Datastorm 2014 - The Final Datastorm
Popieram brush'a, Offence jak zwykle przydługie i jadące na nostalgii, na plus środkowa część gdzie coś się dzieje, wygląda ona tak jakby miała zaczynać demo, zupełnie nie pasuje do reszty, już mam takie odczucia z trzy razy, założę się, że te najlepsze i najdynamiczniejsze party koduje Pantaloon.
I na plus hiresowa grafika, bardzo bardzo ładna, ale takie ilości to do kolekcji graficznej a nie dema.
TRIAD imo 1st bezdyskusyjnie, wspaniałe demo: spójne, świeże efekty, grafika i muzyka też trzymają poziom, jedynie końcówka nie pasuje.
Shape powala muzyką, trzyma klimat, ale też momentami przydługie[bob vectory dogrywane z dysku] i ogólnie efekty wysłużone, tunel był całkiem spoko.
I na plus hiresowa grafika, bardzo bardzo ładna, ale takie ilości to do kolekcji graficznej a nie dema.
TRIAD imo 1st bezdyskusyjnie, wspaniałe demo: spójne, świeże efekty, grafika i muzyka też trzymają poziom, jedynie końcówka nie pasuje.
Shape powala muzyką, trzyma klimat, ale też momentami przydługie[bob vectory dogrywane z dysku] i ogólnie efekty wysłużone, tunel był całkiem spoko.
Triad faktycznie chyba najlepszy. Mnie jeszcze Censor się spodobał - tak wiem wtórny, ale zadziwia mnie co jeszcze z tych color rotatorów można wycisnąć... opza tym taki efekt to chyba tylko na c64 (no może jeszcze na zx'ie) bo atari i amiga nie ma takich atrybutów na $d800? poprawcie mnie?
a co koderzy powiedzą na Mahoneya? brzmi naprawdę zawodowo jak na c64 i nie piszczy tak jak sample w demach Censorów.
aha jest jeszcze coś... Ta grafika PETSCII redcraba... miazga!
a co koderzy powiedzą na Mahoneya? brzmi naprawdę zawodowo jak na c64 i nie piszczy tak jak sample w demach Censorów.
aha jest jeszcze coś... Ta grafika PETSCII redcraba... miazga!
c64portal.pl, retronavigator.com
Mahoney naprawdę spoko, czekam na opis implementacji oraz haczyk Poprzednie dwa dema z długim samplem mi się nie podobały - za słaba jakość no i brak muzyki ale to już wymogi techniczne metody[kompresja obsługująca tylko specjalny przypadek ludzkiego głosu].
Generalnie średnio podobna mi się sam sampling[choć ending w WXII jest naprawdę udany], za to moduły jak najbardziej co słychać w floatingu Jammera czy też ending parcie z Coma Lighta, szkoda, że tech do tej pory jest zamknięty.
Generalnie średnio podobna mi się sam sampling[choć ending w WXII jest naprawdę udany], za to moduły jak najbardziej co słychać w floatingu Jammera czy też ending parcie z Coma Lighta, szkoda, że tech do tej pory jest zamknięty.
Mały koderski beef: wydawało mi się, że gdzieś już na 8bitach owe 'panorama rotatory' z Triad widziałem i nie myliłem się[1:21]:
https://www.youtube.com/watch?v=TWX9ytFOAHgp
A więc niewątpliwie jest to world first na C64[a może nie, ktoś coś?] , ale bracia ze Spectrum dostali ten innowacyjny efekt pierwsi
https://www.youtube.com/watch?v=TWX9ytFOAHgp
A więc niewątpliwie jest to world first na C64[a może nie, ktoś coś?] , ale bracia ze Spectrum dostali ten innowacyjny efekt pierwsi
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
z bluzą miałeś "szczęście".Sebaloz/Lepsi.De pisze:Koszulke dostalem juz z etykieta Lepsiskull pisze: co oznacza etykieta lepsi, na bluzie lepsi?
Trudno sie bylo oprzec. Gralismy na skrakowanej wersji, nie mozna takiej dostac nawet u Olaskull pisze:łooo graliście w Bomberland ?
po co ci crack do multiplayera?
pozatym można sciągnąć z "Arnolda" albo z paczki cartów Okti z tego forum.
Bo pecet to zwykły banan...
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Na party ktos powiedzial ze tu graja w skrakowanego Bomberlanda, wiec chcialem zaliczyc tego kraka zeby bylo pozniej co opowiadac. Nie bede niczego sciagac, nie potrzebuje trefnego towaru w domuskull pisze:po co ci crack do multiplayera?
pozatym można sciągnąć z "Arnolda" albo z paczki cartów Okti z tego forum.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Tymczasem Shine, maniak od logosow, ktory rysowal loga Booze i Censor, wstapil do Cactusowego Dream!
http://csdb.dk/scener/?id=24193
http://csdb.dk/scener/?id=24193
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore