Bajty Polskie 2
: 18 cze 2014, 11:05
Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem drugiej edycji mojej książki i Bartka Kluski to zostało jeszcze paręnaście sztuk.
„Bajty polskie” – to pierwsza książka o historii polskich gier komputerowych i polskich graczy – ukazały się w 2011 roku, spotykając się z pozytywnym przyjęciem czytelników.
W miarę jak zbieraliśmy kolejne opowieści weteranów, znajdowaliśmy nieznane nam wcześniej źródła drukowane, weryfikowaliśmy fakty i opinie, stawało się dla nas jasne, że historia grania w Polsce wciąż pozostaje opowiedziana nie do końca.
Gdy dotarliśmy do zapomnianych polskich klonów konsoli Pong, do autora wersji zabawy w kółko i krzyżyk na pierwszy polski komputer XYZ, do informatyków z działu oprogramowania eksportowego Karen czy do twórców Web Mastera na Atari serii 400/800 – prawdopodobnie najstarszej polskiej gry mikrokomputerowej, czy udało się dowiedzieć
o historii TimSoftu, a także gry Trener – uznaliśmy, że „Bajty” dojrzały do drugiego wydania.
Przy okazji dopisywania kolejnych fragmentów, poprawiliśmy również i uzupełniliśmy te już istniejące, przeredagowując tekst oraz zmieniając strukturę i kolejność części rozdziałów – w efekcie, jak wierzymy, naszą książkę czyta się znacznie przyjemniej.
„Bajty” można kupić w formie ebooka (epub/mobi) za pośrednictwem platformy Virtualo.pl (http://virtualo.pl/bajty_polskie/i145629/),
a wydanie 2.0 w niskonakładowej wersji papierowej – wyposażonej w nową okładkę mogą ją zamawiać pisząc na email: bajtypolskie małpa gmail.com
„Bajty polskie” – to pierwsza książka o historii polskich gier komputerowych i polskich graczy – ukazały się w 2011 roku, spotykając się z pozytywnym przyjęciem czytelników.
W miarę jak zbieraliśmy kolejne opowieści weteranów, znajdowaliśmy nieznane nam wcześniej źródła drukowane, weryfikowaliśmy fakty i opinie, stawało się dla nas jasne, że historia grania w Polsce wciąż pozostaje opowiedziana nie do końca.
Gdy dotarliśmy do zapomnianych polskich klonów konsoli Pong, do autora wersji zabawy w kółko i krzyżyk na pierwszy polski komputer XYZ, do informatyków z działu oprogramowania eksportowego Karen czy do twórców Web Mastera na Atari serii 400/800 – prawdopodobnie najstarszej polskiej gry mikrokomputerowej, czy udało się dowiedzieć
o historii TimSoftu, a także gry Trener – uznaliśmy, że „Bajty” dojrzały do drugiego wydania.
Przy okazji dopisywania kolejnych fragmentów, poprawiliśmy również i uzupełniliśmy te już istniejące, przeredagowując tekst oraz zmieniając strukturę i kolejność części rozdziałów – w efekcie, jak wierzymy, naszą książkę czyta się znacznie przyjemniej.
„Bajty” można kupić w formie ebooka (epub/mobi) za pośrednictwem platformy Virtualo.pl (http://virtualo.pl/bajty_polskie/i145629/),
a wydanie 2.0 w niskonakładowej wersji papierowej – wyposażonej w nową okładkę mogą ją zamawiać pisząc na email: bajtypolskie małpa gmail.com