Breakpoint 2010
Podsumowując produkcje z party napisze:
1) Bardzo fajne demo Black Sun. Biorąc pod uwagę wcześniejsze dokonania nie spodziewałem się tak dobrej produkcji. Respekt! Chociaż oceny na CSDB wydają mi się trochę za wysokie (i dotyczy to chyba wszystkich dem z tego party) ale co tam! Jeszcze raz gratulacje! Szacun!
2) Demo grupy Glance pod względem efektów (wektory!!!) jest lepsze od "Black Spark" ale ogólna prezencja jest moim zdaniem gorsza. Nie miałem ochoty obejrzeć drugi raz tego dema bo jakieś takie brzydkie było. A demo Black Sun obejrzałem od razu drugi raz
3) BluREU - szok i tyle wystarczy
4) Co do konkursy graficznego to wyniki mnie zaskoczyły. Świetna praca Carrion (bardzo mi styl grafiki przypadł do gustu) poza pierwszą trójka. Veto dopiero drugi...
5) A kompo muzycznym się nie wypowiem bo trochę głuchy jestem:)
6) co do 4K Intro to prace bardzo różne i trudno je porównać.... Ale fajne produkcje Węgrów...
1) Bardzo fajne demo Black Sun. Biorąc pod uwagę wcześniejsze dokonania nie spodziewałem się tak dobrej produkcji. Respekt! Chociaż oceny na CSDB wydają mi się trochę za wysokie (i dotyczy to chyba wszystkich dem z tego party) ale co tam! Jeszcze raz gratulacje! Szacun!
2) Demo grupy Glance pod względem efektów (wektory!!!) jest lepsze od "Black Spark" ale ogólna prezencja jest moim zdaniem gorsza. Nie miałem ochoty obejrzeć drugi raz tego dema bo jakieś takie brzydkie było. A demo Black Sun obejrzałem od razu drugi raz
3) BluREU - szok i tyle wystarczy
4) Co do konkursy graficznego to wyniki mnie zaskoczyły. Świetna praca Carrion (bardzo mi styl grafiki przypadł do gustu) poza pierwszą trójka. Veto dopiero drugi...
5) A kompo muzycznym się nie wypowiem bo trochę głuchy jestem:)
6) co do 4K Intro to prace bardzo różne i trudno je porównać.... Ale fajne produkcje Węgrów...
w zasadzie moje odczucia są podobne, gratulacje dla BS, i rzeczywiście gdyby nie te ultrapłynne wektory w Glance to byłoby bezapelacyjnie lepsze demo (no oprócz paru nie dróbek). Grafiki ok, praca Carriona taka fresh-owa i sympatyczna, a pierwsze miejsce to dla mnie pomyłka - temat - "kotek" (nawet moja żona się zdziwiła)? Proponuje następnym razem pokemona.zielok pisze:Podsumowując produkcje z party napisze:
1) Bardzo fajne demo Black Sun. Biorąc pod uwagę wcześniejsze dokonania nie spodziewałem się tak dobrej produkcji. Respekt! Chociaż oceny na CSDB wydają mi się trochę za wysokie (i dotyczy to chyba wszystkich dem z tego party) ale co tam! Jeszcze raz gratulacje! Szacun!
2) Demo grupy Glance pod względem efektów (wektory!!!) jest lepsze od "Black Spark" ale ogólna prezencja jest moim zdaniem gorsza. Nie miałem ochoty obejrzeć drugi raz tego dema bo jakieś takie brzydkie było. A demo Black Sun obejrzałem od razu drugi raz
3) BluREU - szok i tyle wystarczy
4) Co do konkursy graficznego to wyniki mnie zaskoczyły. Świetna praca Carrion (bardzo mi styl grafiki przypadł do gustu) poza pierwszą trójka. Veto dopiero drugi...
5) A kompo muzycznym się nie wypowiem bo trochę głuchy jestem:)
6) co do 4K Intro to prace bardzo różne i trudno je porównać.... Ale fajne produkcje Węgrów...
Co do muzyki to też nie jestem melomanem na c64, ale uważam że na Foreverze były lepsze.
No smaczkiem jest oczywiście BluREU - bo tu szczęka opada nie tylko commodorowcom. No i sympatyczna gierka (bardzo dopracowana).
Co do 4Kb to mam pozytywne wrażenie, "cute", ale rewolucyjne jest "nine" czyli uzyskanie 9 sprites w poziomie - wykapował już ktoś na czym to dokładnie polega ? Najbardziej tajemniacze jest "Man with a Hat in Bingen", który trudno ocenić - czy to rzeczywiście rendering na c64 czy jakiś rodzaj kompresji (ocena zależnie od tego, może zawierać się w skrajnych położeniach).
Bo pecet to zwykły banan...
Ja akurat to nie wiem czy był to konwert czy niecarrion pisze: mnie też wyniki gfx compo nie zadawalają zwłaszcza że wyprzedził mnie konwertowany obrazek (ta pani)
Z tego, a także z faktu iż jest to niemal symetryczne odbicie - przynajmniej tak było robione - wynika że raczej nie jest to konwert.
