C64 Demomix

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

C64 Demomix

#1 Post autor: Nitro »

Ok, wrzuciłem na MEGA mój eksperymentalny demomix zaprezentowany na Silesii:
https://mega.nz/#!CK5ijQBA!Id4UTRIV8Y8F ... zQQWK1KJF8
Opcja zobacz video pozwala na obejrzenie bezstratnego video dla osób z szybkim łączem.
Upload na mediafire w toku, ogólnie nie przyjmuje skarg, że wolno się pobiera, takie realia darmowych serwisów dlatego też niedługo będzie upload na 'nasz serwer'.
video należy obowiązkowo oglądać na pełnym ekranie w 1080p, inaczej będą artefakty.

Technikalia:
Ok 15 dem zrzuconych z emu z dźwiękiem w prawdziwego SID'a[YT: c64studio] z usuniętymi loadingami/endingami przepuszczone przez emulator wysokiej jakości CRT z obrazem z C64 idącym przez kabel Component, wybór celowy aby uzyskać CRT'kowe artefakty takie jak mieszanie barw[CRT-Royale]. Jest pole do poprawy ale i tak obraz imo jest lata świetlne przed VICE'ową emulacją albo gołymi pikselami.

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

Re: C64 Demomix

#2 Post autor: kotrobot »

dej plejlista
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

Re: C64 Demomix

#3 Post autor: isildur »

Nitro, świetna selekcja, obraz i dźwięk zajebiste!
Co to za filtr CRT użyłeś? Wygląda obłędnie.

BTW jeśli pozwolisz, to skompresuję to do H265 i wrzucę na YT - taki materiał nie może się zmarnować!

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Re: C64 Demomix

#4 Post autor: Nitro »

isildur: wstrzymaj się na razie, to jest 'party version'. Użyty filtr:
http://emulation.gametechwiki.com/index.php/CRT-Royale

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

Re: C64 Demomix

#5 Post autor: isildur »

Nitro pisze:isildur: wstrzymaj się na razie, to jest 'party version'. Użyty filtr:
http://emulation.gametechwiki.com/index.php/CRT-Royale
Sure, thx.

Awatar użytkownika
kmeg
Posty: 468
Rejestracja: 08 wrz 2009, 15:33
Grupa: Albion Crew

Re: C64 Demomix

#6 Post autor: kmeg »

Dzięki. Pobrane. Coś czuje, że jutro to będzie hit przy scenowej wódeczce :D

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

Re: C64 Demomix

#7 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

kmeg pisze:Dzięki. Pobrane. Coś czuje, że jutro to będzie hit przy scenowej wódeczce :D
Albion raczej piwo pije, z wodka nie widzialem Was od zimowego Northa w 1999 roku :)
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
kmeg
Posty: 468
Rejestracja: 08 wrz 2009, 15:33
Grupa: Albion Crew

Re: C64 Demomix

#8 Post autor: kmeg »

Sebaloz/Lepsi.De pisze:
kmeg pisze:Dzięki. Pobrane. Coś czuje, że jutro to będzie hit przy scenowej wódeczce :D
Albion raczej piwo pije, z wodka nie widzialem Was od zimowego Northa w 1999 roku :)
Maskujemy się na oficjalnych imprezach ;) Wieczorem wyślę Ci dowód ;)

comankh
Posty: 1622
Rejestracja: 08 wrz 2009, 12:10
Kontakt:

Re: C64 Demomix

#9 Post autor: comankh »

poproszę o instrukcję na noobów bom leniwy - z czym działą ten shader (emu/injectory etc?)

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Re: C64 Demomix

#10 Post autor: Nitro »

Do RetroArcha. Upraszczając to taki frontend dla emulatorów choć nie tylko, każdy emu to DLL'ka - 'core'. Są też rdzenie typu Quake albo movie player - FFMPEG. Nieważne co, wszystko może korzystać z dobrodziejstw jednolitej otoczki czyli np nakładania shaderów albo obsługi wszystkiego padem.
I z tego skorzystałem, otworzyłem 'goły' mix(video) w RetroArchu, nałożyłem filtr i zgrałem obraz za pomocą ShadowPlay - sprzętowego nagrywania obrazu dostępnego na kartach NVIDIi.
Emulacja C64 niestety atm w RA leży - zepsuty dźwięk.

comankh
Posty: 1622
Rejestracja: 08 wrz 2009, 12:10
Kontakt:

Re: C64 Demomix

#11 Post autor: comankh »

idea piękna ale faktycznie działa takse.

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Re: C64 Demomix

#12 Post autor: Nitro »

more ditejlz pliz

comankh
Posty: 1622
Rejestracja: 08 wrz 2009, 12:10
Kontakt:

Re: C64 Demomix

#13 Post autor: comankh »

emu jako dllki (ch wie jakie wersje), bezsensowne ładowanie plików etc.

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Re: C64 Demomix

#14 Post autor: Nitro »

Ach, mówisz o RetroArchu a nie o samych shaderach.
No u mnie zastąpił większość emulatorów. Widać wersje emu oraz nazwy, są nawet do wyboru explicite starsze wersje działające szybciej, ładowaczka i wogóle cały interfejs to klon XMB z PSP/PS3 na który mało kto narzekał.

comankh
Posty: 1622
Rejestracja: 08 wrz 2009, 12:10
Kontakt:

Re: C64 Demomix

#15 Post autor: comankh »

oczywiście kto co lubi.

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

Re: C64 Demomix

#16 Post autor: isildur »

Nitro, to mnie zaciekawiłeś! RA jest nawet na Wii, którą to konsolę obok SNES'a uważam za najbardziej kids friendly :)
Jutro testuję z moim 5 latkiem :D
THX

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Re: C64 Demomix

#17 Post autor: Nitro »

Nie licz na shadery gdyż Wii ich po prostu nie posiada :P A nawet jakby posiadało to CRT-Royale wymaga mocnej grafiki. Są ofcoz lżejsze filtry ale jak była możliwość, to skorzystałem z najlepszego.

ODPOWIEDZ