Strona 17 z 18
: 09 lis 2014, 09:37
autor: joodas
@Wegi: Male uszczegolowenie. Przy kazdym z demek napisalem co jest plusami a co minusami grafiki danej produkcji:)
: 09 lis 2014, 16:40
autor: carrion
Nitro pisze:carrion: ot i widać różnicę między grafikiem i koderem w twoim porównaniu, najlepsze efekty oceniłeś na 3 i 1,
Nitro
Co do Uncensored to zgoda - to jest (chyba?) krok milowy w kodach.
Przykłąd Comaland i np tego teksturowanego sześcianu... nic tak nie popsuło całego efektu jak to "logo" w petasci.... no po prostu się tak nie robi. zamiast podziwiać obracaną kostkę patrzyłem jak można tak zjebać design dema takim logiem - i to w dodatku Yazoo, który IMO zaczyna się rozkręcać. Co on kurde, czasu nie miał?
: 09 lis 2014, 19:52
autor: Nitro
Ee, może pamięci nie było?
: 10 lis 2014, 18:51
autor: leming
: 10 lis 2014, 22:40
autor: wackee
Jest szansa na foty Dezerta w jednym pliku?
: 11 lis 2014, 00:39
autor: booker
wackee pisze:Jest szansa na foty Dezerta w jednym pliku?
Kod: Zaznacz cały
wget http://www.scs-trc.net/parties/index.php?list=89
: 11 lis 2014, 22:21
autor: Sebaloz/Lepsi.De
Lolita pisze:Na szczęście ty masz
i jestem szczerze zawiedziona, że nie ogłosiłeś wszem i wobec na forum, że odwiozłam cię z lotniska do domu. Na ligotę.
Jestem wdzieczny. Nastepnym razem o tym napisze. Rowniez na fejsie
: 13 lis 2014, 14:20
autor: v3to
hellos, long time no see
actually i agree with joodas in most places. same ranking for me... uncensored is my clear winner, esp because of the flow and the stylish presented fx. i even like the whole bunch of gfx even though most of them are repixelled scans. only thing i'd would criticise is that the coherence is alegorically like putting a picture next to a sofa... it is always a nice illustration but there is no connection between fx and gfx. this point worked way better in the demo by shape and even the one by fairlight/offence/prosonix
speaking of comaland it was never planned as coherent demo. actually it would have been almost impossible not just because of the amount of people but esp because of the different skills and ideas of design... might be a downer but i have to agree with some coders in our team here that it is by far the best choice under such circumstances to say: coders first...
@carrion: i did the charset gfx for the pseudo 3d scaler, some sprite animations like the bumblebee and the mole, the sprite-logos and background for the greetingspart. which is unfinished unfortunately.
the bg is charmode was intended to get more animation (check out the preview pic - still working on it) and some greets are also missing. there were some unexpected issues few hours before the compo so we had to reduce the part. the time-lag between the logos appearance are longer as expected too... we are working on a final version of the demo atm, which hopefully gets finished in the next weeks...
btw the turn disk part by axis is the most underrated part imo. the part looks like an everyday animation but vectorcube, texturemapping and even dithering are realtime fx... the decision using petscii was simply because there were no ressources left... different charset would have been probably possible. in retrospec i am not sure if it would have been better to leave out any gfx.
: 13 lis 2014, 17:26
autor: jok
hello Veto
we are waiting for final then!
: 23 lis 2014, 21:54
autor: Digger
OFF topic: Czy ktoś w ogóle zauważył, że ten obrazek Veto jest na znakach (hires+multi)? Taki szczegół... Veto jako jedyny chyba przyczynia się do propagacji tego trybu (komiks i intro w Coma Light 13), choć Dane coś ostatnio też napomykał.
Ten tryb ma mnóstwo potencjału btw.
http://csdb.dk/release/?id=100004
: 24 lis 2014, 08:47
autor: bimber
yeah, drzemie w nim mega potencjał. tak btw Slixed wyskoczy kiedyś ponad wersję alpha czy to już projekt zamknięty?
: 24 lis 2014, 19:49
autor: Digger
@bimber: wątpię, chyba, że wolisz rysować w nim niż w Photoshopie
: 24 lis 2014, 22:31
autor: bimber
zdecydowanie preferuję dedykowane narzędzia + polską myśl techniczną. obecna wersja powinna wystarczyć gdy złapie mnie natchnienie
: 26 lis 2014, 10:51
autor: kotrobot
Nieśmiało zapytam.
Gdzie jest kurwa papa?
Dalej w kawałkach?
: 26 lis 2014, 16:31
autor: kordiaukis
myslalem ze zostanie zapomniany.. kurwa.. dzis uloze
: 26 lis 2014, 18:30
autor: xpo
sporo tu komentarzy odnośnie demek z X i dobrze, bo czytanie spostrzeżeń innych to ciekawa lektura, która czasami pozwala dokładniej poznać daną produkcję. jedna rzecz mnie tylko zastanawia, a mianowicie częste porównywanie tych nowych dem do EoD. EoD to na pewno demo wybitne ale czy aż takim wielkim wzorcem jest, a może już nawet "ikoną", względem której należy porównywać każdą inna produkcję? hmm. według mnie nie. zapewne od strony kodu to majstersztyk, chociaż efekty które można tam oglądać pojawiają się też u innych. a muzyka? wysokiej klasy to pewne. ale muzyka powinna nieść dema prosto ku demkowemu niebu. muzyka z EoD taka jednak nie jest. dlaczego tak uważam? bo nie ma szansy się rozwinąć i pokazać swojego piękna. zbyt schematycznie wygląda budowanie nastroju w muzyce. dominuje ciągle lajfmotiw, który ograniczają momenty końca jednego i początku następnego efektu i tak na okrągło. a przecież można inaczej co pokazał XTD i Mad Elks. wiem wiem, to amiga, muza to techniawa jakaś itp. i czepiam się. ale tam muza naprawdę niesie demo, nawet bardziej niż jakikolwiek efekt w nim pojawiający się. czepiam się niepotrzebnie. Grafika ok. kilka oryginalnych grafik i logosów, kilka konwersji. Szczerze to lepiej wyglądają konwersje w Uncensored niż w EoD ale to moja opinia. A design? wydaje się dopieszczony, ale jak czegoś jest za dużo to robi się monotonnie. A zdecydowanie za dużo tych rysowanych ramek. Jedna ramka się wymazuje, zaraz rysuje się nasępna ale w pionie i większa. Powtórzyć ten efekt 2,5,6 razy ok. Jak jest w EoD każdy wie. No chyba że tak miało być bo tytuł ma w nazwie "edge". Żeby była jasność, jak każdy jestem pod wielkim wrażeniem tego produktu. Po pierwszym obejrzeniu wyciągałem szczękę z pod biurka. Jeszcze większe wrażenie robi fakt, że demo stworzyło tylko 4 ludzi (w porównaniu do dem z X robi to naprawdę wrażenie). takie mam właśnie zdanie w temacie EoD.
: 26 lis 2014, 21:23
autor: kotrobot
Ale z Extendem to trochę poleciałeś, ziom.
: 27 lis 2014, 09:37
autor: booker
heheh 20 lat temu ktos ocenil Technological Death mowiac "jak sie nie umie robic techno, to brzmi własnie tak"
:
: 27 lis 2014, 13:10
autor: splatterpunk
Teoretycznie można wszystko ze wszystkim porównywać.
Ale np "Technological Death" to bajka zupełnie inna niż "EOD".
Obydwa dema zajebiste ale to dwie zupełnie różne historie (pomijając już platformę).
Btw. Na ostatnim X, 3 godzina w nocy, gdzieś głęboko w archwiach dysku na A600 Knoekiego
nalazło się "TD" no i wspólnie z paroma nocnymi niedobitkami zrobiliśmy techno-seans
A jeśli już o tym mowa to przecież mieliśmy swoje "Technological Death" na C64.
"Kredki" by Agony
: 27 lis 2014, 20:30
autor: wegi
@xpo EOD nie musi się każdemu podobać, ale wypadkowa jest taka że ma najwięcej oddanych vot i są one w uśrednieniu najwyższe. Muzyka też nie musi się podobać. Jak dla mnie jest idealnie wpasowana w demo. Dla mnie w EOD zbyt długo przemęczone i przeciągane są wektory, chociaż oczywiście są wspaniałe. To co mówisz o powtarzaniu efektów to nie jest zupełnie tak, bo jest tam np dużo plazm i zoomerów. Ale... Każdy jeden z tych efektów jest robiony odmienną techniką, każda plazma i każdy zoomer. I Każdy jeden jest świetny. Przejścia są magiczne wręcz przenikania efektu w efekt, a niektóre przejścia (mające służyć jako przejścia) są niemal godne efektu. Tak naprawdę to na krawędzi hańby nie jest, a całe demo zrobione jest pod linking. Niesamowity linking. Nie ma tam gwałtownej zmiany sceny tylko przejście od jednego do drugiego efektu. Rok czasu HCL poświęcił na linking
Dlatego np linking w Uncensored jest gorszy od EOD co jest moją skargą i zarzutem skomponowania minimalistycznych grafik na 30% ekranu, bo nawet dobra grafika na 30% ekranu jest tylko 30% w porównaniu do dobrej grafiki na 100% ekranu. Oczywiście same efekty w Uncensored to masakryczna rewelacja.