Ogólnie sam w sobie nie jest zły. Ale mnie ten obrazek niezbyt podoba się z punktu widzenia techniki, faktu że zastosowano tryb graficzny zwany popularnie mózgotrzepem (interlace). Dla mnie zawsze interlace (możliwość uzyskania 136 kolorów vs 16) jest nie fair w stosunku do tych którzy dłubią czy to w multicolor/fli czy obecnie NUFLI. A ten obrazek wyjątkowo dobrze można by było zrobić w NUFLI. Tylko to wymagałoby większej pracy - jaką poniósł np Veto, lub konwentera NUFLI+ plus poprawienia blędów konwersji. Ponieważ na konwenter nie ma co liczyć tak więc pozostaje edytor. I dlatego wyżej cenię Twoją czy Sebaloza robotę.
"Man with a Hat in Bingen"
Rozwiewam tajemnice czy kompresja czy render.
Przeresetowac kompa, tak zeby pamiec byla czysta, jakis init,
albo memory clear.
Najpierw nalezy wczytac produkcje i nie uruchamiac.
nastepnie:
w basic wpisac:
poke5118,96
uruchoic przez wpisanie:
run
produkcja powinna wrocic do basic, wpisac to ponizej jako calosc i wcisnac return
poke53265,59:poke53270,24:poke53272,72:poke56576,2:sys2061
Rozwiewam tajemnice czy kompresja czy render.
Przeresetowac kompa, tak zeby pamiec byla czysta, jakis init,
albo memory clear.
Najpierw nalezy wczytac produkcje i nie uruchamiac.
nastepnie:
w basic wpisac:
poke5118,96
uruchoic przez wpisanie:
run
produkcja powinna wrocic do basic, wpisac to ponizej jako calosc i wcisnac return
poke53265,59:poke53270,24:poke53272,72:poke56576,2:sys2061
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2010, 19:29 przez fenek, łącznie zmieniany 1 raz.
Konwenter nie jest dostępny dla ogółu, a to jest tu najważniesze. Owszem ma do niego dostęp parę osób, poza tym Deekay jest na tyle klawy gość że po kliku mailach zaoferował mnie że jeśli chcę to podeśle mi aktualną wersje konwentera. Tyle że ja podziękowałem i odmówiłem. Gdyż osobiście uważam że każdy powiniem mieć równe szanse, równy dostęp do tych narzędzi. Dlatego odpisałem żeby postarali się udostępnić szarej masie przed Forever/Breakpoint/ a obecnie już napisałem żeby choć udało im się przed X-Party (acz dodałem ";)"Nitro pisze:Konwerter jest dostępny, wystarczy tylko napisać do osób, które go mają, ewentualne błędy można poprawić w edytorze.
Carrion przeczytaj jeszcza raz to co powyżej napisałem. Ja gdybym chciał dawno bym już miał ów konwenter gdyż DK zaoferował mi go. I miałbym problem z głowy.carrion pisze:veto też nie ma konwertera na ten przykład.
swój obrazek z BP rysował w Timanthesie jak zwykle a konwertował mu ktoś kto ponoć dostał konwerter od DK'a tak więc dla chcącego nic trudnego.
nic więcej nie podpowiem
Lecz nie oto tu chodzi. Skoro konwenter już jest, DK rozdał go paru osobom, a podając mój przykład może rozdać go innym to jaki problem go udostępnić wszystkim? Niektórzy albo nie mają kontaktu, albo nie wiedzą w ogóle do kogo się zwrócić. A ze nie ma GUI, hmm... myślę że akurat użytkownik C64 potrafi obyć się bez fantazyjnych przycisków i okienek.
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2010, 20:04 przez irwin, łącznie zmieniany 1 raz.
Bo masz MacOs, a Gui jest w wersji na Linuxa i Maca. Nie ma w wersji na Win. Ale np Algo pisał mi że zrobienie gui dla jego konwenterów zajmuje mu mniej niż pół godziny. A DK w grudniu pisał mi że pozostało do zrobienia GUI na Win. 4 miesiące to chyba raczej długi czas w porównaniu do pół godziny u Algocarrion pisze:mój ma gui
Z osobowościowego punktu widzenia to jest wpisane w samą definicję sceny, w rdzeniu której tkwi z jednej strony rywalizacja i żądza dominacji, a z drugiej egocentryzm, kult odmienności i "artystowskie*" pretensje. Jesteśmy zgrupowaniem zadufanych w sobie, egzaltowanych egocentryków o zapędach socjopatycznych . Nic dziwnego że ludzie tacy jak ja na scenie czują się jak w domu...Nitro pisze:Perfekcjonizm sceny - big problem.
* nie mylić z artystycznymi
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.
Całkowicie zgadzam się z tym panem, dajcie Mu piwaNitro pisze:Okej, ale trzymanie przez dwa lata konwertera modułów na 8'bitowe na C64 bo nie jest wystarczająco doskonały oraz trzymanie konwertera grafik na NUFLI bo nie ma dla niego GUI to wg.mnie patologia.
Racja, przecież z czasem można - a nawet trzeba - wypuszczać nowsze wersje które będą doskonalsze, wiecej opcji i mniej błędów, gui - bo nie ma co się oszukiwać każdy program ma jakieś wady. Tak samo jak każda grafika, muzyka czy scenowe demo. Tą drogą nikt by nic nie wystawiał bo jest jeszcze nie skończone tak jakby chciał. Znam grafika i to znakomitego który napisał że żaden z jego obrazków nie jest w pełni, skończony, w pełni taki jaki zamierzał. A mimo to udaje mu się wygrywać.
Niedługo rok minie od sławnych słów Deekaya że nie ma potrzeby już używać interlace. A na BP wygrywa ... interlace, który parę dni po party Deekey sam przerabia na NUFLI. Gdzie tu logika?