperNoise
kenji pisze: ↑29 maja 2022, 16:22
Moonshine Dragon 2022 przechodzi do historii. Demo compo to crème de la crème tego party, nawet jeśli nasze demo zostało tak brutalnie potraktowane.
Cześć Kenji,
1. Dałeś nam demo o 20:08 do ręki. Deadline był do 12:00, kompo miało zacząć się o 20:00.
2. W połowie dema czarny ekran i brak muzyki przez 5 sekund. Wcześniej jeszcze dodatkowo 3 sekundy wygasającej muzyki na czarnym tle.
Arise przyszło do mnie w sobotę o 8:30 rano, siedliśmy sobie wygodnie, skopiowałem co trzeba, odpaliliśmy razem demko. Po 15 minutach Arise wiedziało, że wszystko dobrze chodzi a ja dokładnie wiedziałem jak to mam puścić. Nie było żadnych niespodzianek. Part z zawieszaniem się C64 - ogarnięty. Koniec dema? Zakodowany,
Ba! Lethargy życzyło sobie puścić end part 2 razy, byli zadowoleni.
Boom! Prosiłi żeby w odpowiedni sposób puścić ich demko, nie ma problemu.
Chciałbym, żeby współpraca z grupą Dream w przyszłości, była pozbawiona obustronnej brutalności. Dajmy sobie szansę.
Pozdrawiam,
SNoise
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 31 maja 2022, 20:34
autor: Golara
Wrzucam nagrania z demo compo. Raczej chujowe nagranie bo telefon mi gubił focus ale wrzucam tak czy siak. Niestety nie mam całego nagrania demo Dream bo jak leciało drugi raz to mi się już miejsce na karcie skonczyło i nagranie kończy się w sumie w prawie tym samym momencie co pierwszy run demo.
https://youtu.be/-xqj9PszwNs
https://youtu.be/w2CwzXz5FGc
https://youtu.be/TOB8QSDiJoI
https://youtu.be/nhV-GB5bBiU
https://youtu.be/OIO-y6v_9Xo
https://youtu.be/IxhYaGYxRpM
https://youtu.be/435XCe283pU
SuperNoise pisze: ↑31 maja 2022, 20:15
kenji pisze: ↑29 maja 2022, 16:22
Moonshine Dragon 2022 przechodzi do historii. Demo compo to crème de la crème tego party, nawet jeśli nasze demo zostało tak brutalnie potraktowane.
Cześć Kenji,
1. Dałeś nam demo o 20:08 do ręki. Deadline był do 12:00, kompo miało zacząć się o 20:00.
2. W połowie dema czarny ekran i brak muzyki przez 5 sekund. Wcześniej jeszcze dodatkowo 3 sekundy wygasającej muzyki na czarnym tle.
Arise przyszło do mnie w sobotę o 8:30 rano, siedliśmy sobie wygodnie, skopiowałem co trzeba, odpaliliśmy razem demko. Po 15 minutach Arise wiedziało, że wszystko dobrze chodzi a ja dokładnie wiedziałem jak to mam puścić. Nie było żadnych niespodzianek. Part z zawieszaniem się C64 - ogarnięty. Koniec dema? Zakodowany,
Ba! Lethargy życzyło sobie puścić end part 2 razy, byli zadowoleni.
Boom! Prosiłi żeby w odpowiedni sposób puścić ich demko, nie ma problemu.
Chciałbym, żeby współpraca z grupą Dream w przyszłości, była pozbawiona obustronnej brutalności. Dajmy sobie szansę.
Pozdrawiam,
SNoise
Z jednej strony sie zgadzam, z drugiej te 5 sekund poczekac różnicy by nie zrobiło, aż tak czasu nie brakowało. Jak patrze na to nagranie to bardzo szybko przeszliście do nastepnego demo. Nawet na party jak widzialem to pierwszy raz to myślałem, że coś poszło nie tak. ¯\_(ツ)_/¯
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 31 maja 2022, 21:33
autor: Sebaloz/Lepsi.De
Golara pisze: ↑31 maja 2022, 20:34
Z jednej strony sie zgadzam, z drugiej te 5 sekund poczekac różnicy by nie zrobiło, aż tak czasu nie brakowało.
Kompa byly opoznione wiec czasu za bardzo nie bylo. Obrazek powoli zjezdzal z ekranu a muzyka zaczela sie wyciszac az przestala grac. Ludzie zaczeli klaskac myslac ze to jest koniec dema. Pewnie dlatego Noise myslal ze to juz koniec i wylaczyl.
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 31 maja 2022, 22:48
autor: kenji
SuperNoise pisze: ↑31 maja 2022, 20:15
kenji pisze: ↑29 maja 2022, 16:22
Moonshine Dragon 2022 przechodzi do historii. Demo compo to crème de la crème tego party, nawet jeśli nasze demo zostało tak brutalnie potraktowane.
Cześć Kenji,
1. Dałeś nam demo o 20:08 do ręki. Deadline był do 12:00, kompo miało zacząć się o 20:00.
2. W połowie dema czarny ekran i brak muzyki przez 5 sekund. Wcześniej jeszcze dodatkowo 3 sekundy wygasającej muzyki na czarnym tle.
Arise przyszło do mnie w sobotę o 8:30 rano, siedliśmy sobie wygodnie, skopiowałem co trzeba, odpaliliśmy razem demko. Po 15 minutach Arise wiedziało, że wszystko dobrze chodzi a ja dokładnie wiedziałem jak to mam puścić. Nie było żadnych niespodzianek. Part z zawieszaniem się C64 - ogarnięty. Koniec dema? Zakodowany,
Ba! Lethargy życzyło sobie puścić end part 2 razy, byli zadowoleni.
Boom! Prosiłi żeby w odpowiedni sposób puścić ich demko, nie ma problemu.
Chciałbym, żeby współpraca z grupą Dream w przyszłości, była pozbawiona obustronnej brutalności. Dajmy sobie szansę.
Pozdrawiam,
SNoise
Brutalności?? Bez jaj.
Ja doskonale wiem o której przyniosłem finalną wersję dema. Wiem też o której przyniosłem poprzednią wersję. Nie mam pretensji do Was. Wyjaśniliśmy sobie przecież to na party.
Jedyne o co mam żal, to to że jak już po wyłączeniu dowiedzieliscie się, że jest tam ciag dalszy to puściliście je na sam koniec compo, zamiast uruchomić je jeszcze raz.
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 31 maja 2022, 22:52
autor: kenji
Golara pisze: ↑31 maja 2022, 20:34
Z jednej strony sie zgadzam, z drugiej te 5 sekund poczekac różnicy by nie zrobiło, aż tak czasu nie brakowało. Jak patrze na to nagranie to bardzo szybko przeszliście do nastepnego demo. Nawet na party jak widzialem to pierwszy raz to myślałem, że coś poszło nie tak. ¯\_(ツ)_/¯
Na party też mi się wydawało, że bardzo szybko je skasowano.
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 01 cze 2022, 07:09
autor: yugorin
Dzień dobry Partowicze,
Jest wciąż sporo emocji, ale to dobrze, bo oznacza to, że jesteśmy cywilizowanymi ludźmi a nie robocopami. Umiemy rozmawiać, dyskusja od zawsze jest związana z kulturą i wymianą poglądów. Wszystkie te sprawy o których czytam są ważne, i nie ma w tej kwestii żadnego sporu. Osobiście uważam, że duet Borys i SuperNoise plus przedszkolak BroneCk, stanowią trzon tego party. Bez ich umiejętności i zaangażowania, to technicznie, party byłoby poniżej poziomu mułu. Jeśli były, a część z Was tak uważa, potknięcia, niedociągnięcia, chcę Was za to przeprosić. Proszę, przyjmijcie moje przeprosiny za wszystkie niekomfortowe i niemiłe wydarzenia na party. Chcę jednak, żebyście mieli świadomość, że nie wynikało to ze złej woli, nie wynikało to z celowego działania a jedynie z omylności człowieka, sprzętu. Czasami zbyt szybko następujących po sobie wydarzeń nad którymi nie udało się zapanować. Czasami z błędnej oceny sytuacji i decyzji podjętej na podstawie niepełnych danych. Tyle, że czasami na podjęcie decyzji pozostaje niewiele czasu. Nie mówię tylko o party. W życiu jest podobnie. To była druga edycja MD. To wciąż wiek niemowlęcy, czas pierwszych kroków. Po MD2019 poprawiliśmy część bugów, ale pojawiły się nowe. Nieprzewidziane, niezauważone wcześniej. Zapomniane w trakcie. Oddałem całe serce w to, żeby połapać wszystko co się działo. Nie wyszło, jednak nie taki był plan. Bo plan był taki - cokolwiek robiliśmy, robiliśmy z dobrą energią i sercem. Inaczej to wszystko nie miałoby sensu. A jednak to ma sens, nawet za cenę upadków i stłuczeń. Żeby móc biegać, najpierw trzeba nauczyć się chodzić. Drugi krok to wciąż niewiele, jednak to JUŻ drugi krok. Przyjmijcie proszę jeszcze raz moje - przepraszam. Za wszystko co spotkało Was na party i spowodowało, że poczuliście coś innego niż radość i odczucie, że przyjazd na party był dobrym wyborem.
Wszystkiego dobrego
Yugorin
Re: Moonshine Dragons #2 (maj 2022)
: 01 cze 2022, 08:36
autor: carrion
@Yugorin
Nie przepraszaj nas! Nie masz najmniejszego powodu nas przepraszać. To raczej my powinniśmy Ciebie bo pewnie było sporo miejsca gdzie to my mogliśmy pomóc. Nieustannie dziękujemy za party. ... a że są niedociągnięcia to nie jest żaden problem - tak jest i już. Błędów nie popełnia tylko ten kto nic nie robi.
Dziękujemy!