jak mogło mi wyleciec z glowy?lhr pisze: Niejakie demo Tabu i ESM. Część Tabu wyszła oficjalnie. Część ESM była tylko na party w Tarnowie. Potem wyszła oficjalnie na North ileś tam (8?).
kooperacja
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Na Symphony wyszlo demko Spring Loda Meeting 2k+5 w kooperacji Apidya+Samar+Tropyx+Vulturebimber pisze:tak z ciekawosci - ile sie udalo w Polsce zrobic dem kooperacyjnych?
Poza granicami naszego kraju bardzo popularne jest robienie dem w taki sposob, dwa najlepsze dema na ostatnim LCP byly w kooperacji. Wezmy Andropolis by Booze Design, Instinct. Instinct wszystkie dotychczasowe dema robili w kooperacjach np 3 dema z Horizonem czy 2 dema z Fairlight, a Booze wydali Edge of Disgrace i nigdy z nikimi nie robili dema w kooperacji, mogli sami zrobic kolejne swietne demo, ale jednak do kooperacji skusil ich kod JackAssera i grafika Archmage.
Drugie demo z LCP czyli Still Ready to juz piate demo w kooperacji Resource + The Dreams, pewnie byloby najlepsze gdyby Hcl+Dane i JackAsser+Archmage zrobili oddzielne dema
Mowilem o takiej sytuacji gdzie kazda ekipa niezaleznie robi swoj kawalek dema, moga byc przeciez dwie historie w demie, a z jednej historii moze wynikac druga historyjka, zreszta zwykle dema sa zbitka efektow i grafiki wyswietlanej w przypadkowej kolejnosci, a caly design to sa po prostu przejscia miedzy poszczegolnymi czesciami.Nitro pisze:I wychodzi demo na miarę lat 90'tych, z brakiem spójnego designu. Jeśli ktoś chce jakąś story wpleść, to także marzenia.
Druga koncepcja to jest to w jaki sposob kooperacja Lepsi+Miracles robi dema. Jest wymyslony motyw przewodni, jest ustalona kolorystyka, tla, motywy graficzne i elementy jakie powinny wystepowac w efektach. Majac zakreslone ramy kazdy moze wypowiedziec sie artystycznie na dany temat. Muzyka ma byc zrobiona pod motyw przewodni, a na koniec bedzie zsynchronizowana z caloscia dema. Na forum mailowym wymieniamy miedzy soba pomysly, sa prezentowane prace poszczegolnych osob i jest dyskusja.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
akurat nie to 'megademo' mialem na mysli bede musial kiedys przeszukac dyski.lhr pisze: Wyszło jak wyszło Odpowiadam na pytanie dotyczące roku 94
co nie zmienia faktu, ze przedpremiera Altered States w Tarnowie byla najmocniejsza chwila na naszej scenie.kotrobot pisze: To jest akurat przykład kooperacji, która nie bardzo się udała. Raczej.
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Muisyle by Charged and Inflexion Development and Skylight Designs (1992)bimber pisze:chyba jakies wieksze megademo z okolic '94 (nie pamietam czyje i czy wyszlo oficjalnie).
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=76731
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
To ja jeszcze dorzucę Sandały Jetboya (http://noname.c64.org/csdb/release/?id=2897) choć to taki semi-coop na alkoholu z Druidem.bimber pisze:tak z ciekawosci - ile sie udalo w Polsce zrobic dem kooperacyjnych?
..hmm albo to było Muisyle
Podstawy nie są trudne nawet po dłuższym czasie łatwo sobie przypomnieć.na mnie nie liczcie już chyba zapomniałem jak te NOPy i inne LDA, STA lecą....
Ja czasami koduje, ostatnio miałem nawet pare partów - w sumie nic nadzywyczajnego ale nawet fajnie wyglądały.
Demko nie wyszło, bo nie wiedziałem jak to wszystko połączyć .
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Nie masz wsparcia ze strony czlonkow Samar? Wydales dwie obiecujace produkcje pod szyldem Digital Dreams i myslalem ze rozwiniesz skrzydla w nowej grupie.axel pisze:Ja czasami koduje, ostatnio miałem nawet pare partów - w sumie nic nadzywyczajnego ale nawet fajnie wyglądały.
Demko nie wyszło, bo nie wiedziałem jak to wszystko połączyć .
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
Oczywiście z muzyką i grafiką nie było najmniejszych problemów, wsparcie w miare możliwości dostałem, ale widocznie nie wystarczyło bo mi nie wychodziło. Lubie widzieć efekt w miare szybko, a tu przez dłuższy czas nie szło. Później okazało sie, że tylko ja coś koduje do demka i sie zniechęciłem więc zająłem sie czymś innym.
Zmień grupęaxel pisze:Oczywiście z muzyką i grafiką nie było najmniejszych problemów, wsparcie w miare możliwości dostałem, ale widocznie nie wystarczyło bo mi nie wychodziło. Lubie widzieć efekt w miare szybko, a tu przez dłuższy czas nie szło. Później okazało sie, że tylko ja coś koduje do demka i sie zniechęciłem więc zająłem sie czymś innym.
http://www.riversedge.pl/ - Zapraszam na nową odsłonę mojej strony z artykułami i galerią! Scena C64, wywiady, relacje z koncertów etc.
Bez urazy, ale po co być w grupie, w której nie możesz liczyć na współpracę, pomoc, wsparcie, idee, pomysły itp? Tylko po to, by mieć znany label przy xywce jak to for example Cactus zrobił dawno temu? Grupa powinna być zgraną paczką osób, która w miarę wspólnie pracuje nad jakimś nowym projektem. Jak każdy z osobna sobie coś tam dłubie i nie ma nawet chętnego by to złożyć w kupę, to taka grupa to nie jest grupa tylko pseudo label zrzeszający indywidualistów. To ja już na Twoim miejscu wolałbym działać independent albo pod jakimś własnym jednoosobowym labelem.axel pisze:Nie planuje zmiany grupy. Ale moglbym te niewykorzystane efekty dorzucic do tego wspolnego demka
http://www.riversedge.pl/ - Zapraszam na nową odsłonę mojej strony z artykułami i galerią! Scena C64, wywiady, relacje z koncertów etc.
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Murdock, jestes malo przekonujacy, ale zebrales juz ekipe 17 aktywnych czlonkow na csdb i tez budujesz swoja potege Tropyxu - najwieksza polska grupaV-12 pisze:Zmień grupę
Nie trzeba zmieniac grupy zeby wspolpracowac z ciekawymi ludzmi. Chetnie zobacze jakiego rodzaju efekty zrobiles, mozesz je podeslac przez PW.axel pisze:Nie planuje zmiany grupy. Ale moglbym te niewykorzystane efekty dorzucic do tego wspolnego demka
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore